Új hozzászólás Aktív témák
-
hibavissza
veterán
válasz old_artist #4817 üzenetére
Igazad van, de elrettent ez a hozzáállás a szervíz részéről. Telefonon megmondja, mi a hiba, és azt is, h ezen nem nagyon lehet segíteni, mert termékjellemző. Normális márkánál elvárnám, hogy legalább annyit mondjon: -hozza be, megnézzük.
Nem tudom mit várjak ettől a márkától ezek után. Nekem annyira nem sípol, h ne tudnám kibírni, az aggaszt inkább, h idő előtt tönkremegy....Nem akarok általánosítani, lehet, egy felmondás előtt álló "szakit" sikerült telefonvégre kapni, de....ez a márka továbbra is koreai gagyi kategória, bármennyire is szeretnék a samu marketingesei ezt megmásítani.
Alapvetően ott hibáztam, h azt gondoltam okos leszek és spórolok 40 rugót, nem lehet ez akkora fos...de az ez a monitor egy fos(2243 bw).
Bevilágítás, halál színek, ergonómia, betekintési szög, sípolás,búgás,szóval ezt ne vegye senki, inkább toldja meg egy picivel a pénzét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Politika
- Hardcore café
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Toyota topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...