Új hozzászólás Aktív témák

  • redati

    tag

    válasz Seirei #240 üzenetére

    Szia.
    Nem akarlak megbántani, de ha ezt garanciában szeretnéd javittatni, akkor azt szemrevételezés nélkül, már csak az indoklás miatt, vissza fogják dobni. A papír alján is az szerepel kipipapva :"Garanciában"
    Ha fizetős szervizre gondoltál, akkor meg véleményem szerint azért nem nagyon fognak foglalkozni vele, mert valószínűsíthetően többe kerülne a javítás mintha vennél egy újat. (Fogyasztói társadalom 😩)
    Talán még egy lehetőséget tudnék javasolni, ha ügyes kezű vagy szerelésben.
    Írj egy levelet a TCL-nek közvetlenül, hogy nem voltál elég óvatos, és képernyő tisztítás közben véletlenül betörted a kijelzőt.
    Így szeretnél bele rendelni egy új LCD panelt.
    Esetleg mellékelve fotót a mostani állapotról.
    A termék gyártásától számítva 5 évig köteles alkatrészt biztosítani hozzá.
    De még így sem lenne olcsó.

Új hozzászólás Aktív témák