- EA Sports WRC '23
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- Diablo IV
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- EAFC 24
- Assassin's Creed Odyssey
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #30320 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy találsz-e benne szöveg hiányosságot, mert több angol fájlban kevesebb szöveg van mint az oroszban.
rétisün Hmm... teljes mértékben igazad van.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #30320 üzenetére
En is epp ezzel jatszom.
Kerestem a Moddb-s modok kozott a "Yes i come a prophet 2" vagy valami ilyesmi modot, mert en magamnal letoroltem, es most nem talalom sehol, viszont epp raakadtam erre a modra, es bejott.
Igaz, nem epp a legkonnyebb, most epp elakadtam, mert meg kell keressem egy SIN-es faszi terkepet Pripjatyba, es gozom nincs hogy merre a fenebe lehet, kell videot keressek a jutyubon. -
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #30331 üzenetére
Aham, igazad van, valoban a Halal ellen szeru nyomozosdi inkabb, mint lovoldozos mod.
Fennebb irtam egy kis jellemzest, ha valahol eladaksz, csak irj, es segitek.
A mod valoban szep, de lesz meg egy ennel szebb mod is, Radium a neve : [link], valamint csatlakozott hozza az a srac is, aki megcsinalta a mi modunkhoz az AMD-65-t, ugyanaz a fegyver szerepelni fog a Radiumban is, valaki aki ert hozza, epp most kesziti neki az uj animaciot, tegnap irtam nekik, hogy mi lenne, ha az osszes AK klont szerepeltetnek a modban, ismerjuk ugyebar az osszes orosz AK valtozatot, valamint van egy lengyel (Tantal), egy finn (RK 95) modell is egyes modokban, most lesz AMD-65, valamint van mar egy csehszlovak Vz 58 modell is, valamint talaltam egy roman AK modellt is, remelem az is bekerul, hasonlo animacio kell neki mint az AMD-65-hoz.
Persze jo lenne minden AK klonbol legalabb egyet betenni, pl szerb, bolgar, keletnemet stb, de azokhoz egyelore nem lattam megrajzolt modelleket. -
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #30369 üzenetére
Hat ezt nagyon sajnalom, mert epp nekifogtam leforditani, Shield intezi hozza a tobbit
Igaz, hogy nem egy halomra gyilkolos mod, az biztos.
Inkabb nyomozos, a torteneten van a lenyeg, elkepzelheto, hogy valamelyik sztalker regeny alapjan keszult, amit ki tudja melyik kezdo orosz iro irt.Vagy pedig egy fobb tortenet mellekhajtasa, es valaki felkarolta az otletet es kerekitett hozza egy sovany tortenetet. -
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #30372 üzenetére
Azt a megtisztelo feladatot meghagyom masnak
Nem igazan szeretek forditani.
1 hogy idoigenyes, 2 hogy magyarul tobbfelekeppen lehet ugyanazt elmondani, tehat nehez valasztanom hogy hogyan fejezzem ki a dolgot, 3 ebbe is csak azert mentem bele, mert nekem epp ez a sok tortenet tetszett meg benne, ugy 80-85%-at ertettem angolul, es jatek kozben arra gondoltam, hogy milyen fasza lenne, ha magyarul lenne, mert akkor ertenenk mindent, gondoltam jo lenne leforditani, de aztan elhessegettem a gondolatot, erre ir Shield, hogy mi lenne ha leforditanam , vegul beleegyeztem -
shield
Topikgazda
válasz Sensut #30372 üzenetére
Pedig azért beszéltem rá a fordításra Antonius1978-t, mert írta, hogy tetszett neki a mod. Persze embere válogatja. A lényeg, hogy eggyel gyarapodik a lefordított modok száma és biztos vagyok benne, hogy lesz akinek még tetszeni fog a mod.
A szívem szerint én is rábeszélném Antonius1978-t az OGSE fordítására és még a Fotograf-ra is. Egy általam elkezdet rövid fájlt fejezett be, de már abból láttam, hogy gyors volt és főleg alapos/precíz. Szerintem kicsit kérlelni kellene és rábeszélni, mert kiváló fordítások jönnének ki a keze alól.
Úgy hogy hajrá! Én is győzködni fogom.Antonius1978 az biztos, hogy idő igényes, de ha bele kezdtél, lehet hogy megszereted. Mindenki tudja, hogy nem lehet egy hét alatt megcsinálni, nem hajt a tatár, elkészül amikor elkészül.
Az hogy több féleképp fejezheted ki magad magyarul az csak előny. Amikor elküldted a fordítást a félkész fájlhoz, ugye emlékszel, hogy nekem is meghagytad a választást, ránéztem és már tudtam/éreztem melyik változat a megfelelőbb. Gondolom már játszottál olyan moddal, amelynek olyan volt a szövege, mintha egy tízen éves iskolás írta volna. Azt ugye csak viccből írtad, hogy "...nehez valasztanom hogy hogyan fejezzem ki a dolgot,..." jót kuncogok rajta. Épp hogy Te nem tudnád, csak viccelsz.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Sensut #31587 üzenetére
Ja jól emlékszem riot gin orosz linkjében van valami patch ami eltünteti a csöcsöket. Csak én sokat tudok oroszból, ezért nem tudom melyik az
A bárd valóban "érdekes", de már megszoktam, viszont tényleg elég szemkiverős az biztos. Nekem ez a fegyver probléma a fő idegesítő (írtam fentebb a minigun problémát és az csak egy a sok közül).
Erről a Slayer-ről mit érdemes tudni?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Sensut #31592 üzenetére
Lehet, de amiket írtatok róla, egyenlőre kihagyom. A Szövetség Ideje 3 érdekelne a legjobban, meg azok amikről még beszéltek itt OGSE meg Secret Trails 2, de azokhoz nincs magyarítás, így azok is kimaradnak sajnos. A másik mod meg egy CS mod amivel küzdök hosszú ideje, sehol sem találom a megoldást rá, pedig jó a sztorija és érdekelne a vége is, ez a Változás ideje.
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Sensut #31592 üzenetére
A Slayer mod nálam csak úgy működött, hogy letöltöttem torrentel a Slayer mod 0.18 beta + fix4 torrentbe és az angol GSC Fórumról rátettem a nashthedog féle angol fordítást. A moddb-n fent lévő Slayer mod nálam eléggé bugosan működött, ezért inkább az orosz verziót használtam, ami tök jól működött, ám a mod nem nyűgözött le, és ezért hagytam a fenébe.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #31587 üzenetére
Hát nekem nem ment a késelés, hiába akkora az a halef.
Ha gondolod akkor, akkor elkezdem helyrehozni a fegyvereket, de akkor segítségedet kérem.
Javaslatot kérek: melyik fegyver és mit/mennyit állítani rajta.
A fegyver és a távcső pontosítása kicsit nehezebb, de megoldható.
tzs182 tőled is várok javaslatokat.
Régebben pár fegyvert már javítottunk xfreex-el, de végül is abba maradt.Amúgy szándékomban állt átnézni a fegyver fájlokat és a leírásaikat, mert lehetnek eltérések, ahogy a páncéloknál is. Sajnos kissé elhanyagolom az egészet, nem nagyon van kedvem foglalkozni vele, nem is játszom sokat. Mondhatni, igen keveset játszok.
Nekem bejött az antennakomplexumban talált fegyver, mellé a Saiga-12K kissé tuningolva, sokat dob rajta az irányzék. Egy sniper és egy valamilyen nato fegyver.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #31592 üzenetére
Egyelore volt ma 3ik crash is.De attol eltekintve stabil es mint mondtam, eleg szep.
Habar mindjart 2 eve,de amit irtal - csak akkor meg nem ertettem - az eszembe jutott, es megmosolyogtatott, marmint hogy a bandita kiszabaditja magat, aztan visszamegy a cellaba es lelakatolja magat
Mindenesetre en 1 darabig jatszom vele, lehet vegig is viszem, majd meglatjuk.Csak kivancsisagbol probaltam ki, mert azonban a Gagarin Sztalker a Holdon moddal akarok jatszani, az is jopofanak tunik -
shield
Topikgazda
válasz Sensut #31601 üzenetére
Na, így azért mindjárt másként néznek ki. Én eddig nem tudtam mire jó ez a patch, nem is raktam fel eddig.
Szerinted melyik mod fegyvereihez lenne érdemes korrigálni az értékeket?
Most töltődik nekem is a mod, megnézem a csajokat.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #31601 üzenetére
Én az L96A1 snipert használom, kicsit lassú a kezelése, de nekem bejött. Ha nem szükséges a gyors tüzelés, akkor szerintem megfelelő. Eddig csak 2 fejlesztést végeztem rajta.
Grozát nem szoktam használni, ezért nem tűnt fel a gránátvető hiba.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Sensut #31609 üzenetére
Megpróbáltad esetleg a vérszopók helyén, vagy esetleg a vérszopók alatti kis alagútban? Éjszaka is ott voltál? Szerintem orosz oldalakon tuti megtalálod a megoldást, ha itt nem tudják meg mondani és amit mondtam az sem segít.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Erdő
tag
válasz Sensut #31653 üzenetére
Kösz, közben megtaláltam!
A Fűrésztelepen lévő is nagyon ratyi! Nekem a teherautó mellett volt a földön, de simán el lehet menni mellette, úgyhogy érdemes F nyomogatással pásztázni a környéket, hogy felvillanjon a megnevezése.Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #31653 üzenetére
Ezt érdemes letöltenetek, benne a Segítség.
Valószínűleg a fenti nagy épület Savastó felőli ajtó mellett lesz a fal és a polcok között (nálam eddig mindig oda rakta), érdemes F nyomkodásával keresni, mert már volt olyan hogy nem látszott a pendrive.Erdő ahogy múltkor írtam, belehet kapcsolni a gránátvetőt, amit próbáltam működött, csak nincs hozzá animáció.
Én meg szívom a fauszt, Zatonon nem mindenhol lesz jó a mentés, most pl. nem tudok átmenni Jupiterre.
A bandita kereskedőnek vittem vissza a lámpáját, ott mentettem, már nem is lehetett visszatölteni. Ugyanígy jártam az Alállomáson és a Fűrésztelepen is.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #31669 üzenetére
Lehet hogy voros verszivo csap kell neki, vagy masfele, amibol 3-at talalsz az elejen valami relytekhelyen, de az feheres szinu, szoval vagy a voros szinu, vagy a feher szinu kell esetleg, de az is lehet, hogy masfele testresz...
Agojozsef mutatta kozben, igen, akkor a feher kell, azt nem tudom hol lehet talalni, szerintem csak SGM relytekhelyeken vagy fene tudja...a megolt verszopok vagy feketet vagy voroset adnak.
Amugy bealltam Csapajevhez, az baj ? 2 kuldetest kaptam, 1 zsoldos kinyiras, 2 tavcso, most meg mas mar nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #31697 üzenetére
Még valami. Ha valaki úgy jár, mint én, hogy elveszti a zsoldos ruháját és már nincs honnan szerezni egyet ahhoz, hogy bejusson a zsoldosok közé, akkor szóljon, mert küldök egy ideiglenes fájlt, amivel a janovi csapos csajszitól 15500-ért vehet egyet. Én nem tudom hova lett, pedig egyet őriztem a ládában direkt erre a célra. Most meg nézem és sehol sincs és már az sincs ahonnan zsákmányolhatnék egyet
-
Erdő
tag
válasz Sensut #31698 üzenetére
A szennyvíztisztítónál, a Kör antennáknál stb. szoktak lenni zsoldosok, tőlük lehet zsákmányolni zsoldosruhát.
Én meg most ebbe futottam bele: rádiózavarásos küldetés Pripjatyban: odamegyek, ahol az osztag eltűnt, kiírja, hogy vizsgáljam meg a holttestet, de nincs egy sem. ???Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #31701 üzenetére
Azt nem tudod, hogy a Hajnalosokkal es Csapajevvel mi a helyzet ezugyben ?
Mint irtam, bealltam a Hajnalhoz, es igy Csapajev nem targyal velem, talan ha kilepek majd a Hajnalbol az helyrehozza a dolgot ? Ugyanis mint olvastam Shieldnel, Csapajev is ad egy infot az X laborokrol.A Csapajev - Sakal kuldi kapcsan vajon az baj hogy ki kellett nyirjam Fejszest, azt a zsoldost, akit fel lehet berelni a tudosbunker orzesere ? o nem adott volna valami + infot esetleg ?
-
Erdő
tag
válasz Sensut #31702 üzenetére
Nincs ott. Korábbi mentést is visszaraktam, hogy újra utazzak Pripjatyba, hátha... - de nem.
Lehet, hogy az a gond, hogy nem mentem rögtön, amikor megkaptam a feladatot, hanem átmentem Zatonba és Janovra képződményeket keresni? (Addig megették a kutyák?)Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #31725 üzenetére
Én nem értem ezt az egészet, nálad megy szépen a mod, én megint mentési problémával küzdök. Már ez a 4. újra játszás.
Ahogy tanácsoltátok, leraktam a sok cuccost és sok mindent eladtam. Na így már Navigátorral át tudtam menni Jupiterre és vissza. Elvállaltam Csapajev távcsöves küldetését, de már Gavrral az emberével nem tudtam elmenni Jupiterre. Out of memory hiba miatt. Az Erdőgazdaságban nem lehetett menteni. Közben megjöttek a pókok is és sokakat megöltek, közben én még nem is lőhettem mer akkor megfagyott a játék.
Kimenekültem a hídhoz, jöttek utánam a banditák, mert már ellenség lettem, ott már lőhettem őket és még menteni is lehetett. A küldetés ugrott, Csapajev is halott volt, összeszedtem a cuccost és életben találtam Gavrot és az Informátort. Gavrral áttudtam már menni Jupiterre.
A kettőzött gránát küldetéshez akartam összeszedni a cuccokat, de itt is a mentési gondok léptek fel, pedig 100kg alatti a cuccaim és a tárolóból rengeteg cuccot átvittem Zatonra eladni. Eddig amikor sok cucc volt a tárolóban és nálam is nem volt egyszer sem ilyen gondom, rohadtúúúúl nem értem az egészet.
Ez a 4. neki futásom a modnak, múltkor ezért sokalltam már be és hanyagoltam az egészet hosszú ideig, de nem oldódik meg.Erdőgazdaságnál: out of memory és ez csak ez.
! Unknown command: dump_infos
! Missing ogg-comment, file: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\sounds\radio_music\radio_music_10.ogg
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 582845 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
! Invalid weather name: dynamic_zaton
stack trace:0023:098E057B xrGame.dll, CDialogHolder:DialogHolder()
___________________________________________________________
Janov állomás és környéke:FATAL ERROR
[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : INCORRECT LOAD [_se_actor].[5296][1]---------------------------------------------------------------------------------------------
render[8998 K]
* [x-ray]: economy: strings[66058 K], smem[555899 K]
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: 'sleeping_bag35588'
stack trace:0023:6DA55148 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00284DDC xrCore.dll, NET_Packet::r()
0023:00296212 xrCore.dll, NET_Packet::r_u16()[error][ 87] : A paraméter nem megfelelő.
--------------------------------------------------------------------------FATAL ERROR
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph:Header::level
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 11--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FATAL ERROR
[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : INCORRECT LOAD [_se_actor].[30][1]--------------------------------------------------------------------------------------------
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : out_of_memory_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 336
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 K-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IDE feltöltöttem az összes logot. Megkérek MINDENKIT, aki tud segítsen, mert nagyon elvagyok keseredve, így nem tudom tesztelni a fordítást.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #31727 üzenetére
Én orosz 1.6.02 COP-ra másoltam, lehet hogy akkor én is megpróbálok egy angolt. Már gondoltam én is rá, hogy talán az alapjátékot nem szereti.
A statisztikák hülyeségek, nem érdemes foglalkozni vele. Neked nagy szerencséd van vele. Esetleg az alapjátékban tudnál segíteni? Hátha nálam is bejönne.Erdő köszi rákeresek, de ez a legritkább hibája. Legtöbbször nem is látok hibát a log végén.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
' Tzs ,
senior tag
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #31740 üzenetére
Magamnak válaszolva, a Diverzánsban 2 plusz történet van, ami nincs az SGM 2.2-ben: a fegyvercsempész összeesküvés Jupiteren és Informátor (Scar) kilétének kiderítése. Ezek angol szöveggel voltak a Diverzánsban. Viszont Informátorra emlékszem az egyik régebbi SGM-ből - talán a Geoból - amit kivettek már eredetileg a későbbi SGM verziókból valamiért, tehát ez már nem a Diverzáns újítása, mert a Diverzánst eddig sose játszottam. Az összeesküvésről is rémlik valami valahonnan, de lehet, hogy csak keverem valamivel. Viszont a Diverzánshoz képest az SGM 2.2 több "ős" pályát tartalmaz Sötét Völgyön kívül, és már Sötét Völgyben is több feladatot kapunk, mint a Diverzánsban. Ugyanazt a fordítási hibát találtam itt is, mint a Diverzánsban, amikor az összekötő levelét átadják:
Itt is "erőművet" említ az üzenet, holott a 2.2-ben sincs benne az erőmű. Itt a Vaserdőnél kell találkozni az összekötővel, nem a Körantennánál, mint a Diverzánsban. Ilyen apró módosítások vannak dögivel.
-
Aarpok
őstag
válasz Sensut #31908 üzenetére
A fő különbség a diverzáns és az sgm geo között, hogy a geo addon más sgm verzióhoz lett hozzáadva. A Geonezis az SGM2.0 (ami a sötétvölgyig tart, de ott is 1-2 feladatig) míg a diverzáns a 2.2-höz (amihez több régi terület lett hozzáadva). Informátor az alap sgm2.2-ben nincs benne ezért nem kell kideríteni a kilétét. Amennyiben egyszer nekiesel az SGM geonezis all in one-nak meglátod mennyi közös küldetés van a diverzánsal.
Аарпок
-
félisten
válasz Sensut #31908 üzenetére
Itt is "erőművet" említ az üzenet, holott a 2.2-ben sincs benne az erőmű. Itt a Vaserdőnél kell találkozni az összekötővel,
Lehet, hogy arra gondolt a fordító, amikor az erdőben még működött a Zóna szeszfőzdéje, ahol "Erőmű" néven mérték az ütős fenyőpálinkát.
A sztalkerek néha tréfásan "Szeszcsillag anomáliának" és "Vaserdei ispotálynak" is hívták a mindenféle odahordott deszkából hevenyészve összeeszkábált söntést. A "Vicces" nevű sztalker ennél a "küldetésnél" vakult meg a rosszul lepárolt szesztől, így a sziklás talajon vaksin és bódultan elterülvén könnyedén vált a mutánsok áldozatává.
Kardán persze korábban szívesen lett volna vele, amikor a kísérleti szeszadagot kimérték, de később könnyeivel küszködve tartott bűnbánatot a mocsári Öreg templomban, hogy inkább a biztonságos Szkadovszkon, olaj- és vodkaszagú sufnijában piált be, de Vicces cimborája egyedül maradt, amikor szüksége lett volna bajtársi segítségére.
Később a "Vaserdő Lelke", vagy másképpen az "Erőmű szikrája" nevű pálinkafajta Zóna szerte híressé vált. Híre túljutott az anomáliák árnyékországán is, egészen a messzi Moszkváig, ahová első ízben a "Haláltáncos" nevű KGB-ügynök vitte el. Az ital fogyasztása leghatásosabb a Kopogó szellemek vibráló körtánca közben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen