Új hozzászólás Aktív témák
-
tescodr
tag
Sziasztok a minap akadtam rá erre a gyöngyszemre,egyszerűen számomra az év játéka,kb 3 éve nem szórakoztam ennyire tartalmasan.Na dehogy ne csak nyáladzás legyen,néhány szó a játékról.A játékban egy Red nevű énekesnőt alakítunk akit a játék elején rögtön támadás ér(le akarják szúrni).
Szerencsére ez nem sikerül,helyettünk egy férfi esik áldozatul,de hogy kik és miért akarnak likvidálni minket ez a játék során kiderül.
Igazából nehéz bármit is szavakba önteni ezzel a remekművel kapcsolatban hisz mint látható "picit" elfogult vagyok,stílusát tekintve valahol a hack and slash,rpg,és egy regény között van.Aki játszott már a Bastion nevű játékkal az tudja mire számítson,illetve mégsem hiszen a harcrendszer érdekes egyvelege a valós idejű és a körökre osztott harcnak.Igazából ha még többet mondanék az spoiler lenne,talán annyit érdemes még megemlíteni hogy a zenéje már most hatalmas siker nem véletlenül.Mindenkinek ajánlom kipróbálásra még ha a műfaj idegen is mint nekem,hiszen cserébe garantáltan a székben ragadunk annyira lebilincselő mind a story mind a látványvilág.Végezetül szúrok ide pár képet figyelemfelkeltésül<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/pJmtn6JP7Ug" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
[ Szerkesztve ]
-
tescodr
tag
A trailert nem sikerült linkelnem de majd így:
Moderátorokat megkérném az első hozzászólás alján azt a csúfságot kérlek töröljétek,mert lejárt a szerkesztési idő :S
[ Szerkesztve ]
-
tescodr
tag
Remélem menet közben megjön másnak is a kedve hozzá,én most játszottam végig 2.jára és azt kell mondanom megéri Egyébként elfelejtettem megemlíteni hogy a fejlesztők előző játéka a Bastion-volt.
És hogy az év indie játéka természetesen a Child Of Light mellettÉs hogy lássátok a Zenéje sem kutya,egy kis ost nektek itt jól
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
a fi csoport készíti a magyarítást a játékhoz...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
[Prolixus]
addikt
Nem egy épszerű topic. Kár, pedig ez egy nagyszerű játék. Még nem értem a végére, de úgy érzem, instant klasszikus született. Indie játék ide, vagy oda, dizájnban, soundtrackben, és egyelőre sztoriban is földbe döngöli a legtöbb AAA-s címet. A harcrendszer meg vegytisztán zseniális.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz [Prolixus] #7 üzenetére
Nos nem csalódtam jaték utolsó harmadában, sőt! Minden tekintetben, igazi kis remekmű a transistor. Egy gyöngyszem.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tescodr
tag
Valóban remekmű sajnos alig ismerik ezt a remek játékot pedig megérdemelné!Eddig a ransistor volt a nagy szerelem! Most az Ori!
-
nagyúr
Csatlakozom 4. versenyzőként a topichoz Zseniális a játék, és minden tiszteletem a Supergiant Games-é, mert nem volt éppen kockázatmentes vállalkozás egy ennyire absztrakt, érzelemvezérelt játékot kiadni. Szerencsére bejött nekik
Ill. nem vagyok a merchandise nagy barátja, de ez ütős.
Kedvenc buildeket van valakinek kedve megosztani?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tescodr
tag
A soundtrackjei zseniálisak, azóta is minden héten meg meg hallgatom.
-
tescodr
tag
Szerintem pont attól hogy absztrakt attól jön át a mondanivalója hogy nincs az ember szájába rágva mit kell éreznie,hanem mindenki azt lát bele amilyen éppen a lelki világa.Nekem már már spirituális utazás volt néha,sokat elmélkedtem a játék hatására az életről,igaz szerelemről,elmúlásról és a lélekről
-
nagyúr
Teljesen egyetértünk, viszont az ilyen típusú játékok jellemzően nem szoktak közönségsikert aratni. Már a Bastion is olyan volt, hogy egy magára valamit is adó pénzéhes kiadó sosem finanszírozta volna meg, ahhoz képest tündérmesébe illő fordulat, hogy eladtak belőle 3 millió példányt. A Transistorral pedig még ingoványosabb talajra merészkedtek - nem is tudnék hirtelen mondani még egy játékot, ami művészileg ennyire jól sikerült Max. attól lenne jobb, ha Jen többet festett volna bele
Loadout témában senki? Akkor bedobom az elsőt:
Cull () + Void () + Load () - az egyszerűség jegyében.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
Há má hogyne szoktak volna? Szoktak bizony, csak nem AAA-s mércével mérve, hanem indie mércével mérve. A Transistor akármennyire alázza egyik-másik tripla A-s címet, azért továbbra is indie játék. A Bastion meg bődületes nagy siker volt valóban ahhoz képest, hogy az is csk egy indie játék. Ideje lenne játszanom is, nem csak olvasni róla. Szerencsére mostanában a nagy kiadók is nyitnak az indie címek felé, az Ubisoft erre mostanság a legjobb példa (érdekes a kontraszt, tavaly az Ubi AAA szinten még szarabb kiadó lett, mint mondjuk az EA vagy az Activision, indie vonalon viszont le a kalappal előttük)
"Max. attól lenne jobb, ha Jen többet festett volna bele "
Jen? Lemaradtam, kire kell itt gondolni?
"Loadout témában senki?"
Vagyunk vagy hárman a topicban, mégis mit vársz? Nekem nem volt betonbiztos kombóm, használtam ezt is azt is, a játék közösségi oldalán elég jó guide-ok vannak. Amiről tudom, hogy gyakran használtam a második végigjátszásnál az a
CULL + Void és Ping -> Én úgy vettem észre, hogy többet ér, ha kevesebb a használat költsége, mint az, hogy a Load-dal még nagyobbat sebezzen.
BREACH + Bounce és Spark.
Asszem nem kell megindokolni, hogy melyik milyen helyzetben előnyös. Ami még tapasztalat, hogy a JAUNT-ot mindenképpen érdemes használni aktív függvényként (én többnyire upgrade nélkül használtam, hogy a többi függvényre többet tudjak "költeni").
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #15 üzenetére
Lehet, hogy nem ugyanazt értjük közönségsiker alatt - nálam ez 100.000+-os eladást jelent. De ha tudsz ilyeneket, akkor ne habozz megosztani, már megyek is a bótba
Bastionnel valóban ideje lenne játszanodJen - Jen Zee, a Supergiant festőművésze. Imádom a képeit, a Bastionben van jópár, a Transistorban sajnos kevés, de azok mind elsőrangúak.
Loadout témában inkább csak dumálni akarok Veletek, betonbiztos (és betonunalmas) megoldást találtam én is, viszont még mindig keresem, mitől lenne a harc igazán élvezetes (ez az egyetlen gyenge pontja a játéknak számomra).
A Cull () mellé azért kell a Load (), hogy nagyobb területet fedjen le. Persze 1-2 ellenfél (vagy főleg az Agency Test) esetén valóban inkább a Ping (). És bár ez a legviccesebb függvény a Breach () + Jaunt () mellett, egyik sem igazán hatékony - 10 limiter mellett semmiképp.
A szuperunalmas megoldás a Tap () + Void () + Ping (), + passzívan Breach (). Gyakorlatilag darálás.A Breach () helyett a játék végére rászoktam a Bounce ()-ra, kiegészőként Jaunt () + Switch () - gondolom, sejthető, mi jön ebből. Viszont a Breach () + Bounce () + Spark () nagyon viccesen hangzik, azt kipróbálom
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tescodr
tag
Azt hiszem újra végig kell tolnom a játékot limiterekkel xD amúgy csak én hallgattam percekig a játékban ahogy dudol Red?
-
[Prolixus]
addikt
"Lehet, hogy nem ugyanazt értjük közönségsiker alatt - nálam ez 100.000+-os eladást jelent. De ha tudsz ilyeneket, akkor ne habozz megosztani, már megyek is a bótba "
Lehet, én is kezdek elbizonytalanodni miről is van szó. Sztem 100 000-es eladást az igazán sikeres indie címek simán összeszednek. Most konkrét adataim nincsenek (igaz utána se néztem ), csak az innen-onnan olvasott hírek alapján alakult ki bennem ez a vélemény. Persze lehet rosszul emlékszem és ezáltal tévedek. De csak összehasonlításként, AAA-s játékoknál ugyebár az 1-2 milliós eladás sokszor nem is olyan hűdenagy siker.
"Jen - Jen Zee, a Supergiant festőművésze. Imádom a képeit, a Bastionben van jópár, a Transistorban sajnos kevés, de azok mind elsőrangúak."
Nem tudtam hogy így hívják az alkotót, no meg azt sem, hogy egy ember nevéhez fűződik mind. Aztán rákerestem Google-ben...és aztabüdöskurvamindenségit. Instant rajongója lettem a munkásságának...igazán csinálhatna pár festményt Mayaról meg Handsome Jack-ről is...
"A Cull () mellé azért kell a Load (), hogy nagyobb területet fedjen le. Persze 1-2 ellenfél (vagy főleg az Agency Test) esetén valóban inkább a Ping ()"
Hmm, el is felejtettem már hogy ebben is fejleszti a Cull-t. Hát, ezek szerint nekem nem jött be ez a kombó annyira. Amúgy ahogy látom jó pár kombinációt végigzongoráztál már, nem tudom miért várod, hogy valamelyiktől élvezetesebb lesz a harc, ha eddig nem volt eléggé az.
"amúgy csak én hallgattam percekig a játékban ahogy dudol Red? "
Valószínűtlen. Remek kis ötlet volt a készítők részéről, amit végül Ashley Barrett ellenállhatatlanná tett.
Amúgy a Bastion narratívája is ilyen mozaikszerű, és ilyen érdekes a sztori?
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tescodr
tag
Hát igen gyönyörű a hangja Ashlynek de ami fontos tökéletesen passzol Red-hez,bastion ban is hasonló a narratíva bár ott depresszívebb itt azért a kardunk (nem spoilerezek nem nevezem meg ki az) próbálja tartani a lelket a főhősnőben lévén ugye szereti,ezzel ellensúlyozni az elkeseredést.A bastion ban inkább csak mesélő a narratíva.
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #19 üzenetére
igazán csinálhatna pár festményt Mayaról meg Handsome Jack-ről is...
Elég megszállott gamer a csaj, úgyhogy simán előfordulhat
nem tudom miért várod, hogy valamelyiktől élvezetesebb lesz a harc, ha eddig nem volt eléggé az.
Hát, asszem ez már tényleg inkább csodavárás Annyi realitása van amúgy, hogy a Testekben volt jópár érdekes menet - azok mondjuk inkább voltak fejtörők, mint harcok. Lehet, hogy segített volna, ha az első playthrough-ban nincs ekkora szabadság.
A Bastion egy kézzelfoghatóbb "experience" minden szempontból - konkrétan a történet elég sokáig csak csordogál, a játék második felében kezd igazán érdekes lenni.
(#20) tescodr: Végignézve a stáblistát, egy megdöbbentően kis létszámú, szupertehetséges emberekből álló csapat a Supergiant. Jellemzően egy ilyen team fantasztikus prototípusokkal bír előállni, aztán bedarálja őket a rengeteg favágó munka, termék pedig sehol. Valaki (gondolom Amir Rao) hihetetlen nagy hadvezér lehet közöttük.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
"Hát, asszem ez már tényleg inkább csodavárás Annyi realitása van amúgy, hogy a Testekben volt jópár érdekes menet - azok mondjuk inkább voltak fejtörők, mint harcok. Lehet, hogy segített volna, ha az első playthrough-ban nincs ekkora szabadság."
Mondjuk azt még mindig nem értem, vagyis talán inkább, nem bírom felfogni, hogy lehet a játék gyenge pontja nálad a harc. Ennek a játéknak egy gyenge pontja van, hogy kicsit rövid.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #22 üzenetére
A fő gond az, hogy nem szórakoztat, akadálynak látom, amit le kell tudni, nem tudok elmerülni benne. Valószínűleg már a koncepció sem fekszik nekem. A Turn () korlátlan idejű tervezése még OK, de a végrehajtás alatt az áll-az-idő-de-azért-nem-egészen állatira zavar. Aztán a Turn () recharge alatti majdnem teljes védtelenség kifejezetten irritál, főleg, hogy a legtöbb ellenfél gyorsabb nálam. Ha viszont a Turn () végébe mindig beletervezem a védekezést, akkor állati egysíkúvá válik a dolog. Ezért próbálkoztam már a végén a Tap () + akármi és Bounce () + Switch () + Jaunt () kombóval - aztán 10 limiter mellett is full health-tel zártam a legtöbb harcot (ami esetleg elveszett, azt visszahozta a Tap () ).
De mindegy, én nem hiszek abban, hogy egy játéknak minden szemponból tökéletesnek kell lennie, és a Transistor bőven ellátott élményekkel az összes többi aspektusában
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
Nincsenek ellenérveim, max az, hogy tiszta hülyeségeket beszélsz. Persze nyilván ez már egy nagyon szubjektív dolog, szóval készségesen elfogadom amit írsz. Azért kicsit örülök annak, hogy ezek közül egyik sem volt számomra negatívum, én a játék minden percét élveztem, ilyen pedig nagyon régóta nem fordult elő velem.
Bevallom egyébként a Bastiont még azért nem vettem meg (várok valami leárazásra), mert ha jól láttam, ott csak real-time harc van, és a Transistor rendszere után kissé fenntartásaim vannak, hogy nem-e lesz sokkal rosszabb a real-time harc egy ilyen típusú játékban.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #24 üzenetére
A Bastionben egy konvencionális, de jól megcsinált realtime harcrendszer van. Két fegyverből és egy kiegészítőből álló loadoutokat használsz, kb. 10 fegyverből (vegyesen melee és ranged) és 15-20 kiegészítőből lehet válogatni, ill. a fegyverekhez vannak upgrade-ek. Az biztos, hogy a Transistor rendszere innovatívabb.
Amúgy miért nem próbálod ki a demot?[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó hibátlan Xiaomi Scooter 3.100km-el,garanciás!
- 1 hétig olcsóbb! Audio solutions overture 203f
- Nintendo Switch v2 4 játék, Minden tartozék, Hordtáska
- Redmi note 12 pro 5g 128/6+6gb A leg újabb verzió hyperos android14 Új állapotban egy napos készülék
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000