Új hozzászólás Aktív témák

  • old_artist

    addikt

    válasz hibavissza #4811 üzenetére

    Üdv!

    Szerintem minden sípolós/búgós samut vissza kell vinni, mivel nem természetes ez a jelenség, s ha mindenki visszaviszi, csak elgondolkodik a Samsung, hogy nem lehet mindenkit megetetni a hibás készülékekkel és megtéveszteni a vásárlókat!
    Rá kell kényszeríteni a gyártót, hogy ha már kiad az ember xy anyagiakat, akkor (természetesen a keretek és a technikai és technológiai) adottságából kifolyólag tökéletes árut szeretne tudni a szemeinek, hallásának és használhatóságának megfelelően és figyelembevételével!
    Csak tisztességesen és minden elvárásoknak (és pénztárcának) megfelelő monitorokat kell rákényszeríteni a gyártókra, ha egyáltalán figyelembe veszik a vásárló közönségét is!

    Érdekes, hogy más gyártóknál ez nem annyira feltűnő/gyakori jelenség (pl. EIZO, NEC, LaCie, HP, BenQ, Philips, Dell, lenovo)!

Új hozzászólás Aktív témák