- Diablo IV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- [SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
- Diablo II: Classic és Resurrected
- PlayStation 5
- [SoP] Premier dátumot kapott a Silent Hill 2 Remake
- Marvel Snap
- World of Tanks - MMO
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- EA Sports WRC '23
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
őstag
Akkor vagy neked nem volt még ilyen gondod, vagy te sem érted a lényeget, már bocs.
A jogszabályok sem egyértelműek sokszor, azokon kellene pontosítani. Sajnos a jelenlegiek 2003-asok hol volt még akkor ilyen kereskedelem?!?
Először is nem mindegy hogy hogy napról/munkanapról/óráról beszélünk Pro kontra.
Nagyon nem mindegy amikor te pl. veszel valamit mondjuk 17.00-kor (vagy át veszel) és csak annyit olvasol hogy 3 munkanapon belül.... Akkor máris buknál 17 órát?!? Vagy mondjuk 15 nap ugye, és te vasárnap akarnál érdeklődni, mert arra esik, amikor nincsenek is nyitva...Pontosítani kellene a jogszabályokat mert sokszor az eladó jófejségére vagyunk utalva vagy éppen a jogszabályok kicsavarására, persze ugyanez visszafelé is
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
nubreed
veterán
Édes istenem...
Nyilvánvaló, hogy az Ipon sem tehet arról, hogy mekkora szar a jogszabály, egyáltalán nem védi a vásárlók érdekeit. De könyörgöm... az a szerencsétlen vásárló, csak ebbe az egy dologba tud kapaszkodni, abba a 15 napba, akkor miért ne tenné(m) meg? Az Ipon is azt kommunikálja, hogy általában a legtöbb esetben törekednek a 15 napon belüli lezárásra és szerintem jogos az, hogy senki nem szeretne az lenni, akinek 15 napnál tovább húzódik az ügye. Miért olyan nagy baj ez? A jogszabály által biztosított kiskaput sokszor nagyon erősen kihasználják a cégek a vásárló kárára.
Tudom ez már az egyéni szoc. problémám, de az hiba, amivel bevittem a cuccomat az Iponhoz, kb 15 perc alatt letesztelhető, tehát abszolút nem értem, hogy miért ülnek rajta már 3 hete, nyilván tudván azt, hogy nem én vagyok az egyetlen akinek bent van szervizelés alatt az alkatrésze, ettől függetlenül jogosnak érzem a felháborodásomat. Az engem egyáltalán nem érdekel, hogy az Ipon visszaküldi a nagykernek vagy egy külsős szerviznek, hogy azok teszteljék, ez az ő bajuk én az Ipontól vettem a terméket, velük állok szerződésben.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest