Új hozzászólás Aktív témák
-
Size83
csendes tag
Tisztelt iPonosok!
2012 december 21.-én kiszállították a több tételből álló rendelésem. Ebből két termék is hibás. Egy monitor, ami pixelhibás, és egy videókárta amely terhelés alatt csíkoz. Mindkettő esetében szeretnék élni a 3 napos garanciával viszont a honlapjuk szerint 27.-én nyitnak újra. A konfiguráció karácsonyi ajándék, így nagyon szeretném ha ezt minél hamarabb meg lehetne oldani és nem kéne heteket várni a garanciázásra.
Mi a teendő?Üdv!
Size
[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
válasz HUN]Repa #4661 üzenetére
Köszönöm kimerítő válaszod.
Közben itt a fórumon sikerült kiokoskodni, hogy a vga-m szerencsére hibátlan. Csupán az analóg csatlakozás nem tetszett neki a monitorral. DVI-on tökéletes. A monitort sajnos nem lesz alkalmam legariztatni, utaznom kell külföldre, így az az egy darab kék pixel egyenlőre marad.[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
Költözéskor én is eltüntettem egy előző rendelésem számláját, ám a termék hamarosan meghibásodott. Egy ideig nem is törődtem vele, gondoltam számla nélkül nincs garancia. Aztán valamiért mégis írtam az ipon-nak, másnap már kaptam is a mailt hogy küldjem a hibás cumót garanciafutárral. Én egy SSD-t küldtem vissza számla és egyebek hiányában a csupasz csomagolásában. A garanciális ügyintézést így is megkezdték.
[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
Szép napot!
Sajnos garanciáztatnom kellett egy SSD-t amit a garanciafutárral juttattam el az ipon-hoz. 2012.12.28 dátummal meg is kaptam az email-t, hogy a terméket átvették, a garanciális ügyintézés megkezdődött. Január 8.-án írtam egy érdeklődő üzenetet, melyre még aznap kaptam is választ, miszerint a terméket a (múlt)hét végére várják. Azóta semmi info a termékről.
A fő problémám mégsem ez, hanem a kiszállítást végző futárcég alkalmazottjának lekezelő stílusa. Akinek emberundora van ne menjen emberek közé dolgozni... Egy évvel ezelőtt ugyanez a futár hozott egy 250K körüli rendelést még jattot is kapott bőven, úgy gondoltam ennyibe belefér kis kedvesség is a következő kiszállításnál. Úgy látszik ez is megy át egészségügyesbe, már a futárnak is hízott borítékokat kell adni.
Néhány hete újból hozott a "hölgy" egy több tételből álló rendelést én nem tartózkodtam otthon, csak a nejem, mikor hívott a futár, hogy menjek le és engedjem be a kapun, mert megérkezett a csomaggal. Mondtam neki, hogy én dolgozom, nem tartózkodom otthon, megadom a kódot a kapuhoz, vigye csak fel és lesz aki átveszi. Sérelmezte a telefonban hogy 3 dobozt hozott, hogyan vigye fel, küldjem le a párom... Nos mivel nem a párom veszi fel a fizetését a "kedves futár kisasszonynak" nem éreztem úgy, hogy neki kéne lemenni a dobozokat felcipelni (elvégezni a futár munkáját) így jómagam kértem el magam a munkából egy órára, hogy hazasiessek és tudjak segédkezni a hölgyeménynek. Szerencsére a lakóhelyemtől nem messze végzem a munkámat és rugalmas a munkáltatóm. (Dühömben nyomban fel is hívtam a párom ő meg dühében lement és segített felpakolni. Így sajnos nem volt alkalmam a futárral beszélni a hozzáállásáról.)
Egy futárnak az az egyszerű dolga hogy a kezébe adja a megrendelt árut a megrendelőnek. Másodállásban költöztetek jó néhány éve és még egyszer sem kértem meg egy ügyfelünket sem hogy szaladjon már le a hűtőszekrényért a kedves neje, vagy valaki, "mer' rohadt sok bútort hoztunk".Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
"A megoldas a neveben van a szolgaltatasnak ugy hivjak, hogy hazhozszallitas, nem bejarati ajtoig szallitas a neve, ne varj el olyan dolgot a futaroktol ami nincs benne a szolgaltatas araban, es neveben se."
Remélem ezzel csak humorizálni próbáltál...
Nincs benne a szolgáltatás árában és nevében se??? Az benne van hogy ha a megrendelésem nem fér el kényelmesen a futár hóna alatt akkor le kell mennem a lépcsőházba vagy a városhatárba vagy akárhová is a csomagomért? Az ipon oldalán sem olvastam olyat sehol, hogy el kell viselnem a szájhúzást meg a lekezelő stílust ha a futárnak rossz napja van.Érdekes amit mondasz. Akkor ha bútorszállítóként viszem a bútort címre és lerakom a lépcsőház küszöbére a cuccot és felhívom a megrendelőt hogy itt a szekrénysor az Ikea-ból, jöjjön le érte, vagy legalább segítsen felcipelni, mert ugye az Ikea honlapján bútor házhozszállítás van nem lakásajtóhoz szállítás, akkor az úgy szerinted oké? Mert szerintem nagyon nem.
Nem az bánt hogy a páromnak kellett lemenni segíteni, nem lusta rá, de mikor mondom a futárnak, hogy adok kódot vigye fel a cuccot és cöccög, az nekem kicsit sok. Tudod minden olyan szakmában ahol emberekkel foglalkoznak szerintem az elsők közt verik az ember fejébe hogy bármilyen sz_r napunk is van jó pofát vágunk a melóhoz. (Legalább a vendég/megrendelő előtt.)
A házhoz szállítás is egy szolgáltatás. (Amiért fizetünk is ugye.) Én egy fizetős szolgáltatást nyújtó cégtől/egyéntől igenis elvárom a normális hangnemet/viselkedést. Ha bemész egy étterembe, rohadtul nem érdekel ha a pincérnek problémája van, elhagyta az asszony, elütötte a kiskutyusát a távolsági busz, vagy bármi más okból sz_r napja van, ha rendelsz valamit és pöffögne vagy szájhúzna biztos neked is jobban hiányozna a normális kiszolgálás, mint soraimat olvasva. Vagy esetleg ha költöztetnélek téged, aztán délután háromkor, mikor már nincs kedvem melózni, vagy egyéb délutáni nyomorom van és nekiállok püffögni meg hisztizni hogy nehéz a cucc, igenis segíts vinni. Hát kíváncsi vagyok nem tennéd-e szóvá.Főiskolás években én is dolgoztam a fővárosban mint pizzafutár és képzeld emlékeztem hogy hol kaptam rendes jattot, meg arra is ahol nem. Szóval igen, elvárom hogy ha valakinek adok mondjuk 7K magyar forint (Amit ma sok ember két műszak alatt nem keres meg!) jattot az jó pofát vágjon egy év múlva is.
[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
A fő probléma nem az hogy le kellett menni. Szívesen segítek még idegeneknek is, nemhogy a saját cuccomért lusta lennék lemenni. De szerintem nem cöccögünk a telefonban és nem beszélünk magas lóról. Ne felejtsük el azért, hogy a futár nem szívességet tesz, hanem a munkáját végzi. Egy céget "képvisel" tehát a stílust ehhez kéne kalibrálni. Szerintem a munkaköri leírásában nem ez a fajta magatartás volt felvázolva az ügyféllel való kapcsolattartás alatt. Többször beszéltem vele időpont egyeztetésekről és a stílus ugyanez volt.
Olyan érzésem van mintha egy étteremben fél méterről, retkes kézzel odab_sztak volna valami ételt, hogy "Nesze! Egyé'!"
Félre értsen senki, nem az iponnal van problémám, még csak nem is a futár céggel. Pusztán egy alkalmazott viselkedése borzolta fel a kedélyeimet. Nem problémázok a dolgon, ha így lenne a futárcégnek írtam/telefonáltam volna és nem itt a fórumon adom elő.
Ez csupán egy tapasztalat az ipon computerrel.[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
válasz fazerzje #4792 üzenetére
Az derék! A 15 munkanap ezek szerint csak tájékoztató jellegű?
Ha az én BS-es garanciáztatásommal is ez lesz a helyzet igen boldog leszek...Gondolom azért valami konkrétumot mondtak neked email-ben... Én eddig akárhányszor írtam nekik mindig egy két órán belül lereagálták. Pedig sokat kérdezősködtem a kártyám garanciáztatását illetőleg, mindig készségesek voltak eddig.
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
Én költözés közben elkevertem a számlát és a garanciapapírt egy több tételből álló rendelésről és mégis legaranciázták a hibás SSD-m. Csak el kellett juttatnom hozzájuk a terméket a garanciafutárral. Nem csináltak belőle ügyet. Email-ben megkaptam újra a számlát is.
Jó eséllyel érvényes a garanciád.[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
válasz fazerzje #4795 üzenetére
Ebben valóban nincs túl sok konkrétum, de valószínűnek tartom, hogy ők sem tudnak többet mint te. Nem hinném, hogy szándékosan ülnek a kártyán.
Minden esetre most már én sem vagyok túl bizakodó, nem élem bele magam hogy 15 nap alatt kézhez kapom a kártyám.
De azt tegyük hozzá hogy 15 munkanapról szól a fáma, nem 15 naptári napról.Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
válasz fazerzje #4797 üzenetére
Értem, akkor viszont a helyedben írnék egy mailt konkrét időpontért vagy tájékoztatásért, hogy olyankor mi a helyzet, ha a 15 napos garancia nem 15 napos.
Egy csónakban evezünk, ráadásul nekem nincs másik vga-m sem amivel használhatnám a gépet.[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
válasz fazerzje #4799 üzenetére
Az ssd-m példának okáért nekem legarizták 15 NAPTÁRI nap alatt. Nem egyenként utaztatják át a hibás termékeket a fél világon, így sokszor inkább szerencse kérdése hogy kifogj olyan visszainduló szállítmányt, ami vissza is ér 15 napon belül. Pár nap differencia azért mindig lehet benne.
Csak azt furcsálltam a te esetedben, hogy nem tudtak semmi konkrétummal szolgálni. Én azt mondom hogy a napokban kézhez fogod kapni a motyód, nem hiszem hogy olyan nagyon túlszaladnának a 2-3 hetesre kiírt garanciáztatási időtartamon.
A nehezén már túl vagy.[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
-
Size83
csendes tag
Sajnos nem hiszem hogy "bocsi-söröket" osztogatnak az iponban. Pedig de jó lenne.
Érdekelne mikor fogod visszakapni a géped. Ha lehet oszd meg majd velünk a fejleményeket.
Még a végén aggódni kezdek az én garanciáztatásom időtartamát illetőleg is.Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
Szép napot mindenkinek!
2013.02.06-án (2013/31322 sorszám) kaptam meg az új Sapphire 7850 VGA-m garanciális cseréből mivel az előző sajnos a black screen hibajelenséget produkálta. A garanciális ügyintézés kapcsán kapott új kártyám is black screen-ezik. Ez esetben ugye nem kell megint hetekig várnom a garanciális ügyintézést, az ismét használhatatlanná vált számítógéppel?
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
válasz nubreed #5338 üzenetére
És neked lett igazad...
Minden esetre igen szomorú, hogy egy ismert típushibáról lévén szó (ami ráadásul másodszor fordul velem elő) újra végig kell ülnöm a három hetet mire küldik az új kártyát. Mindezek mellé két több tételből álló rendelésemben több hibás termékek volt. Egy ssd, videókártya, monitor, ram, de az első videókártya és egy későbbi SSD garanciáztatás időtartama elvette a kedvem attól hogy a hibás monitoromat és ramomat is leadjam ügyintézésre. Nem mellékesen ez a páromnak munkagép, így a szervizeléssel töltött időtartam több szempontból is "érvágás".
Ha most megint hetekig ülnek a dolgon azt hiszem én nem vásárolok többet semmit az ipontól. Tudom, hogy ők meglesznek az én pénzem nélkül is, de rám sajnos elég frusztrálólag hat hogy a hónapok/évek alatt összespórolt kis pénzemből tavaly decemberben vett konfigurációt nem tudtam még összefüggő két hétig használni, mert valami mindig elromlott benne és várhattam a garanciázásra.Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
Lényegtelen hogy a pénzemre várok egy hónapot és veszek máshol vga-t, vagy megvárom míg legaranciázzák és cserélem iponnál egy másik kártyára az ügyintézés végén.
Igazából valahol abban reménykedtem hogy mivel ismerik már az ipon szervizben a BS es kártyákkal a metódust (A BS es kártyák helyett küldenek újat, nem javítják.) nem váratják ki velem megint ezt a 2-3 hetet.Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
-
Size83
csendes tag
Nem tudom hogy az iszonyatos mennyiségekben gyártás e a ludas, vagy tényleg csak ennyire peches vagyok, de az elmúlt éves időszakban sok termékkel befürödtem. (Nem csak iponos termékekről van szó).
Semmiből sem veszem meg a legalját. Olcsó húsnak híg a leve. De nekem eddig valahogy a Sapphire-ről az volt a véleményem hogy minőséget gyárt. (Ez a sokadik Sapphire kártyám.) Nameg azért a 7850 sem alsóház szerintem, ha neked az, akkor elfogadnám a pénztárcád. A megalomániád azt mondjuk nem.
[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
Size83
csendes tag
Sajnos igen valószínű, hogy be kell érned a feltételes ügyintézéssel. Viszont nem kell ettől annyira tartani, korrektek az rma-s urak/hölgyek. A fótódokumentálással sem értél volna sokat, hacsak nem direkt a foglalat lábait fotózod, ilyesmit valljuk be nem sok mindenkinek jut eszébe ellenőrizni, mikor megjön az új konfigurációja. Sajnos ez a tanulópénz tipikus esetének tűnik.
[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!