Új hozzászólás Aktív témák

• Piszkos-Fred

aktív tag

válasz Interceptor #23981 üzenetére

Egyiket sem a Bethesda fejleszti (marmint nem a Bethesda Game Studios), hanem az alajuk tartozo fejlesztok, es ok csak kiadjak (mint Bethesda Softworks). A TES VI-t megelozo projekteket - amelyrol Hines es Howard is beszelt - a Bethesda Game Studios fejleszti, vagyis sajnos a valasz NEM, nem ezekrol van szo. (es nem is a Skyrim VR, Fallout VR vagy a Skyrim Switch verziojarol).

"I tried to manage expectations for folks, you know the kind of games they [Bethesda Game Studios] make, they take a while. They have two major things that they're working on in addition to other stuff, Skyrim [on Nintendo] Switch and all these other things Wer'e not talking about things like a Fallout Shelter kind of project but, like, big multiplatform releases like you expect" - Hines E3 korul nyilatkozta ezt.

Illetve Howard elmondta, hogy amit szeretne megvalositani a TES VI-ban, arra meg jelenleg nem nagyon kepes a technika, legalabbis nem olyan szinten, hogy az elvezheto legyen mindenki szamara.

It's something we love. But it is—I have to be careful what I say—it's a very long way off. I could sit here and explain the game to you, and you would say, 'That sounds like you don't even have the technology—how long is that going to take?' And so it's something that's going to take a lot of time, what we have in mind for that game.” - szinten E3, Todd Howard a kerdesre, hogy ugye lesz TES VI.

tldr: Messze meg a kovetkezo TES resz.

[ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák