Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Írj emailt a rma@iPon.hu címre az adatokkal együtt. És biztos pontos felvilágosítást adnak
Most néztem nekem is befejeződött a garanciáztatás
De azért egy kérdés felmerült bennem
Cserélték vagy ugyanazt kapom vissza , merevlemez esetén hogy tudták javítani, visszaírtam és rákérdeztemEzt a üzenetet kaptam, elég szűkszavú:
Tisztelt Sxxx Axxxx Lxxxx,
A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
küldjük Önnek.Termék neve: SAMSUNG 1000GB F3 7200rpm 32MB SATA2 HD1
Garanciális ügyintézés új helye: 1134 Budapest Dévai u. 17.
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Size83
csendes tag
Költözéskor én is eltüntettem egy előző rendelésem számláját, ám a termék hamarosan meghibásodott. Egy ideig nem is törődtem vele, gondoltam számla nélkül nincs garancia. Aztán valamiért mégis írtam az ipon-nak, másnap már kaptam is a mailt hogy küldjem a hibás cumót garanciafutárral. Én egy SSD-t küldtem vissza számla és egyebek hiányában a csupasz csomagolásában. A garanciális ügyintézést így is megkezdték.
[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
=HG=
addikt
Te se menj kereskedőnek ! (azon most ne vitázzunk, hogy igaza volt, vagy sem ) Miért ne mehetne oda egy 17 éves érvényesíteni a jogait ? Ő ugyan olyan vásárló mint Te ! (legalább is az eladó szempontjából nézve )
Sőt a fogyasztói társadalomban a 20-30 év közöttiek költenek a leg többet.. Úgyhogy nem árt a fiatalemberrel korrektül bánni, mert Ő csak most kezdi el költeni a pénzét (egyenlőre anyuét ) és érdeke a boltnak, hogy ne máshol költse.. -
=HG=
addikt
Te sem, és Én sem voltunk ott, de az egész írásból tartalmilag az jön le, hogy a tisztelt szervizes pont leszarta az ügyfelet, aki csak 17 éve és anyucival érkezett. (Ami itt egy pár embernek ciki...szerintem nem) Kezdve azzal, hogy elfelejtett köszönni...Az ügyfélnek gondolom ez nem tetszett. Innentől kezdve halálra volt itélve az egész ügyintézés. Mindketten nagyarcot játszottak. Csakhogy ezt egy boltban dolgozó nem teheti meg !
( És ilyet más is tapasztalt) Normálisan is el lehet magyarázni, hogy mi az ügyintézés menete, és mi-miért történik (esetleg pénzért) De a 3-4 hét alapból nálam is kiverné a biztit. Az hogy dobálják az alkatrészeimet, meg felháborító. Természetesen lehet, hogy az egész nem így történt... De Te írogatnál ide felháborodva ha normálisan rendezik veled a problémád ? Na ugye, hogy nem...Akkor mindenki azt hisz el az egészből, amit akar.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gmail
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Exkluzív órák
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- További aktív témák...
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Eladó iPhone 13 Mini 128 GB Blue 100% aksi szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1324
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs