Rise of the Tomb Raider teszt (Xbox One)

Bevezető

Jövőre tölti a huszadik születésnapját a Tomb Raider játéksorozat, bizonyára nagyon sokan emlékeznek még az első részekre, amelyekben pótolhatatlan ereklyéket és amuletteket szerzett meg főhősünk, Lara Croft. Akik játszottak is ezekkel az epizódokkal, azok valamikor bizonyára bosszankodtak is azon, hogy egy szinte lehetetlenül nehéz rejtvény előtt állnak, és nem ismerik a kiutat. Ugyanakkor ezek a bosszankodások, fejtörések adták meg a játék ízét, ha valami emlékezeteset kellene mondanunk a régi részekről a dekoratív, vagány főhős mellett, akkor bizonyára ezeket emlegetnénk.

Rise of the Tomb Raider
[+]

Ezek az idők azonban elteltek, két évvel ezelőtt az új Tomb Raider teljesen újraindította a sorozatot, de ezt nem csak az utótagok elhagyása fejezi ki: radikálisan alakították át az egész játékot, a végeredmény pedig jóval populárisabb, egyszerűbb, mégis sokkal látványosabb lett, mint a korábbi részek. A Crystal Dynamics viszont már itt nagyon jól dolgozott, csak a TressFX névre hallgató technológia szorult némi frissítésre a kezdetekben, ugyanis időnként brutális fps dropokkal néztek szembe a játékosok.

Rise of the Tomb Raider teszt (Xbox One)
[+]

2014-ben, a Microsoft bemutatta a közvetkező részt, a Rise of the Tomb Raidert, amitől sokan várták, hogy visszatér a játék gyökereihez, de ez nem így történt, 2015 végére ugyanis egy bő lére eresztett folytatást kaptunk, ami ráadásul még egy darabig Microsoft-exkluzív marad (Xbox 360-on és One-on is játszható), jövő év elején viszont érkezik a PC-s változat, 2016 végén pedig a PS4-es kiadás követi és egyben zárja a sort. Hozzánk az Xbox One-os változat jutott el egy hosszabb teszt erejéig, de volt szerencsénk a senior gépen, a 360-on is megnézni, mit tud, a végeredmény pedig egyáltalán nem rossz egy olyan konzoltól, ami már a tizedik születésnapját is megünnepelte.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények