Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz nonsen5e #10085 üzenetére

    Nem életszerű hogy egy olyan üzlet ami hosszú távra tervez ilyet csinálna
    Ilyet az csinál aki amúgy is csődbe menne

    Én jártam így egy helyi bolttal, elromlott a merevlemezem , bevittem a gépemet, kivette a merevlemezt elküldi garanciázni, meg mondja leteszteli a gépet oké, mondja hogy processzor is hibás azt is elküldi a vga-t meg kivette mert a nélkül tesztelt, oké szerencsére a gép többi részét nem hagytam ott
    Utána csak jött a hitegetés majd két hónap múlva csőd, és akkor tudtam meg hogy azt csinálta amit te is írtál, garanciából visszajött laptopot másnak adta el meg más alkatrészeket is, adó hátraléka is volt nem kicsi
    Én buktam 60e Ft érték alkatrészt

    (#10086) MaxxDamage

    Hát igen egy idő után már sok lehet lehet érdemes rákérdezni hogy nem javítható akkor cseréljék

    (#10087) vasi89

    Máshol is lehet elhúzódó ügyintézésről olvasni, általában csak a problémákról lehet olvasni
    Mert miért is írnák le a jó tapasztalatokat

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák