Új hozzászólás Aktív témák
-
old_artist
addikt
válasz hibavissza #4811 üzenetére
Üdv!
Szerintem minden sípolós/búgós samut vissza kell vinni, mivel nem természetes ez a jelenség, s ha mindenki visszaviszi, csak elgondolkodik a Samsung, hogy nem lehet mindenkit megetetni a hibás készülékekkel és megtéveszteni a vásárlókat!
Rá kell kényszeríteni a gyártót, hogy ha már kiad az ember xy anyagiakat, akkor (természetesen a keretek és a technikai és technológiai) adottságából kifolyólag tökéletes árut szeretne tudni a szemeinek, hallásának és használhatóságának megfelelően és figyelembevételével!
Csak tisztességesen és minden elvárásoknak (és pénztárcának) megfelelő monitorokat kell rákényszeríteni a gyártókra, ha egyáltalán figyelembe veszik a vásárló közönségét is!Érdekes, hogy más gyártóknál ez nem annyira feltűnő/gyakori jelenség (pl. EIZO, NEC, LaCie, HP, BenQ, Philips, Dell, lenovo)!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs