Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burki

    aktív tag

    Sziasztok,
    Offba teszem, mert valószínűleg senkit nem fog érdekelni a nyűgöm, de muszáj megosztanom, mert a pofám leszakad. Mondjuk valószínűleg valahol én ragadtam le évekkel ezelőtt, és 31 éves létemre nem tudom követni ezt a rohanó technikai fejlődést a mai világban.
    Rendeltem pár dolgot iPonról kb egy hete, a visszaigazoló emailben a mai napra írták az átvétel lehetséges időpontját, 14:30-tól, de majd "küldünk róla még üzenetet". Hát jó. 14:47, nem jött semmi. Gondoltam rájuk csörgök, feleségem menne be átvenni a cuccokat, szerettem volna leegyeztetni velük, hogy mehet, és nem potyára küldöm be a dzsungelbe így péntek délután. Találtam egy 30-as számot, és egy vonalasat. Kellemes hangú automata. A hatályos GDPR jogszabályok értelmében telefonon nem adhatnak ki információt rendeléssel kapcsolatban. Írjak emailt, vagy menjek be személyesen, majd nemes egyszerűséggel bontja is a vonalat mielőtt felfognám mi van. A lehetséges 4-5 menüpont közül nagyjából mindegyiknél ez a helyzet, kis változtatásokkal. Eredmény: nem lehet őket telefonon elérni. Ugyanez a 30-as számnál is.
    Költői kérdések:
    1: Tényleg ekkora kibaszás ez a GDPR, hogy nem lehet telefonon felhívni őket? Mennyivel hitelesebb, ha egy e-mail címről írok?
    2: Én vagyok ennyire öreg, vagy mi a jó isten történt, hogy a telefon mostmár nem elfogadott kommunikációs eszköz?
    3: Tényleg a GDPR írja ezt elő, vagy a GDPR mögé bújva költséghatékonyabb nem fenntartani egy "ügyfélszolgálatot", aki felveszi a telefont? Értem én, hogy a mai világban minden kibaszottul drága, főleg az emberi erőforrás, de így a nem egészen díjnyertes áraik mellett cserébe még azt is érzem, hogy kibaszottul semmit nem kapok plusszban a pénzemért, ha még a kurva megrendelésemről való tájékozódásért is meg kell küzdenem.
    Idő közben azért küldtem nekik e-mailt is, kíváncsian várom, hogy mennyi idő alatt érkezik rá válasz. Ha a telefonos elérhetőség hiányát azzal kompenzálják,hogy az e-mailre 10 percen belül válaszolnak, akkor megkövetem magam, és emelem kalapom az ügyintézés előtt, de tekintve, hogy Magyarországról beszélünk, gyanús, hogy nem fogok rá választ kapni normális időn belül.

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

  • Burki

    aktív tag

    válasz subaruwrc #11019 üzenetére

    1830216

    Ez most komoly, hogy a Ph lett a csatorna?

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

  • Burki

    aktív tag

    válasz HUN]Repa #11021 üzenetére

    Kedves Répa,

    Köszönöm a segítséget, és az építő jellegű kritikát, legközelebb majd vásárlás előtt tájékozódom, hogy mik az elfogadott kommunikációs csatornák, és ha "egyszerűbb emailezni", akkor nem borulok ki azon, hogy nem tudlak benneteket telefonon felhívni.

    Újra a segítségedre van szükségem, ugyanis úgy tűnik, hogy az emailes megoldás is megakadt. Hiába írtam emailt, nem kaptam választ.
    Mi a következő opció? Dunakesziről tényleg be kell járkálnom a nyakatokra a 13. kerületbe, hogy kapjak felvilágosítást?

    Jah, és köszönöm a felajánlást, alapvetően nem az 1990 Ft-os szállítási költség miatt nem választottam a szolgáltatást, hanem amiatt a nem elhanyagolható tény miatt, hogy a webshopotok erre az opcióra +5 napot számolt. Bár azt hiszem lassan ezt is túllépjük.

    Van lehetőségem sztornózni a megrendelést? El tudnám költeni a pénzemet olyan boltban is, ahol egy kicsit felhasználóbarátabb az ügyintézés.

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

Új hozzászólás Aktív témák