Új hozzászólás Aktív témák

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz csabsz13 #23228 üzenetére

    Mert nem PC-re keszult a SSE. Ha valaki egy Bethesda meetingen azt mondja, hogy "csinaljuk meg a SSE-t PC-re", kirohogi mindenki. "Minek? Ott van egy rakas textura mod, rakas ENB, olyan vizualis orgiat lehet varazsolni PC-n 2011. ota, hogy felesleges".

    Igen am, de idokozben marmint a 2011-es premier utan megjott a kovetkezo generacio a konzoloknal, erosebb, nagyobb, szebb, blabla, szoval ujabb. Es baromira nepszeru. Viszont a jatekok nem kompatibilisak. Nagyon sok kerest es konyorgest kapott a Bethesda, hogy adjak ki XB1/PS4-re is a Skyrimet. A Beth merlegelt, de nem latott sok ertelmet benne. Aztan jott a Fallout 4, es Howard eldontotte, hogy ha torik, ha szakad, akkor is megoldja, hogy legyen mod tamogatas majd XB1/PS4-en. Igen am, de ez nem csak "ugy" megy, ehhez kell egy platform, amelyen kontroll alatt lehet majd a modokat tartani, azokat terjeszteni, frissiteni, kezelni, es a jatekosokhoz eljuttatni. (lasd pl a Steam Workshop reszet) Na ilyenjuk nem volt. De kellett! :)

    Ekkor megcsinaltak a bethesda.net rendszeret, amely papiron jol nezett ki, de nem volt mivel tesztelni, leven a Fallout 4 felkesz allapotban volt. Ekkor dontott ugy a Bethesda, hogy eloveszi a korabbi TES reszeket (igen, az Obliviont is), es szigoruan hazi/fejlesztoi hasznalatra atportolja mind a kettot XB1/PS4-re, mert ez a ket jatek kesz van, es amig a Fallout 4 nem er abba a fazisba, addig ezeken lehet majd tesztelni a bethesda.net-et.

    Aztan jott a Fallout 4, es bar sokan szidtak es szidjak manapsag is, ebbe ne menjunk bele, de az ketsegtelen, hogy a konzolos modok hasznalata miatt elegge nagyot szolt bizonyos korokben az egesz.

    Es a FO4 modok sikeret latva mar nem volt kerdes, hogy akkor a hazilag portolt Skyrimet is ki kellene adni, hsizen a nagyja mar kesz, a mod tamogatas integralva, stb. Sot, ekkoriban a Microsoft megszavaztatta a nepet, hogy mi legyen a kovetkezo visszafele kompatibilis jatek (mert idokozben elindult ez a lehetoseg is), es a Skyrimre iszonyat mennyisegu szavazat jott.

    Es innen mar csak egy sima Dagobert bacsi mese az egesz, hiszen lattak a Bethesdanal, hogy minimalis extra munkaval (a munka nem volt minimalis, de mar kesz volt a prototipus, vagyis a maradek munka volt keves) ismet jo pontokat (es nem keves penzt) lehet szerezni. Viszont a 2011-es XB360/PS3 allapotaban, amelyet portoltak a teszt miatt nem lehetett kiadni, mert azert na... megis csak 2016-ot irunk. Igy kapott nemi grafikai tunningot, nemi extra shadert, effectet, stb., majd bejelentettek, hogy lesz TES jatek (egy igy mar biztosan) a kovetkezo/jelenlegi generacion is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák