Jövőre érkezik a King's Bounty 2

A 1C Entertainment örömmel engedi ki a sárkányt a barlangból, vagyis jelenti be elismert körökre osztott taktikai sorozatának visszatérését! A 2020-ban PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re megjelenő King’s Bounty 2 Antara vidékeire kalauzolja a játékosokat, a sorozat klasszikus körökre osztott taktikai és RPG elemeivel kísérve.

A más-más történettel rendelkező három hős egyikének szerepét felöltve a játékosok egy szerteágazó, nyílt világú kalandra indulhatnak egy részletgazdag, izgalmakkal teli fantáziabirodalomban. Egy nap veszély üti fel a fejét a világban, mikor egy rejtélyes rontás kezd terjedni Antara távoli vidékein, megfertőzve a földet és minden rajta élőt. Az érintett régiók lakói Nostria falain belül keresnek menedéket, ezzel alaposan megapasztva a királyság készleteit. A területeket egykor élő, a rontás által eldeformálta lények járják, káoszt és pusztítást hagyva maguk után. Minden döntésünk következményekkel jár, ahogy Antarát lassan felemészti ez a hatalmas konfliktus.

A King’s Bounty 2 főbb jellemzői:

  • Interaktív és filmszerű történet: A King’s Bounty 2 filmszerűen bemutatott története során a játék inkább a játékosok kezébe, mintsem szájába adja a döntéseket. A klasszikus RPG hagyományokat követve folyamatosan nehéz morális döntéseket kell hozniuk, melyeknek messzemenő következményeik lesznek a birodalom sorsára. Az egyszerű dialógusopciók helyett, azonban a játékosok tettei számítanak igazán.
  • A harctér is számít: Mikor a játékosok harcba bocsátkoznak, a harctér közvetlenül a világtérkép éppen bejárt részét fogja tükrözni. Ez arra kényszeríti a játékosokat, hogy számításba vegyék környezetüket mielőtt csatába indulnak, hogy minimalizálják a potenciális kockázatokat, vagy akár előnyt kovácsoljanak helyzetükből.
  • Nincsenek többé lapos arénák: A realisztikus, volumetrikus csataterek a King’s Bounty 2 küzdelmeinek szerves részei. Maximalizálva a taktikák sokféleségét, számos különböző akadály és funkció található a harci térképeken, köztük szakadékok, hegyek, szekerek és sok más. Ezzel minden ütközetnek megvannak a saját egyedi taktikai előnyei és hátrányai.
  • Új karakterfejlődési rendszer: A King’s Bounty 2-ben a játékosok három karakter közül választhatnak, melyek mindegyike saját történettel rendelkezik. Ahogy felfedezik a birodalmat, úgy változik történetük a különböző eszmékhez – Strenght, Art, Order, Anarchy – való viszonyulásukkal. Ezen döntéseik nem csak azt befolyásolják, hogyan reagálnak rájuk az NPC-k, de kézzelfogható hatásuk van a világra is.
  • Egyedi szakaszok: Minden szakasz teljesen egyedi egységekből áll, melyek mindegyike sajátos képességekkel és megjelenéssel rendelkezik. Az arctalan katonák helyett a játékosok emberekből, elfekből, trollokból és más lényekből állíthatják össze seregüket, akik kalandjaik nagy részét vállt vállnak vetve küzdve töltötték, tartós köteléket kialakítva egymással.
  • Taktikai mélység a csatatéren: A King’s Bounty 2 számos új taktikai lehetőséget mutat be, mint például a Line of Sight a mélyebb, és gazdagabb harci élményekért, valamint váratlan taktikai harci eseményekkel éri el, hogy sose lankadjon a játékosok figyelme.
  • A realizmus és a fantasy egyedi keveréke: Lépj be egy hatalmas fantasy világba, ami tökéletesen olvasztja össze a műfaj alapjait a kemény realizmussal biztosítva, hogy a játékosok mindig két lábbal álljanak a talajon ebben a kétségbeesett, egész birodalmat beterítő konfliktusban.