Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz shield #15742 üzenetére

    Ezt általában a fegyverek és a lőszer értékeivel szabályozzák, de ez attól függ, hogy melyik játékról van szó, mert ha jól emlékszem a SOC-ban a lőszert tunningolták míg a COP-ban a fegyvereket, vagy fordítva. A fegyverekhez a configs/items/weapons mappában jutsz el, a lőszerekhez pedig ugyanott a weapon_ammo.ltx fájlban. A fegyvereknél ezek a paraméterek:

    hit_impulse = 25
    hit_power = 0.5, 0.5, 0.5, 0.5
    hit_type = fire_wound
    fire_distance = 1000
    bullet_speed = 910
    rpm = 700
    rpm_empty_click = 200

    A lőszernél pedig ezek:

    k_hit = 19.0
    k_impulse = 1.1

    Ezekkel kell kísérletezned, de piszok egy munka.

    Vagy a másik megoldás ha az actor.ltx-ben módosítod (csökkented) a health_hit_part értékét, de ez nem ajánlott mert kihat mindenféle más sebzésre is, mint a sugárzás, anomáliák, mutánsok okozta sérülésekre stb.

Új hozzászólás Aktív témák