-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tex Murphy
tag
Köszi
Mondjuk azért ennél többet vártam volna 200+ óra játék után.
Megoldhatták volna, hogy egy megnyerés után még toljam tovább is.
Már van néhány bug, ami idegesít, s így pár küldetést nem is lehet befejezni. Hiába csináltam meg, amire kértek, mikor visszamegyek,, mintha nem is történt volna semmi. Nem jelenik meg a párbeszédek közt, hogy feladat végrehajtva...
DLC-ket majd később veszem elő, ennyi most elég volt belőle.
Azért köszi még 1x.A4000T "Only amiga makes it possible"
-
tibaimp
nagyúr
válasz Tex Murphy #25001 üzenetére
Van egy csomó mellék küldetés, gyűjthető tárgyak, stb. A ~200 óra miatt gondolom, hogy elég sok kimaradhatott ezekből, lehet azokat még célszerű lenne megcsinálni, de ha eleged lett, akkor ok .
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
tibaimp
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #25003 üzenetére
Ahhoz én is tök zöld vagyok....sajnos. Én csak "alapon" csináltam 3 karaktert , ~140-160 szintűeket.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
paltom
tag
Sziasztok, sajnos ujra kellett tenni a gepem es elmentek a modok is, probalnam ujra tenni de azt nem talalom ami alapjan csinaltam. Ruby enb egyaltalan nem mukodik, nem hozza be, probaltam masikat is alig lattam kulonbseget. ez alapjan feltettem egy csomo modot https://www.sinitargaming.com/skyrim_se.html
de mintha ugyanolyan steril lenne, nem sok minden valtozott, mod manager 2t hasznalok.Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
xkoti
senior tag
Sziasztok
Annó olvastam, hogy készítenek a játékhoz egy olyan modot amivel többen tudtok játszani.
Ha jól emlékszem skyrim together a neve.
Nah már most bízom benne, hogy valaki hallott róla és tud némi infót
Működőképes-e már esetleg illetve valóban együtt játszáttok a story-t ? Vagy csak külön küldetéseket játszotok együtt ?KO
-
MasterMind
tag
Sziasztok!
2 kezes rendszerrel kapcsolatban akadt némi problémám. Ugye pajzs csak bal kézbe vehető fel, míg fegyverek és spellek mindkettőbe. Klasszikus módon bal egérgomb támad, jobb blokkol pajzs esetén. Viszont ha felveszek 2 spellt vagy 2 fegyvert, akkor marhára zavaró, hogy a két egérgomb az ellentétes kezet irányítja. A M1 és M2 gombok felcserélése megoldja a 2 kezes spell/weapon-t, de akkor fegyver+pajzs esetén bal gombbal kell blokkolni és jobbal támadni. Van erre esetleg valami fix? Zavart ez bárkit rajtam kívül? -
tibaimp
nagyúr
válasz MasterMind #25008 üzenetére
El tudod "nevezni" számozni a fegyvereket. Q és ott számot kell neki adni, 1,2,3...és így tovább, talán így megoldható, és nem keverednek a gombok sem, de nagyon régen indítottam el a játékot.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
-
Mortel
senior tag
válasz MasterMind #25008 üzenetére
Szia!
Ne egérrel, /vagy ha van plusz gomb az egéren, akkor avval/ blokkolj, nekem is zavaró volt, de így egy fokkal jobb lett...
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
VikMorroHun
senior tag
Saadia küldetését gondoltam folytatni. Megyek a börtönbe, hogy beszéljek a rabul ejtett Alik'r harcossal. Azt mondja, csak akkor hajlandó beszélni, ha kiviszem onnan. Jó, ellopom az egyik őrtől a kulcsot, kinyitom az ajtót, de továbbra is azt hajtogatja, hogy fizessek 100 aranyat az őröknek a szabadságáért. Oké, fizetek. (Közben kiderült, hogy van rajtam 25 arany vérdíj, de ez még túl kevés, ezért nem foglalkoznak velem az őrök.) Visszamegyek hozzá, most már hajlandó beszélni, majd kiabál az őröknek, hogy engedjék ki, mert kifizettem a bírságát. Az őr meg nem akarja kiengedni, mert elhagyta valahol a kulcsot. (Igaza van, hozzám került.) Mindezt úgy, hogy tárva-nyitva áll a cellája ajtaja.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Épp egy átlátszó Nocturnal köpenyt teszteltem a játékban, és ez lett belőle...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Mortel
senior tag
válasz VikMorroHun #25013 üzenetére
Csini ez a tanga, melyik mod?
És rá lehet adni Lydiára?[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
phoenix64
őstag
Sziasztok. Nem tudom mennyire aktív még a topic, de azért kérdeznék. Valaki tolja saját hamachi serverrel a skyrim togethert? Annó emlékszem nekem működött gond nélkül, de most akárhogy erőlködök nem tudok saját szertót indítani...
-
Decsi97
csendes tag
Üdv mindenki,
Egy kérdésem lenne hozzátok. Ezt a modot használja valaki rendszeresen, ha igen mik a tapasztalatok? Pro/Con? Combat Overhaul
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
kápé kápé kápé
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Decsi97 #25017 üzenetére
Én nem használtam hatalmas combat overhaul-okat, szerintem többségük túlzás és nagyon eltérnek a vanilla játékélménytől, az én ízlésemnek a tökéletes kombináció a következők (linkek Oldrimhoz vannak):
[Attack Commitment] , megakadályozza, hogy támadás közben NPC-k és a játékos változtassák a támadás irányát (pl. Draugr nagy kardot készül belédhasítani, te elfutsz mellette, hogy kivédd, de ő mégis csinál egy instant 180-at a száz kilós karddal suhítás közben és kettévág hátulról).
[TK's Dodge] , egyszerű dodge mod, ami az előzővel együtt sokkal realisztikusabb harc élményt ad.
Ezzel a két moddal együtt ha elég jól játszol, ki lehet védeni kb minden támadási formát a mágia kivételével, bár a lövedék-szerű spelleket is jobban ki lehet védeni.
Ezzel viszont egy új dilemmába kerültem, túl könnyű volt a játék. Ezért telepítettem a [Revenge of the Enemies] modot, ami az egyik legjobb mod szerintem a játékhoz. Az ellenségek sokkal több játék adta spellt, perkeket kihasználnak a szintükhöz mérten. Kicsit olyan, mintha igazi játékosok lennének, kapnak saját skill treet és spelleket és ezeket is használják ahelyett, hogy egybites "van egy kardom azt kész" módon harcolnának. Elég jól van konfigurálva a mod, az ellenség típusokaihoz illeszkedő dolgokat használnak (nehéz harci banditából nem lesz mester mágus például).
Mindemellett felvettem a nehézséget Legendary-ra, ezekkel a modokkal teljesen megváltozott hogyan harcolok, kicsit dark souls-asabb lett a játék olyan értelemben, hogy egy egy elvétett ütés vagy dodge hatalmas következményekkel jár, legtöbbször halállal. Sokkal jobban megdolgoztatja az agyat ez a mod kombó, mert minden harci szituáció különbözni fog, ami egy hatalmas pluszpont a vanilla combat-hoz képest.
Még ezek mellé ajánlok valamilyen hotkey modot, amivel könnyebb spellek és fegyverek között váltani, Revenge of the enemies miatt elég sokszor kell váltogatni minden között és a vanilla megvalósítás sokszor csökkentette a játékban való elmélyülésem.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Mortel
senior tag
Sziasztok!
Elég régóta játszom vele, de még midig meglep mennyire gyönyörű:
[link]Az is igaz, hogy nekem sosem sikerült egy ENB-t sem működésre bírni...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
tibaimp
nagyúr
válasz Mortel #25020 üzenetére
Tényleg szép, csak ez már, legalábbis számomra, nem az a játék. Kb 1000 órám van a játékban 3 fullos karakterrel, de hirtelen fel sem ismertem a helyszíneket.
Attól még szép, de én maradok az eredeti kinézetnél, amúgy az sem csúnya!A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Kalocsai9911
csendes újonc
Sziasztok, nem rég kezdtem a játékkal játszani ps3-on. A következő érdekelne hogyan tudok "kiállítani" ?
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Kalocsai9911 #25025 üzenetére
"Kiállítani"? Kicsit bővebben kifejtenéd mire gondolsz?
Üdv. Johnny
-
tibaimp
nagyúr
válasz Kalocsai9911 #25025 üzenetére
Ezt én sem értem.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
nagyúr
válasz Kalocsai9911 #25025 üzenetére
Ha kiáltásra gondolsz, akkor azt PS3-on R2-vel, de persze előtte meg kell tanulnod a kiáltást és aztán fel kell oldanod sárkánylélekkel.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
MasterMind
tag
Nos, közel 2 hónapja már, hogy belecsaptam én is a Skyrim SE moddolásba. Ez lesz az első végigjátszásom a TES5-tel, de előtte igyekszem maximálisan felépíteni minden részletre kiterjedően, amennyire ez lehetséges a ma elérhető cuccokkal. Az Oblivion ehhez képest gyerekjáték volt, már ami a lehetőségeket illeti, itt szinte, a csillagos ég a határ. Iszonyatosan bele lehet mászni dolgokba, ami rengeteg időbe kerül, de hát ettől lesz szép, a szó átvitt és valódi értelmében is.
Jelenleg úgy fest, hogy ez egy hosszútávú projekt lesz és végigjátszással együtt bőven ki is tart majd a következő részig.
Kíváncsi leszek mit sikerül összehozni.[ Szerkesztve ]
-
Skyhunter
senior tag
válasz MasterMind #25029 üzenetére
Milyen ajánlás alapján rakod össze (Ignussen, Predcaliber, Digital Dreams, Toxic gaming, Nordic..), vagy teljesen egyedi, saját mod pack lesz?
Szerk : milyen felbontáson, és milyen GPU-val tolod?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MasterMind #25029 üzenetére
Ismerve a maximalizmusod, a TES 7 is kint lesz, amire kimaxolod.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
MasterMind
tag
válasz Skyhunter #25030 üzenetére
Sinitar és AMON leírásait használom alapként, de ezek inkább csak abban segítenek, hogy nagyvonalakban legyen fogalmam az elmúlt 9 év terméséről, alapvetésekről. Semmit nem telepítek csak azért, mert szerepel az adott listában, mindent felülvizsgálok és változtatok ha szükséges, ha jobb vagy nekem jobban tetsző alternatívát találok az adott témára. Abszolút egyedi setup kialakítása a cél.
A vidkártya egy 1070Ti, a felbontás 1920x1200 (16:10). A teljes konfig fenn van az adatlapomon. A játék aktuális állapotában ~50FPS-sel zötyög, ami a vanilla stabil 60FPS után kicsit már bántja a szemem és hol van még a vége.
Erősen felmerült bennem egy másik 1070Ti beszerzése. Egy-két helyen olvastam, hogy ha van élethelyzet ahol a SLI megállja a helyét akkor az pont a Skyrim modding a gigantikus mennyiségű VRAM miatt. Ha igaz amit írnak, akár +60-80% plusz is kihozható belőle. Kifejezetten erre venni egy másik kártyát abszolút őrültségnek tűnhet kívülről nézve, de az Elder Scrolls széria különleges helyet foglal el a szívemben és ha egy szétcincált Skyrim stabil 60-al végigjátszható, akkor az számomra nem őrültség.
Jorus: SLI? Ebben Te vagy a kompetens! Tudom, hogy nem szoktad széthúzni, de érdekel, hogy mi a véleményed az egészről.
Ami az éveket illeti, próbálom behozni a lemaradást. De egyébként, amikor azon filózgatok, hogy basszus 9 éve megjelent és még hozzá se szagoltam, akkor eszembe jut, hogy 9 év alatt mennyi kiváló mod jött ki hozzá és milyen fantasztikus lesz ezekkel az első és egyben utolsó végigjátszás. -
tibaimp
nagyúr
válasz MasterMind #25032 üzenetére
Jól értem, hogy még nem toltad a játékot egyáltalán? De már szétmoddoltad/moddolod?
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Skyhunter
senior tag
válasz MasterMind #25032 üzenetére
Majd Jorus megmondja de SLI-ben, ha jól tudom, nem adódik össze a 2 GPU Vram mennyisége. Nekem is ez a bajom. Predcaliber "100 mods" verziója megeszik 8 GB-ot fullHD-ben, és 10,5-et 2560*1440p-ben. Évek óta várok egy olyan VGA szériát amiben már lesz 12-16 GB Vram. Talán az új 3xxx-es Nvidia.
Monitor cserére vágyom, az álmom egy 3440*1440-es 34 colos UW, de ezen a felbontáson embertelen sok Vram kellene a sok 4k-s textúra packoknak.
Napokban találtam egy durva 9900k+2080Ti kombóval egy videót ultrawide-ban, de nem olyan szép mint Predé, és bizony szaggat is...
Nem kell ide TES6, csak egy atomerőmű, és még évekig lehet "nextgen" módban tolni.... -
tibaimp
nagyúr
válasz MasterMind #25034 üzenetére
Komoly ! Jó játékot majd hozzá, nagyon jó gém!!
szerk.: Egy Radeon VII erre a célra nem jobb a maga 16GB ramjával? Mondjuk használtan is elég drága.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Interceptor
addikt
válasz MasterMind #25032 üzenetére
9 éve jelent meg, és a 6. rész még sehol, lényegében már a 7.-et kellene várjuk ha azt nézzük, hogy 4-5 évente jelent meg egy új rész annak idején
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Interceptor #25037 üzenetére
Elképesztőnek tartom, hogy 13 éves csöppség voltam a Skyrim megjelenésekor és ha minden jól megy valószínűleg meg lesz már az MSc diploma mire jön a TES6.
Üdv. Johnny
-
nagyúr
válasz MasterMind #25032 üzenetére
Kompetensnek éppen nem mondanám magam, de tény, hogy évek óta SLI-ben használom a VGA-kat, igaz, erre a Flight Sim miatt van szükségem, de nyilván ugyanazzal a konfiggal játszom az RPG-ket is, úgyhogy ha van valami, amit meg tudok nézni, mérni, csekkolni, akkor írd meg, és ránézek. Ahogy írod, én nem nagyon szoktam modolni, meg csak 1080p-ben játszok, szóval általában felrakom a javasolt graf modokat, de inkább a lore-kompatibilis inventory kiegeket, quest modokat kedvelem.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Skyhunter #25040 üzenetére
Nem duplázódik, mivel az SLI lényege a párhuzamos feldolgozás által adott nagyobb teljesítmény. Ez azt jelenti, hogy a GPU-k a kártyákon megosztoznak az egyes taskokon, és párhuzamosan dolgozzák fel őket, de ehhez az kell, hogy mindkét kártya VRAM-jába ugyanaz legyen betöltve, és így mindegy, hogy melyik GPU dolgozik az adott processen, ugyanazokon az adatokon tud dolgozni, ezért van a VRAM tükrözve egy SLI konfigban és ebből eredően annyi a felhasználható VRAM, amennyi egy VGA-n van. Ha nem lenne tükrözve a VRAM, akkor előállna sokszor olyan helyzet, amikor egy GPU-nak a másik VGA-n levő VRAM-ból kellene adat, és ugye az SLI hídon történő adatmozgatás nagyságrendekkel lassabb lenne, mint a GPU-VRAM adatmozgatás a kártyán belül.
Szoftveresen később lehet lesz rá megoldás, hogy mondjuk SLI-ben a VRAM egy része GPU-hoz dedikált lesz, egy másik meg shared, és akkor valamivel több VRAM lesz elérhető (bár akkor sem dupla) de ilyen tudtommal még nem létezik.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
VikMorroHun
senior tag
válasz MasterMind #25034 üzenetére
Én már többször olvastam olyat, hogy először vanilla módon kell végigjátszani őket, aztán jöhetnek a modok. Nem értek vele egyet.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
MasterMind
tag
Ez sajnálatos, akkor eléggé lukra futottam. Reditten írta valaki, hogy nála semmilyen más környezetben nem dobott akkorát a SLI, mint moddolt Skyrim-nél és ezt egyértelműen a VRAM számlájára írta. Próbáltam visszakeresni a subot, de nem találom.
A teszt felajánlást nagyon köszönöm és lehet élnék is vele aképpen, hogy első körben küldhetnél egy modlistát (LE vagy SE?) csak, hogy tudjam mik pörgetik a kártyákat és majd később egy benchmarkot egy, illetve a két 2070-el. Ezzel annyi gond lehet, hogy valószínűleg mindkét esetben stabil 60 FPS-ed lesz a kevés mod miatt. A Skyrim 60 FPS-re van limitálva, ha e fölé van kényszerítve bármilyen módon, akkor fizikai anomáliák jelenhetnek meg. Elméletben erre is van megoldás, de ez még nem teljesen tiszta számomra. Egy ENB+Pfuscher (vagy más 4K) textúrák talán annyira megterhelik már a kártyát, hogy beessen 60 alá és lehessen különbséget mérni. Ha körülményes a dolog, akkor természetesen hagyjad, annyira azért nem fontos de ha van kedved hozzá, érdekes lehet.
tibiamp: Köszi, nagyon várom már, de még hosszú az út. Ha a SLI kiesik, akár még szóba is jöhet, bár most hirtelen nincs kedvem elkölteni 3k-t érte.
Interceptor: Ha arra gondolsz, hogy még rengeteg időm van, akkor az nálam semmit nem jelent. Ahogy Jorus is írta, lehet még a Skyrimet pörgetem majd, mire kijön a 7, de nem ez a cél.
Tipp: Aki még játszik vele, azoknak egy javaslat.
SkyrimPrefs.ini:
[Display]
iVolumetricLightingQuality=3
Ezt egy Fallout-hoz tartozó leírásban találtam, de Skyrimnél is működik. Nagyon szépen eltünteti azt a fajta fehéres/világos (számomra szmogos) felfénylést, ami a vanilla állapotot alapvetően jellemzi.
Ugyanitt bVolumetricLightingEnable legyen bekapcsolva, azaz 1-re állítva. Screenshot készítése előtte/utána javasolt a különbség tettenérésében.
szerk.:
VikMorroHun: Óóó, ezt én is sokszor hallottam. Pedig, egy lore-friendly módon szétmoddolt game sokkal-sokkal nagyobbat üt első végigjátszásra, mint az bárki gondolná. Ezért IS csinálom így.
szerk2.: Ha már ezen a platformon elcsíptelek, segíts már nekem, hogy a magyarításról mit kell tudnom? Az Oblinál durván megszenvedtem vele, de végül sikerült. Biztos megtalálnék minden infot visszakeresve, de spórolj nekem egy kis időt. -
VikMorroHun
senior tag
válasz MasterMind #25045 üzenetére
Pontosítanék: 119 FPS-ig nincs gond a motorral alap esetben. A fölött
- kezdenek repkedni a tárgyak,
- kezd úszni a karakter a mezőn.
BBB változatoknál viszont 60 FPS fölé nem ajánlott menni, mert akkor arányosan gyorsabban remegnek a cicik.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Interceptor
addikt
válasz jonnyjoker01 #25038 üzenetére
Az igen. Tudom, hogy sok munka van egy ilyen kaliberű játékkal, de néha úgy érzem, hogy nem igazán foglalkoztak a folytatással egy jó ideig semmilyen téren. Bár ha jól emlékszem 2013-ban jött infó arról, hogy abban az évben komolyabban belekezdtek az általuk használt játékmotor programozásába. A mostanában digitalizált "skyrim nagyi" arca mondjuk brutál élethűen nézett ki a modellező progiban Személy szerint örülnék, ha visszahoznák a TES3 szintjét RPG vonalon, de ez csak álom, úgyhogy maradnak a modok. Minden másban viszont biztos nagy előrelépés lesz az új rész.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Skyhunter
senior tag
Saldax újra jelentkezett Skyrim videóval. LINK
800+ mod, nagyon kemény. Legalább ilyet várunk MasterMind-tól...
-
tibaimp
nagyúr
válasz Skyhunter #25048 üzenetére
Ez már szinte nem is a játék.
MasterMind: ne haragudj, de inkább játsszál, élvezd a gémet, ne moddolj, én már 3 karaktert is csináltam ~150-es szintig, az egyikkel még a full térképet is kipucoltam a dlc-kkel együtt, steam-en elérhető achievement-ekből az SE esetében 7 nem lett meg (ebből 2-ő meglett, csak nem adta be, 4 megcsinálható, csak sok idő, de meglesz, a 15 db Daedric Artifacts nem lett meg, tehát kell kezdenek egy 4. karakter is ).
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Mortel
senior tag
válasz MasterMind #25029 üzenetére
Szia!
Vigyázz, nehogy belevessz a nagy moddolásba, mint mi egy páran...
De, attól még érdekes marad a a játék, csak mindig lesz egy jobb, újabb, szebb mod...
Mint a hifi, csak ez nem kerül annyiba...https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM