Új hozzászólás Aktív témák
-
NFL#13
tag
válasz McCartman #500 üzenetére
A te felfogásod szerint nem ölésért kéne adni. Akkor teszem azt felmegyek egy üres szerverre és kilövök 10000 golyót a levegőbe és én leszek a fegyver mestere. Ez aztán nagyon reális... Tudom ,hogy sokan botok ellen érik el a "maximális" szintet ,de az már más kérdés, nem ezért találták ki. Amúgy ez nem jelent akkora előnyt ebben a játékban.
A csapatmunkáért meg más "juttatásokat" kapsz. egyébként mindig kell egy-két olyan ember ,akik kicsit a frontvonalban begyúrják az ellenfelet. Közben a csapatársak meg könnyebben elfoglalják a területet.
Ennek a játéknak annyi köze van a Cod-hoz, hogy ez is FPS. -
McCartman
senior tag
látom nagyon nem akarod érteni , ki beszélt itt levegőbe puffogtatásról?
Igen , az én felfogásom szerint ennek így vajmi köze sincs a hőn áhított realisztikus játékmenethez , ez épp egy 'modern warfare epénisz persistent baromság' hogy ne mindig magamat ismételgessem.
Amúgy bárcsak ez lenne a legnagyobb gond a játékkal.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
Bali27
addikt
Egyébként aki nemismeri van egy pingfix nevű beálítás Winfosban.Egy registry file..Állítólag játékok alatt sokkal kisebb lesz a pinged... AKit érdekel, az pr-ben adjon mail cimet, szivesen megosztom vele..
-
cskamacska
addikt
Ahhoz képest, hogy minden alkalmat megragadsz a CoD, és annak játékosainak leszólására, a nyilvánvalóan CoD generációs játékokból átvett fejlődési rendszert igen csak megvéded.
Ha már fene nagy élethűség, akkor csak 3-6 év tanulás után állhass egy mesterlövész puska mögé a játékban is! Ha már butaságokat beszélünk, akkor igazán ne aprózzuk el.
Bali27: És akkor ez felezi a RO2 szerverek késlekedését? Nem vagyok szaki, de nem hiszem hogy egy egyszerű rendszerleíró adatbázis baszkurálás sokat segítene, mert ahhoz eleve az kellene, hogy a Win hátráltassa az adatforgalmat.
Ettől független, szerintem tedd itt nyilvánosan közzé, mert sokakat érdekelhet.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
A lőszert szerintem fixen megadottat szoktak adni, hiszen meg van mennyi fér a fegyvertáskába. (Bandolier). A keleti frontot nyilván az akadozó ellátmány miatt kevesebb jutott, tehát ez okés.
A második világháború fegyvereinek egy része viszonylag könnyen használható volt. De vegyük azt hogy sok orosz katona nem lett kiképezve idő szűkössége és erőforrás hiány miatt. Ilyen alapján oroszoknak hátrányt kéne adni, de nem csak ebből hanem lőszerből is. Persze többen voltak, de többen is haltak meg. (PL Sztálingrádi csata: 850 ezer vs 1,1millió. Valamint oroszoknál 4x annyi tank és 3x annyi repülő vesszett oda. A teljes keleti frontot nézve 2x annyi orosz halt meg mint német.) Ez az a dolog amit sehogyan sem tudnak egy játékban megvalósítani. Orosz kiképzetlen földműves vs német veterán.Bali27
Ha ennyire egyszerű lenne a dolog akkor mindenhol használnák azt amit írsz. Nincs ilyen hogy ping javítás meg internet gyorsítás szoftveresen. QOS-van amivel lehet szabályozni a csomagok prioritását, ezáltal pl full sávszélű torrent mellet lehet jó pingel játszani. Meg pár egyéb érték ami nem hoz látványos javulást.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
Nem azt mondtam hogy akkor jók lesznek a serverek.. Hanem a géped valahogy optimálisabban osztja be a válaszidőt vagy ilyesmi.. Csodűt nem csinál tudom..
De olvassátok el ti is..[link]
MOndjuk azért előtte egy visszaállító pontot nem árt létrehozni, de pől nekem müködik[ Szerkesztve ]
-
NFL#13
tag
válasz cskamacska #504 üzenetére
"Ha már fene nagy élethűség, akkor csak 3-6 év tanulás után állhass egy mesterlövész puska mögé a játékban is! Ha már butaságokat beszélünk, akkor igazán ne aprózzuk el."
Látom nem volt tiszta, én csak arról beszéltem ,hogy a valóságban is jobban bánsz egy fegyverrel (könnyebben célra tartod, gyorsabban töltesz) ,ha többet használod? Értem? Persze ,hogy megoldhatatlan a teljes realizmus, nem is erről volt szó. Csak ,hogy ebben az irányban szerették volna elvinni ezzel a százalékos dologgal. De legyen "cod fejlődési hülyeség" , én nem bánom. Nekem a kettő teljesen más, de legyen. Ami tény ,hogy bármilyen fejődési rendszer a cod-tól indul és anélkül már nem is adnak ki FPS-t...(ami elég nagy baj is).
Ha én minden alkalmat megragadok ,hogy a mostani codokat és velük játszó 12 éves agyatlan csürhét leszóljam, akkor te meg minden alkalmat megragadsz ,csak ,hogy bebizonyítsd ez a játék nem realisztikus.
Elárulom nem is az, sőt az egy közelebb állt a valósághoz mint ez. De ez még mindig a legközelebb áll hozzá,mint a többi agyatlan FPS (tisztelet a kivételnek: Arma, Operation Flashpoint, stb..) a második világháborús témában mindenképpen. Ha meg nagyobb élethűség kell ,akkor belépsz a seregbe és ott lesz realizmus. -
Úgy néz ki hogy a fejlesztők megértették mit akar a kemény mag.
Lesz RO Classic játékmód gyárilag!!Removal of peripheral action indicators
Removal of spawn on Squad Leader
Removal of the bleeding system (Player will always take 100% of the damage to an area on the shot and not half then bleed the rest out like in the current system)
Players will have a movement speed penalty after being shot in the feet
Stamina will have a much greater effect on weapon sway and recoil
Stance will have an increased effect on weapon sway/recoil (with the default standing state having more sway then the current game modes)
Removal of "controlled breathing" zoom, but retaining the functionality to help steady the weapon as well as the slight iron sight zoom
Stamina will recharge at a slower rate
No AI Tank Gunnery
No LockdownTehát ha jól értelmezem kiveszik a terminátorzoomot is.
Végre több köze lesz az elődhöz mint a többi árkád dara játékhoz![ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
tálusz
tag
válasz MasterDeeJay #511 üzenetére
Ez nagyjából mikorra várható?
"Titeket apátok ATI kártyával vert Abu85 for president pólóban? Vagy mi fáj ennyire?" by nemlehet "
-
fpeter07
veterán
válasz MasterDeeJay #511 üzenetére
Ma kíváncsiságból megnéztem a szerverkínálatot: 64 fős szerver, 130-as ping. Ez alatt csak botok játszottak. Kicsit elszomorító, ritkábban is játszom a játékkal.
-
A fórumhozzászólás alapján az elkövetkező hetekben újraindítják a bétát és ott fogják tesztelni.
Ja és lagszerű késésre is lesz megoldás.fpeter07
Én ezeken szoktam játszani. [link] (nem a legnagyobb pingel rendelkezőn természetesen)
cskamacska
Akkor inkább lagolok.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
cskamacska
addikt
válasz MasterDeeJay #514 üzenetére
Client side hit detection + lag compensation?
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
tálusz
tag
válasz MasterDeeJay #514 üzenetére
Remélem hamar gatyába rázzák, mert ilyen állapotban nincs kedvem vele játszani.
"Titeket apátok ATI kártyával vert Abu85 for president pólóban? Vagy mi fáj ennyire?" by nemlehet "
-
Bali27
addikt
Hmm.. Ez a Classic mod választható lesz vagy az egész játékot átírják és ez lesz az alap? Meg kb szerintetek mennyi idő míg kijön? Ezzel az uj Ro val kicsit bakot lőttek. jó meg minden de valahogy nekem az UTmod volt eddig a legjátszhatóbb, utána az Osfront..
-
Játékmódként lesz belerakva, azaz szerveradminoktól függ mennyire lesz elterjedt. (valószínűleg nagy arányban lesz ez a játékmód)
Sztem pár hónap alatt kész lesz. De ezen nincs mit csodálkozni, én még a bétánál mondtam hogy kell egy fél de inkább egy év mire kész lesz ez a játék.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
fpeter07
veterán
válasz MasterDeeJay #519 üzenetére
Én tudtommal még semmit sem unlockoltam. Nincs valami lista erről, hogy miket lehet elérni?
-
válasz fpeter07 #520 üzenetére
Walther P38
lvl25: fekete markolatMauser C96
lvl25: 20-as tár
lvl50: automata lövésmódMauser KAR98
lvl25: bajonett
lvl50: elülső irányzékház nélkül (hasonló mint cod1-ben)Mauser KAR98 sniper
lvl25: 6x távcső
lvl50: bajonettG41
lvl25: bajonettG41 sniper
lvl25: 4x ZF4 távcső
lvl50: bajonettMKb42
lvl25: bajonett
lvl50: 1.5x távcsőMP40
lvl25: MP40-II amibe két tár van és kapcsolható (ez már megvan nekem )MG34
lvl25: dupla dobtár
lvl50: 250 lőszeres hevederNagant M1895 (revolver)
lvl25: HangtompítóMN91/30 nagant puska
lvl25: bajonettMN91/30 távcsöves nagant puska
lvl25: 4x PEM távcső
lvl50: bajonett ?SVT40
lvl25: bajonettSVT40 távcsöves
lvl25: 6x távcső
lvl50: bajonett ?AVT40 (SVT40 automata verziója)
lvl25: bajonett
lvl50: 3.5x PU távcsőPPSh41
lvl25: 71 lőszeres dobtár
lvl50: tűzváltóNem pontos a leírás, a ?-es részeket csak tippeltem.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
fpeter07
veterán
válasz MasterDeeJay #521 üzenetére
PPSh41
lvl25: 71 lőszeres dobtár
lvl50: tűzváltóDe várom már a lvl25-öt.
-
cskamacska
addikt
válasz MasterDeeJay #521 üzenetére
Még jó hogy a klasszikban és a Rising Stormban kivágják a $@& unlock rendszert. Battlefieldben is gáz, de egy Red Orchestrába hogy tehették bele..
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
NFL#13
tag
válasz cskamacska #523 üzenetére
Csupán csak többet akartak eladni belőle. Mivel ez a nagy "divat", a sok 12 éves csak ezért játszik egy játékkal... Én sem örülök neki ,de megértem őket. Egy két dolog nem is olyan nagy hülyeség mint a többi játékban.
Amíg a sok 12-18 éves rendkívül "intelligens és érett" gyerek, minden játékban a codot keresi ,addig minden alkotás egy végletekig lebutított fejlődéses "nyomd a lövés gombot Pistike" játékhoz fog konvergálni. Kereslet, kínálat[ Szerkesztve ]
-
-
Bali27
addikt
Az mitől lehet hogy néhány pályánál pl 70% ban van kihasználva a vga 40-50%ban a proci, és ennek ellenére nem nől az FPS, sőt néhány pályánál 35-40 fpsnél mint ha picit szaggatna.. Ez ellen van valami "gyógyszer"?
-
A játék optimalizálatlansága miatt van az egész. Érdemes kísérletezned a beállításokkal.
Nekem a maximum grafika pont nem tetszik. A beállításaim:
[link]
Illetve kikapcsoltam az ini-kben a depthoffield-et és mindent ami blur, 90-es fov-al játszok. Videón ez így néz ki: [link]
Látható hogy a nem lehet kikapcsolni olyan effektet ami előnyt hozna, azaz sokk esetén megmarad a blur. A videón hála a frapsnak 20-25fps-em volt, amúgy duplája mindig megvan. Vsync off esetén 90 a max fps.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #528 üzenetére
megnéztem a videot..
Nekem bejön azeredeti Depthoffieldes beálítás.. Én is kikapcsoltam meg minden de nem tetszik ugy..
Igy hogy szinte minden maxon van, 30 60 fps között van.. Igaz ma monitoroztam leg Afterburnerrel.. CPU kb 50%ban van meghajtva, a GPU meg 70 és 98% között volt..ezzel a beálítással.. Nekem csak amikor célzol, a közelítés lett lefelezve.. Így sokkal kellemesebb.. Persze lehet zoomolni meg minden..de alapbol a fele.. -
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #528 üzenetére
nem teljesen a beálítás.. mert felhuztam a VGA-t 790 ről (alap) 880-ra és a memóriát 1000-ről 1090-re.. Így is fullra kihajtja változatlan procibeálításokkal a RO alatt Ezekszerint a VGA a gyenge láncszem.. Azaz nőtt az fps.. Most 40 alá nem ment és volt hogy felszögezte jó darabig 60ra..
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #528 üzenetére
Megnézve a videot, azokkal a beálításokkal kisértetiesen hasonlit az OsFrontra.. Nem volt az rossz, de a mostani bluros, stb vel sztem sokkal szebb és realisztikusabb a grafika.. Persze kinek a pap....
-
Igen. Ez volt a cél a beállításokkal.
Az OST-ban is kikapcsoltam a HDR-t meg a blurt. Illetve itt még a fovot írtam át. Valahogy így érzem jónak. A homálynál erőlködik a szemem, az alacsony fovnál meg mintha egy csövön keresztül nézném a játékot és fél óra után szó szerint rosszul leszek.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #532 üzenetére
Ja a FOV ot (gondolom a ködre gondolsz) egyszer én is átírtam.. Alig változtattam rajta és pár perc után kihajítottak a serverről..:S Neked ez nem okoz problémát?
-
cskamacska
addikt
Na igen, ez a poén, effektek nélkül igen csak olyan mint az előd grafikája, cserébe sokkal jobban zabálja a gépet. Szerintem pár ember totál paff lett, mikor a Battlefield 3 jobban futott náluk, mint a spártai Heroes of Stalingrad.
Hogy ezt a bravúrt hogyan érték el, azt szerintem ők sem tudják, mert akkor már rég nem lenne a játék teljesítményével baj.más: A linkelt topikból egy egész hihető feltevést találtam a hálózati kód problemára, szóval a lag compensation hiánya, és a server side hit detection nem feltétlen a fejlesztők legfőbb álma, ami nélkül el sem tudnák képzelni játékukat, hanem ez a hálózati kód az alap a UT3 motorban, és vagy pénzük nem volt másik middleware-re, vagy szakértelmük/idejük nem volt teljesen új hálózati kódot írni a játékhoz. Aztán jobb hiján maximum megideologizálták a jelenlegi állapotot, az igazi hardcore fanok(mind a két tucat aki megmaradt ) meg ráharaptak, és szentségtörésnek kiáltottak ki bármilyen változtatást.
De simán előfordulhat ebben változtatás, ha összeszedik majd magukat.(feltéve hogy egyáltalán )
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Bali27
addikt
válasz cskamacska #534 üzenetére
A "más" részt elmagyaráznád? Végigolvastam külön külön értettem a szavakat de...
Mi az a lag compensation hiánya? Magyarul a servereken amint Ro2 müxik a Ro2 ben van a hiba ami vlaami serverrel kapcsoaltos gondot okozhat?A BF3 meg szép.. De maradt a tipikus hülyegyerekek FPS hentelős 1mp alatt újratárazós stb játéka szerintem, a Codokkal együtt.. Igaz Multiban nem próbáltam ki de videót láttam.. Kb min6t a CS.. Nem tudod honnan lőnek, nem látsz semmit ugrálnak jobbra-balra össze-vissza kifáradás nélkül, csak meghósz...
[ Szerkesztve ]
-
A FOV az a field of view, tehát látószög. Korábban ez nem okozott gondot, hiszen egy átlag fps játéknál 85-re volt belőve. Aztán a konzolokon ezt csökkentették a gyenge hardver miatt. Sajnos ez a csökkentett fov-ot átültették a PC-re is, mert az átlag játékos nem biztos hogy érzékeli a kisebb látószöget. Ro2 beta-nál állítható volt 70 és 90 között (vagy 85?), ezt a lehetőséget kivették két dolog miatt. Egyik az volt hogy több GPU kell a nagyobb látószöghöz hiszen több részlet van a képen. A másik pedig az hogy nagy látószögnél ha közel vagy a falhoz akkor néha át tudsz rajta látni, úgymond beleolvad a kamera a falba.
A FOG a köd. Legálisan RO2 alatt nem lehet kikapcsolni. COD-ban lehetett, bár akkor is egyes konfigszűrők megfogták.
cskamacska
A netkód valóban igencsak gyenge, ettől persze nem érzem úgy hogy jelentősen rosszabb lenne egy átlag multis játéknál. Sőt még mindig jobb mint pl COD1-ben, ahol - hála a predict-nek - fejesnek ír egy láblövést. (ezt persze javították a Cod4-től fölfelé)
A játék szerver része már most igencsak hardverigényes, ez is hozzájárul a hit detection hibájához. Korábban is gondot okozott nagy szervereknél hogy a pingek egyszerre mentek fel a csillagos égbe. Nekem persze nem okoz nagy gondot, annyi csak hogy futó emberre kétszer meggondolom hogy lőjek-e.
Én úgy vagyok vele hogy inkább ne találjak el senkit a lag miatt, minthogy egy nagy pingű emberke leszedjen úgy hogy ott halok meg ahol 2 másodperce leaneltem ki.
Megoldás biztosan lesz, eddig mindegyik játékukban halhattak a játékosok véleményére.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #536 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni hogy pont tegnap volt ilyen élményem.. nem jut eszembe a pálya neve, de amelyiken azt az orosz romtemplomot kell elfoglalni első körben, utána a falut..
No ott 2 dolog is volt.. Az egyik hogy a kerítés mellett hasaltam.. Volt egy lyuk rajta és tul közel kusztam a kerítéshez.. egyszer csak eltünt és lehetett mindent látni mi van mögötte..
A másik meg a templom előtt szintén egy ház tövében hasaltam, előttem lengedezett a fű ami eltakarta a ruszki főhadiszálás egyik anlakát ahonnal kiszurtak és löni kezdtek..Nagyon közel mentem a házhoz megint csak hason.-. Ki akartam nézni és az egyik mozdulatomra eltünt a fű és simán láttam az ablakot... Akkor most a látószöges dolog hogy is van? -
Spartanovka.
Úgy tudom hogy nagy látószögnél gyakoribb ez a hiba. Azaz minél nagyobb annál durvábban látszódik át. De átlőni nem tudsz rajta. Hasaláskor ha közel vagy a falakhoz akkor szinte mindig. Érdekes hogy a fegyvered meg nem tud átlógni a fal túloldalára, mintha elveszne a falban. Durvább az ha ki is esel a pályából. Nincs vele nagy előnyöd, inkább csak zavaró. (kivéve ha olyan dolog tűnik el amin át lehet lőni)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #538 üzenetére
pl a fű
Ja leesés a pályáról is volt.. No az nem tudom miért történik -
Bali27
addikt
No ugy látom Pakson ismerősöket kell szereznem Ehhez milyen vas kell?[link]
-
fpeter07
veterán
Nem tudod honnan lőnek, nem látsz semmit ugrálnak jobbra-balra össze-vissza kifáradás nélkül, csak meghósz...
Nono, a RO2 is ilyen, azt leszámítva, hogy nem össze-vissza futkosnak az emberek. Sokszor vakarom a fejemet, hogy honnan, miért, kinek voltam az útjában.
szerk: Hol lehet látószöget állítani? Megnézném nagyobbal a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #542 üzenetére
ÉS mennyi az optimális tapasztalataid szerint?
-
Ezt ki kell tapasztalni. A PC-s FPS játékoknál 80-90 az elterjedt. Én a 90-et érzékelem normálisnak, de nagyban függ hogy milyen távolságról mekkora képet nézel. Szerintem kezdetnek próbáld ki 90-el és csökkentsd ameddig kényelmesnek érzed. Ha túl sok akkor halszem effektust látsz, ha kevés akkor meg mintha csövön keresztül néznéd.
Alapesetben ha távolról nézed a képernyőt akkor kevesebb fov kell, hiszen a látószöged csak egy részét fedi le a látott kép.
Ha közelről nézed akkor nagyobb kell, mert a látószöged nagy részét fedi a kép.
Van eről egy nagyon jó youtube videó [link] (angoltudás szükséges).Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #544 üzenetére
Értettem a lényeget hatalmas angol tudás nélkül is.. 27 colos monotorom van, és kb 50cm röl nézem játék közben
-
ebeni95
tag
Még csak ma jutottam el odáig, hogy feldobjam, kíváncsi vagyok!
"Istenem! Adj türelmet a hülye emberekhez, mert ha erőt adsz, megölöm őket!" http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=ebeni95 .::70/602-75-44::.
-
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #548 üzenetére
eez nagyon komoly.. Föléjük célzol vagy hogy csinálod ilyen távból?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...