Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lafaty80

    őstag

    válasz rocket #5047 üzenetére

    Akkor vagy neked nem volt még ilyen gondod, vagy te sem érted a lényeget, már bocs.
    A jogszabályok sem egyértelműek sokszor, azokon kellene pontosítani. Sajnos a jelenlegiek 2003-asok hol volt még akkor ilyen kereskedelem?!?
    Először is nem mindegy hogy hogy napról/munkanapról/óráról beszélünk Pro kontra.
    Nagyon nem mindegy amikor te pl. veszel valamit mondjuk 17.00-kor (vagy át veszel) és csak annyit olvasol hogy 3 munkanapon belül.... Akkor máris buknál 17 órát?!? Vagy mondjuk 15 nap ugye, és te vasárnap akarnál érdeklődni, mert arra esik, amikor nincsenek is nyitva...

    Pontosítani kellene a jogszabályokat mert sokszor az eladó jófejségére vagyunk utalva vagy éppen a jogszabályok kicsavarására, persze ugyanez visszafelé is:)

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • DaveJr

    őstag

    válasz rocket #5047 üzenetére

    Általánosítani azért nem kéne....

    Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.

  • nubreed

    veterán

    válasz rocket #5047 üzenetére

    Édes istenem...

    Nyilvánvaló, hogy az Ipon sem tehet arról, hogy mekkora szar a jogszabály, egyáltalán nem védi a vásárlók érdekeit. De könyörgöm... az a szerencsétlen vásárló, csak ebbe az egy dologba tud kapaszkodni, abba a 15 napba, akkor miért ne tenné(m) meg? Az Ipon is azt kommunikálja, hogy általában a legtöbb esetben törekednek a 15 napon belüli lezárásra és szerintem jogos az, hogy senki nem szeretne az lenni, akinek 15 napnál tovább húzódik az ügye. Miért olyan nagy baj ez? A jogszabály által biztosított kiskaput sokszor nagyon erősen kihasználják a cégek a vásárló kárára.

    Tudom ez már az egyéni szoc. problémám, de az hiba, amivel bevittem a cuccomat az Iponhoz, kb 15 perc alatt letesztelhető, tehát abszolút nem értem, hogy miért ülnek rajta már 3 hete, nyilván tudván azt, hogy nem én vagyok az egyetlen akinek bent van szervizelés alatt az alkatrésze, ettől függetlenül jogosnak érzem a felháborodásomat. Az engem egyáltalán nem érdekel, hogy az Ipon visszaküldi a nagykernek vagy egy külsős szerviznek, hogy azok teszteljék, ez az ő bajuk én az Ipontól vettem a terméket, velük állok szerződésben.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

Új hozzászólás Aktív témák