Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
válasz Gabesz87 #8621 üzenetére
Szerintem egyszerre voltunk még a szervizben.
Én egy videokártyát vittem vissza épp (másodszor).---
Kíváncsi vagyok mi lesz azzal. 5 nap után írtak, hogy a "garanciális ügyintézése befejeződött", aztán vissza akarták adni ugyanúgy a kártyát, mert, hogy ők nem találtak benne hibát.
Ha másodjára is visszadobják, hogy nem jött elő a hiba, addigra pont le fog járni a garancia (holnap utánig tart)... Amennyiben így lejár a garancia, hogy náluk van, majd végül azt mondják, hogy semmi baja, ezért a szervizben töltött idő is levonódik a garanciából, akkor ha a garancia lejárta után (amikor majd visszaadják) elviszem egy független szakszervizbe, ahol esetlegesen megállapítják, hogy ez márpedig rossz, lehet-e az iPont felelősségre vonni azért, mert "direkt húzták az időt, hogy lejárjon a garancia"?
Sajnálom a keserű hangvételemet, de eddig SOHA EGY SZERVIZZEL sem volt jó tapasztalatom.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Lehet akkor nekem sok volt kicsit az LSD, és azért látok színes csíkokat.
(iPon szerint kutya baja a kártyának)Olyasmit lehet persze megfog a szerviz, hogy kontaktos a kábel, és nem ad hangot a fejhallgató, de ha már bonyolultabb a hiba eredete, akkor nem feltétlen jeleskednek a szervizek (úgy általában sem).
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Pontosan tudom, hogy memóriahiba. A 280X modelleknél elég gyakran előfordul. Az iPon szerint meg nem. Náluk nem jött elő, tehát nincs hiba. Ennyi.
Mondjuk elmondtam még nekik is (le is írták a szervizlapra), hogy nagy videomemória terhelés alatt jön elő a probléma, nem a szintetikus stabilitástesztekkel, de csakazértis a furmarkot meg a 3dmarkot erőltették, aztán tették fel a kezüket, hogy hol itt a probléma amikor nem jött elő semmi artifact.
Lehet aztán én egy tökéletesen jól működő kártyát akarok kicseréltetni, mert olyan jó dolog meg élvezek videokártya nélkül ülni a gép előtt egy hónapot. A képeket meg painttel rajzoltam.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
válasz MaxxDamage #10080 üzenetére
Az semmi, én December végén adtam le garanciára egy hibás terméket, azóta nem hallottam róla semmit.
Felhívtam őket, azt mondták ők nem tudnak mit mondani, írjak emailt a szerviznek. Írtam is, na ez volt nagyjából 2 hete. Azóta néma csend - még jó, hogy valahol az volt írva, hogy emailre 1-2 órán belül válaszolnak.
Lélekben már lemondtam róla, hogy valaha valamit is visszakapok belőle.[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Ha nincs törvényileg szabályozva a garanciáztatás maximális teljesítése ideje, akkor mi akadályozza meg a boltokat abban, hogy mindig, vagy csak időnként újra eladják a megjavított terméket, és az idők végezetéig azzal hitegessék a pórul járt garanciáztatót, hogy bocsi, még mindig nem tudnak róla semmit? Mert ez alapján a törvény is abszolút a bolt mellett áll ki.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
válasz HUN]Repa #10104 üzenetére
Már nem kell, köszi.
Ma délelőtt jött az email (nem válaszként semmire sem, írtunk facebookon, messengeren, emailben, - telefont egyszer sem vették fel), hogy befejeződött a garanciális ügyintézés.
Nem lett elsietve a dolog a majdnem 8 hetes garanciáztatással, de miután nem kaptunk sehonnan sem érdemi választ, kezdtük már azt hinni, hogy elveszett az egész az éterben.D4 klán: HunPH - invért privát rám
Új hozzászólás Aktív témák
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
- ÁRZUHANÁS !! Szép Tervező Vágó Dell Precision 3541 Laptop -65% 15,6" i7-9850H 32/512 QUADRO P620 4GB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen