Új hozzászólás Aktív témák

  • Seirei

    tag

    Üdv, frissíteném fejleményekkel a TCL storym mert homár valamiért nem nagyon akarja lehozni.

    Hazai "gyártói garanciát" nyújtó szerviz szintén lepattintott.
    Fogyasztóvédelem természetesen hárított hogy nem hatósági ügy, vigyem bíróságra.
    Gyártó nem reagált, fb-n rájuk írva csak annyit kaptam vissza hogy ők nem állnak kapcsolatban az ügyfélszolgálatos részleggel, rossz ajtón kopogtatom.
    Emag visszapattintotta a tv-t szervizből, egy teljesen röhejes munkalappal párosítva (sorozatszámot figyelni!), kép.

    Megkérdeztem, hogy mi ez, semmi konkrétum nincs tisztázva rajta, gyakorta náluk állt 3 hétig a tv vagy mi? Válasz természetesen nem érkezett, többszöri email és ügyfélszolgálaton töltött 20+ perc várakozás után se.
    Mindeközben a online vitaplatformon kaptam jelzést, hogy a békéltető átvette a panaszt, dolgoznak rajta.

    És akkor a ráadás: válaszra méltatott egy ügyfélszolgálatos kolléga emag logo, címke, signature, minden egyéb nélkül, így max címről jöttem rá hogy tőlük jött. Egy jegyzőkönyvet küldött. Melyben a hazai szervizzel azonos városban található békéltető testület bírálata szerepel :F . Elutasítják a panaszkérelmem melyet elvileg én nyújtottam be hozzájuk (?????) mert "valamilyen külső erő hatására a kijelzőt alkotó cellák fala megrepedt és a cellákban található folyadék összefolyt." :))

    Ezek szerint úgy lett beadva hozzájuk panasz, majd ítélethozás, hogy én arról idáig nem tudtam. Jegyzőkönyvet is emagos ügyintéző küldte.

    Ráadás kettő: a kibocsátott garanciapapíron mintha kicsit más lenne az a sorozatszám mint ami a szerviz munkalapon (és az ott látható sorozatszámot használva a jegyzőkönyvben is) szerepel, kép.

    De igen, tudom, én vagyok a tudatlan fogyasztó aki nem tud semmit meg amúgy is minek mentem oda.

Új hozzászólás Aktív témák