Így nézett ki a Ryse: Son of Rome egyik korai prototípusa

A Crytek által fejlesztett Ryse: Son of Roma jelenlegi generáció elején jelent meg Xbox One-ra (Majd később PC-re) és bár túlzott népszerűségre nem tett szert, a stílus kedvelői mégis egy remek alkotást játszhattak végig. Mindezt tehették egy igen csak tetszetős grafika mellett, a program ugyanis a mai napig jól néz ki. Anno 2014-ben az Unseen64 oldalának köszönhetenően megtudtuk, hogy a Ryse fejlesztése eredetileg még az Xbox 360-as érában indult Kingdoms kódnéven (És belső nézettel), de a korai prototípust eddig még nem láthattuk videón. Ez változott meg nemrég, ugyanis előkerült egy bemutató, amelyen a Kingdoms látható mozgás közben egy fejlesztői Xbox 360-on futtatva.

A játék ebben a formában teljesen másképp festett, a belső nézet mellé például Kinect támogatást is terveztek hozzá. Végül a Kingdoms koncepcióját elkaszálták a fejlesztők és olyan vonalon kezdtek el dolgozni, amelyen végén az a Ryse: Son of Rome állt, amelyet azóta megismert a világ.