Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ujjlenyomat

    csendes tag

    válasz Kezdő vagyok #19373 üzenetére

    Van valami konkrét tanítás ami nem tetszik neked, vagy az egész szervezetünk nem tetszik?

    Ha szinte minden tanításunkkal bajod van, arra nem lesz időm, hogy reagáljak.
    1-2-re viszont igen.

    Írtad:
    Az pl.hol van benne a szövegben,hogy a keresztelkedés előtt állóknak kb.200 darabnyi kérdést először meg kell válaszolni(mint pl.a Tanúk esetében)?
    Itt milyen hagyomány lett követve?
    Vagy csak emberi filozófiákat követünk?

    Máté 28:19, 20: „Menjetek hát, és tegyetek tanítvánnyá minden nemzetből való embereket, kereszteljétek meg őket az Atyának, a Fiúnak és a szent szellemnek nevében, és tanítsátok meg őket arra, hogy megtartsák mindazt, amit parancsoltam nektek.”

    János 17:3 "Az pedig az örök élet, hogy ismeretet szerezzenek rólad, az egyedüli igaz Istenről, és arról, akit elküldtél, Jézus Krisztusról."

    Cselekedetek 8:12 : "Mikor azonban hittek Fülöpnek, aki az Isten királyságáról és a Jézus Krisztus nevéről szóló jó hírt hirdette, megkeresztelkedtek, férfiak és asszonyok egyaránt."

    Ahhoz, hogy valaki megkeresztelkedjen, előbb tanítvánnyá kell válni, ahhoz pedig ismeretet kell szerezni. Az iskolában is kérdések által mérik fel, hogy valaki tud-e valamit, vagy sem. Szerintem ez így logikus.

    Nálunk nincs olyan, hogy valakit úgy keresztelnének meg, hogy azt sem tudja, hogy miben hisz.