- Xbox Series X|S
- EA Sports WRC '23
- Diablo IV
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 24
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Új videón az Indiana Jones and the Great Circle
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Call of Duty: Black Ops 6
-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz shield #15742 üzenetére
Ezt általában a fegyverek és a lőszer értékeivel szabályozzák, de ez attól függ, hogy melyik játékról van szó, mert ha jól emlékszem a SOC-ban a lőszert tunningolták míg a COP-ban a fegyvereket, vagy fordítva. A fegyverekhez a configs/items/weapons mappában jutsz el, a lőszerekhez pedig ugyanott a weapon_ammo.ltx fájlban. A fegyvereknél ezek a paraméterek:
hit_impulse = 25
hit_power = 0.5, 0.5, 0.5, 0.5
hit_type = fire_wound
fire_distance = 1000
bullet_speed = 910
rpm = 700
rpm_empty_click = 200A lőszernél pedig ezek:
k_hit = 19.0
k_impulse = 1.1Ezekkel kell kísérletezned, de piszok egy munka.
Vagy a másik megoldás ha az actor.ltx-ben módosítod (csökkented) a health_hit_part értékét, de ez nem ajánlott mert kihat mindenféle más sebzésre is, mint a sugárzás, anomáliák, mutánsok okozta sérülésekre stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- BlitzWolf BW-NEW TH5 10 az 1 USB-C dokkoló
- DELL PowerEdge R530 8LFF rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 64GB RAM, áfás
- Lenovo ThinkPad P52, I7-8850H, 32GB RAM, FHD, 2 év garancia, Áfás számla!
- Bontatlan PS5 DualSense Spider Man 2 Limited Edition
- ELADÓ XBOX SERIES S, KÉT DARAB SZINTE ÚJ ROBOT WHITE KONTROLLERREL, HIBÁTLAN ÁLLAPOTBAN!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen