Rise of the Tomb Raider teszt (Xbox One)

Történet, mellékküldetések

Lövöldözős részekből nincs kimondottan sok a játék első felében, de ez nem is baj, hiszen kicsit „gumis" lett az egész harcrendszer, a célzás esetlen, az újratöltések eleinte nagyon lassúak (nyilván azért, hogy ezeket is fejleszthessük később), a fegyverek érzésre nagyon hasonlóak egymáshoz, a lopakodósra vett figura az egyetlen olyan harcmodor, ami igazán élvezetes tud lenni, de ezt sem tudjuk mindig bevetni. Az utolsó szakaszban pedig túlságosan sokszor kap szerepet a tűzharc, aki csak ezt próbálja ki az új játékból, az talán el sem hinné, hogy egy Tomb Raider játékról van szó.

Rise of the Tomb Raider teszt (Xbox One)
[+]

Persze a sírrablós, kincses térképes feladatok kedvelői sem maradnak ki a jóból, de ezek a dolgok inkább az eldugott mellékküldetésekben lesznek keresendők, amik egyáltalán nem kellenek ahhoz, hogy végigfussunk a sztorin, a fő szál egyébként normál fokozaton elég egyszerűen teljesíthető. A barlangok jóval több érdekességet rejtenek magukban, mint az elődök esetén, ezek pedig kimondottan érdekesek, a kreatív rész talán itt dolgozott a legtöbbet.

Rise of the Tomb Raider teszt (Xbox One)
[+]

A fiatal Lara története minden spoiler nélkül igen jól sikerült, bár emlékeztet a 2013-as verzióban látottakra, de ez semmit nem von le az értékéből: róla, Jonah-ról, és az ellenük szövődött, Trinity névre hallgató szerveződés egyes tagjairól is sok dolgot tudunk meg , az átvezető filmek gyakran felbukkannak és igen hangulatosak, a történet gyakran ezeken keresztül vesz váratlan fordulatokat.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények