Új hozzászólás Aktív témák

  • stLhee

    csendes tag

    Sziasztok!

    A cég belső viszonyaira rálátóktól szeretném kérdezni, hogy az utóbbi időben mi törpént az Iponnal? Tényleg ennyire balfékek lettek vagy valami egészen más lehet a háttérben?

    Az esetem főszereplője (ahogy korábban egyszer már meséltem róla) egy Corsair Vengence 8G-s DDR3 kit, amit meghibásodása miatt 2017. november végén jelentettem le és amit a TOF-os garifutár csak négy nap folyamatos hitegetés után tudott elvinni, de december 5-re sikeresen megérkezett az Iponhoz. A reményt feladva, de bízva a csodában, hogy karácsonyra még elkészül, 22-én érdeklődtem, de csak a szokásos 15 napos blabláról írtak (de az már akkor letelt, kezit csókolom). Január 5-én jeleztem, hogy a harminc nap leteltével érdekmúlásra hivatkozva inkább a cserét preferálnám a memória javítása helyett. Ezt elutasították, de a várakozás mellett, mint lehetőséget egyúttal felajánlották a vásárláskori ár visszafizetését és a levásárlást is. Ezeket nem fogadtam el, mert a vásárláskori ár a januárinak (és a jelenleginek) is a fele, s annyi pénzből nem kapok egy ugyanolyan vagy hasonló kompatibilis kitet. Végül úgy döntöttem, hogy a békés utat választom és megvárom a javítás befejeződését.
    Június 24-én az akkor már bő fél éves várakozástól kicsit türelmemet és reményt vesztve posztoltam ide a topikra: #10313. Aztán mégis hallgatva a topiktársak javaslatára, június 26-án segítséget kértem egy privát üzenetben. Pár napig figyeltem a fórumot és a levelezésem, de sajnos nem jött válasz, el is könyveltem, hogy elfelejtődött.
    Aztán lassan közeledvén a gariztatás 11. hónapjának végéhez és eleget téve a kollégáim noszogatásának, ma reggel ismét érdeklődtem az Iponnál. Akik a válaszukban leírták, hogy a memória elkészült már június 26-án (!), erről emailben értesítettek is a megadott címen (ami valóban az enyém), s mehetek a termékért a Tüzér utcába vagy hozza majd a garifutár. Délben jeleztem nekik, hogy nem kaptam meg az értesítést, de hívhattak volna akár mobilon is meg alapból indítaniuk kellett volna a garifutárt.
    Erre délután írnak, hogy vissza az egész, hibásan tájékoztattak, nem kapok cserét, csak a pénzt vagy levásárlást, mert a reggel még többféle kiszerelésben (=színben) kapható kit hirtelen beszerezhetetlen lett.
    És akkor az ember tényleg ne kapjon agyvérzést...

    El lehet gondolkodni azon, hogy mindez tényleg a véletlenek igen ritka egybeesése és az Ipon munkatársai tényleg ennyire nem értenek a saját nyilvántartásukhoz, hogy egy egyszerű keresést is ennyire el tudnak bénázni. És akkor véletlenül tényleg semmi szerepet nem játszott az ügyben a többszöri reklamálásom és az itteni pampogásom.
    És no offense, de tényleg nem értem a rendes és segítőkész kollégákat, nekem a képemről égne a bőr egy ilyen után. Minimum. 11+ hónapnyi tökörészés után szvsz egy bocsánatkérés elvárható lett volna és igenis be kell nyelnie ezt egy cégnek, de legalább a mai bénázás után a cégvezetésnek illene példát mutatnia.
    De hát - így úgy tűnik - a békés megegyezésnek lőttek.

Új hozzászólás Aktív témák