Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hibavissza

    veterán

    válasz old_artist #4817 üzenetére

    Igazad van, de elrettent ez a hozzáállás a szervíz részéről. Telefonon megmondja, mi a hiba, és azt is, h ezen nem nagyon lehet segíteni, mert termékjellemző. Normális márkánál elvárnám, hogy legalább annyit mondjon: -hozza be, megnézzük.
    Nem tudom mit várjak ettől a márkától ezek után. Nekem annyira nem sípol, h ne tudnám kibírni, az aggaszt inkább, h idő előtt tönkremegy....Nem akarok általánosítani, lehet, egy felmondás előtt álló "szakit" sikerült telefonvégre kapni, de....ez a márka továbbra is koreai gagyi kategória, bármennyire is szeretnék a samu marketingesei ezt megmásítani.
    Alapvetően ott hibáztam, h azt gondoltam okos leszek és spórolok 40 rugót, nem lehet ez akkora fos...de az ez a monitor egy fos(2243 bw).
    Bevilágítás, halál színek, ergonómia, betekintési szög, sípolás,búgás,szóval ezt ne vegye senki, inkább toldja meg egy picivel a pénzét.

Új hozzászólás Aktív témák