Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz gbors #14 üzenetére

    Há má hogyne szoktak volna? Szoktak bizony, csak nem AAA-s mércével mérve, hanem indie mércével mérve. A Transistor akármennyire alázza egyik-másik tripla A-s címet, azért továbbra is indie játék. A Bastion meg bődületes nagy siker volt valóban ahhoz képest, hogy az is csk egy indie játék. Ideje lenne játszanom is, nem csak olvasni róla. :DDD Szerencsére mostanában a nagy kiadók is nyitnak az indie címek felé, az Ubisoft erre mostanság a legjobb példa (érdekes a kontraszt, tavaly az Ubi AAA szinten még szarabb kiadó lett, mint mondjuk az EA vagy az Activision, indie vonalon viszont le a kalappal előttük)

    "Max. attól lenne jobb, ha Jen többet festett volna bele :))"

    Jen? Lemaradtam, kire kell itt gondolni?

    "Loadout témában senki?"

    Vagyunk vagy hárman a topicban, mégis mit vársz? :D Nekem nem volt betonbiztos kombóm, használtam ezt is azt is, a játék közösségi oldalán elég jó guide-ok vannak. Amiről tudom, hogy gyakran használtam a második végigjátszásnál az a

    CULL + Void és Ping -> Én úgy vettem észre, hogy többet ér, ha kevesebb a használat költsége, mint az, hogy a Load-dal még nagyobbat sebezzen.

    BREACH + Bounce és Spark.

    Asszem nem kell megindokolni, hogy melyik milyen helyzetben előnyös. :) Ami még tapasztalat, hogy a JAUNT-ot mindenképpen érdemes használni aktív függvényként (én többnyire upgrade nélkül használtam, hogy a többi függvényre többet tudjak "költeni").

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák