A játéktermek kedvence lehet a The Void

A játéktermekben nem számítanak egyedinek a szórakozásra kiépített nem valós harcterek, amelyek manapság vesztenek népszerűségükből, de még mindig jó élményt kínálnak. Ezek együttes jellemzője valamilyen fegyver, a testre erősített érzékelő, illetve valami küldetéscél, hogy legyen értelme a lövöldének. A The Void az alapötletet most új szintre szeretné emelni, amihez a virtuális valóságot használják fel.

Utóbbi az elmúlt hónapok legforróbb témája volt, de például az egyik hátránya, hogy a virtuális valóságba kerülve is csak ül vagy áll a felhasználó, vagyis bőven van még lehetőség a fejlődésre. A jobb szimulációs élményt megcélozva persze fokozatosan érkeznek a kiegészítők, de a The Void a ténylegesen kiépített szimulációra épít.

A teljes rendszer négy elemből áll: a kialakított pálya, a testre erősíthető mellény, a Rapture névre hallgató virtuális valósághoz tervezett eszköz, valamint a kézmozgást lekövető kesztyű. A koncepció egyszerű: a Rapture szemüveg felvétele után a felhasználó a virtuális térbe kerül, a mellény pedig az erő-visszacsatolásra szolgál, hogy érezhetők legyenek az ütések, míg a kesztyű a kézmozgás lekövetéséhez szükséges. Mindemellett a pálya létezik a valóságban és a szemüvegen keresztül konkrétan ennek a virtuális mását lehet majd látni. Ezt meg lehet bolondítani még némi külső hatással, amelyek az élményt jelentősen emelik. A The Void még nincs teljesen kész, de amennyiben a rendszer teljes kiépítése és tesztelése lezajlott alapvető cél, hogy a világ nagyobb játéktermeibe eljusson.