Új hozzászólás Aktív témák

  • Borishun

    újonc

    Én is megjártam az Iponnal...
    Megvásároltam augusztus végén egy wd black 6tb-os winyót, de gyorsan kiderült, hogy rossz. Ment is vissza, és ennek már 40 napja... elsőre 15 nap után érdeklődtem, mert nem írtak semmit, ez volt a válasz: "A leadott terméket továbbítottuk a beszállítója felé, aki még nem rendezte." Ezzel sokra nem mentem, de türelmesen vártam, hátha 1-2 nap után megoldódik. 40! nap után írtam végül, ugyanez volt a válasz, kiegészítve a pénzvisszaadás módjaival. Ezzel sem voltam előrébb, ezért kicsit morcosabban, de tisztelettudóan kértem, hogy nézzenek már utána mi a probléma, mert a terméket a beszállító (kértem, hogy adják meg, ki a beszállító, hátha többre megyek velük, már ha egyáltalán érdeklődött azóta náluk az ipontól valaki), és rajtuk keresztül az ipon is forgalmazza, ezért teljesen indokolatlan az időhúzás azon kívül, hogy azóta 15k-val többe kerül... (nyilván ezért ... )

Új hozzászólás Aktív témák