Új hozzászólás Aktív témák
-
fpeter07
veterán
Most már értem, miért nem illik egy lapon említeni ezt a játékot a nagyobb nevekkel. Botrányosan nagy a ping, ahol pedig alacsony, ott nincsenek játékosok. Komolyan, ki akar egy olyan szerverre felmenni, amin csak botok vannak? Szomorú, hogy nem reagál a játék a mozgásokra... Látszólag betölti a fegyvert, de mikor el akarom sütni csak üresen kattan az ütőszeg. Hogy poénos legyen 2 mp-el múlva már tudtam lőni...
Mikor elértem a fedezéket, nem tudom honnan lőnek le. Lehetséges, hogy még teljesen látszódtam. Sőt, ha egy felém futó játékost meglövök, csak 5 másodperc múlva adja be.Tudom, hogy a rosszindulat beszél belőlem, de ez az igazság.
Hogy ne csak a játékot fikázzam: kommandósként mi a feladatom? Az rendben van, hogy tudom használni a rádiót, de ennyiben ki is merült. Nem adtak használati utasítást hozzá.
-
NFL#13
tag
válasz fpeter07 #452 üzenetére
Az nem "kommadós", hanem commander ,magyarul parancsnok. Szerintem tisztában vagy a parancsok szerepével, ha nem akkor kár is az RO2-vel játszanod. A játékban is ő irányítja a csapatokat és ő kér tüzérséget/légi támogatást, azonnali utánpótlást vagy felderítést a rádió segítségével. Egyébként az egyjátékos módban kiképeznek a használatára. (bár nem nagy valami, távcsővel kijelölöd a bombázás helyét ,majd rákéred a rádió segítségével)
Igazad van tényleg nem illik egy lapon említeni az RO2-t a "nagyobb" játékokkal,mivel azok ennek a közelébe sem fognak érni soha az életben. Főleg ,hogy mind tartalmatlan, ötlethiányos, lebutított , 12 éveseknek készült tákolmány. Némelyik még modnak is vicc lenne... A hangulatról meg nem is beszélve.
Ekkora csúszás,amit leírtál csak 200 feletti pingnél jelentkezik. Vannak olyan 64-es szerverek a ping 100 körül mozog, de kevesebb játékosnál(NEM BOTOK) és jó szerveren 60-70.
Tudom ,hogy a rosszindulat beszél belőlem ,de maradj inkább a COD-nál, nem való ez neked!
Ott majd mehetsz "kommandósként" -
fpeter07
veterán
Hirtelen a Kommandant kifejezésról a kommandós jutott eszembe, de ezen ne akadjunk fent. Nagyon rég nem játszottam Call of Dutyval és nem is tervezem, hogy visszatérek. Jó játék volt addig, ameddig. 5-től fölfelé még csak fel sem raktam a részeket. A kettő és a négy viszont örök klasszikusként fog szerepelni a listán. Remélem, hogy a RO2-nek is lesz rajta hely.
Ha rossz játék lenne, nem játszanék vele. Egyedül ez a ping dolog volt már sok. Nem azért fogom a pingre, mert béna lennék, (pedig az vagyok ) de ez tényleg nagyon zavaró.
szerk: Nem tudsz valami megoldást arra, hogy ha lekívánok feküdni sprint közben, ne fagyjon ki a játék? Ez és a ping dolog frusztrál, utána már a pozitív dolgok jönnek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz fpeter07 #452 üzenetére
Ez a játék nincs befejezve, azért olyan amilyen. Fél év és kész lesz. Üres lövés ismert bug, 100-as ping alatti szerverre menj csak fel. De mint már írtam korábban engem totál nem zavar a lag, amióta fps játékot játszok azóta megtanultam hogy mit kell tenni és hogyan kell lőni nagy pingel. (150-es pingel nekem teljesen játszható)
Türelem, türelem, türelem. A régi sem ennyi idő alatt lett kész! (ez meg kicsit bonyolultabb)Commander inkább (parancsnok)
Rádiót használd az oké, illetve füstgránátot kell használni. De nem javaslom hogy azzal menj, én még 100 óra játék után sem éreztem úgy hogy merjek menni vele.
Még kimaxolt squadleaderként sem mindig vágom hova dobjak füstöt. Kezdésnek inkább menj assault-al vagy puskással. Ha rajtam múlna beraknám a játékba hogy ha valaki puskásként feloldott egy szintet akkor mehessen csak elit puskással, két szintnél assaultal, három szintnél squad leader.... RO1-ben is gyakran üresen állt pár fontos kaszt, nem csak azért mert nem mert vele senki menni hanem azért is mert nem 1 embernek számítanak spawnkor azaz halálukkor 2-vel csökken a tartalék katonák száma (respawnolások száma!)Nagyobb nevek meg a nagyközönségnek készültek, ez pedig egy úgynevezett rétegjáték. Cod széria is bughalmaz engine-al működik mai napig, ezt átlag játékos nem látja, viszont a csalók annál inkább. A codnál ha akarom fél óra alat megcsinálok egy configot hogy senki nem fog tudni lelőni, én meg pirosan látok mindent ami ellenség a fekete textúra nélküli pályán. Na ugyanezt Ro-ban nem lehet megcsinálni (wh és aim más kérdés, de ha azzal kapnak el akkor ugrik a game key)! Na akkor melyik is a nagyobb bug?
BF-et nem ismerem, de az meg modern korban játszódik.
ARMA sajnos szintén rétegjáték, az már valóban realisztikus csak az a gond hogy kilométereket kell gyalogolni azért hogy valaki lelőjön.Érdemes lenne újra letölteni a játékot, meg szokta oldani a problémák egy részét. (delete game content, majd újra letölti.)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
Felmentem ilyen 38as pingu serverre.. Voltunk vagy 40-en.. Baromi nagy volt.. Egyébként jó párszpr kiirta hogy Speed Hack Detected.. Már iszonyu rég nem találkoztam ezzel.. MIt is jelent?
[ Szerkesztve ]
-
Nekem is írta párszor. A játék fórumán megadták a választ. Lag vagy alacsony fps okozza, de akár túlterhelt vagy rosszul beállított szerver miatt is lehet.
Maguk a fejlesztők rakták bele, nincs köze a VAC.hoz sem a PB-hez. Ha sokáig írja akkor szavazás indul ellened kick-re.
Ne törődj vele, semmi hátrányt nem okoz. Leginkább csalók ellen találták ki, de mellékhatásként sokszor lagolókat is ki lehet vele rugatni.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
fpeter07
veterán
Az osztagvezetőnek milyen képességei vannak? Tudom, hogy lehet a helyére spawnolni és hogy van egy távcsöve a füstgránát mellett. Képes kijelölni a célt a parancsnok számára?
-
válasz fpeter07 #461 üzenetére
Squadleader (nálam grupperfüher)
Képesek ráspawnolni ha nincs besokkolva (suppression alatt nincs), nem lő, nem lövik és közel van olyan helyhez ahol spawnhelyek vannak. (a pályán a foglaható pontok közelében lehet csak, és közvetlenül nem működik az ellenség foglalható területén)
A távcsővel kijelölhet pontokat a commandernek, nem feltétlenül tüzérségi támogatásra hanem útmutatásra is.
Füstgránát 1db, ami a legfontosabb az eszközei közül! Egy jó helyre jó időben dobott füst megváltoztathatja a játék állását.
Ha foglalható pontnál van és vannak mellette társak akkor gyorsabban foglal mint egy átlag katona. A Ro1-ben 2 embernek számított a respawnnál, úgyhogy vigyázni kellet rá!Leginkább úgy kell vele játszanod hogy pontokat foglalj folyamatosan, és mindig használjad a füstöt. Ha foglalsz akkor csak óvatosan mert foglaláskor többet ér az élete mint egy katonáé! Kempelni nem szégyen, sőt kötelező. Nem kell előrerohannod vele az első sorokban, szépen megfontoltan haladj. Pályák ismerete nélkül ne is próbáld meg!
A füstöt lehetőleg ne a tűzharc közepébe dobd, hanem minél közelebb az ellenséghez, ugyanis a füstön keresztül alakokat lehet látni. Kép
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
NFL#13
tag
válasz MasterDeeJay #463 üzenetére
Te szebben megfogalmaztad. Amúgy ebben van ennek a játéknak a szépsége, a játéktudás mit sem ér,ha nem dolgoznak össze a csapattársak. Engem ez fogott meg benne, a hangulatán kívül. Ezért mondat ,hogy pl. COD soha nem érhet a nyomába.
Tényleg ezzel a játszunk együtt kezdeményezéssel mi van? Lemondtatok róla?
-
fpeter07
veterán
válasz MasterDeeJay #463 üzenetére
Nálam pedig Truppenführer.
Battlefieldekben sosem műveletem ki magam a klasszok között, köszi az eligazítást!Egyelőre megvagyok az alap klasszok között. Volt már, hogy a célkeresztben lévő ellenfelet nem találtam el, így legalább kisebb hibákat vétek.
-
zack
nagyúr
válasz McCartman #435 üzenetére
Ezen cseppet sem csodálkozom.
Sokan megvették, de sokan ezzel a lendülettel le is rakták, ahogy én is. Az elején játszhatatlan volt, és az összes fórum tele lett "köpködve" mekkora egy optimalizálatlan szar.
Amióta viszonylagosan jól játszható, azóta kevés a player. Amikor meg még mindenki bízott, és sok volt a lelkes játékos, akkor meg játszhatatlan volt.Engem is zavar a botok elleni harc, de ha nincs elég játékos, akkor muszáj. Sajnos annyira rossz lett a híre a játéknak, hogy kicsi az esélye, hogy bővüljön a játékosok létszáma.
Van 1-2 topiklakó, akinek kezdetektől minden jó és szép, az is tök jó, hogy van aki tudja hogy kell lagos szervereken lőni, de alapvetően mindig oda lyukadok ki, hogy én nem azért fizettem hogy lagos szervereken megtanuljak lőni.
Már pedig a játék sebzési rendszere, és a 2. vh fegyverek tulajdonságai megkövetelnék a lag nélküli játékot. Puskával amivel egyet lőhetsz egyszerre végzetes ha lagol a szerver.Most már jobb a játék mint az első 2 hónapban, de mire teljesen olyan lesz, amilyennek kiadáskor lennie kellett volna, addigra nem lesz játékos.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
McCartman
senior tag
majd csak jön egy steam akció és benépesülnek a szerverek.
amúgy estefelé a 'jobb' szerverek megtelnek ahogy láttam , mondjuk 50+ játékosnál már nagyon megugrik a ping.Én megjelenésekor virágbolti multijával játszottam , komolyan mondom ott még full 64es szerveren sem voltak sose ping problémák , visszasírom azokat az időket
Mondjuk én teljesítmény problémákkal sem találkoztam , nagyon is játszható volt.[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
zack
nagyúr
válasz McCartman #467 üzenetére
Lehet pont a sok virágbolti multis miatt szarok a szerverek...
Egy normális fejlesztőcsapat megoldja, hogy tört játékkal ne lehessen multizni. Itt úgy látszik nem sikerült. Vér profik.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Bali27
addikt
Sziasztok.. Tegnap feltettem a 3d MArk Vantege-ot, és felment vele együtt a Pshyix vagy mi a fene is.. Elinditottam a Ro2-t és automatikusan be volt X-elva ez a rész a grafikai beállitásopknál..
Az lehetséges hogy egyáltalán ezt használja a gép? Mint ha icipicit romlott volna a grafika (pedig majdnem minden fullon van Full HD-ban) de 60 FPS alá nem ment.. Szóval ugy érzem hogy gyorsult,,,,meg nem csak érzem mert az FPS mérő is ezt mutatja..
Lehetséges ez? mert ugye Ati 6850-em van... -
tálusz
tag
" Ha egy játék Physx API-t használ, még nem jelenti azt, hogy kimagaslóan részletes fizikát, vagy bármiféle hardware-es gyorsítást támogat.
Sok Physx-es játék csak átlagos fizikai minőséget szolgáltat, és csakis a CPU-n tud futni. "Idézet a GeForce PhysX topik 1. hsz-ból
"Titeket apátok ATI kártyával vert Abu85 for president pólóban? Vagy mi fáj ennyire?" by nemlehet "
-
-
fpeter07
veterán
Egy nagyobb havas pálya után másként látom a játékot. Miután a mellettem fekvő társamat megölte egy sniper, kicsit elgondolkodtam. Hogy ha egy helyben maradok megölnek, hogy ha pedig futásnak eredek, nagy feltűnést keltek és pillanatok alatt lelő valaki. Bleibt mit eurem Arsch in Deckung!
-
fpeter07
veterán
válasz cskamacska #476 üzenetére
Nem tudok messziről puskával lőni, közelebb lopakodni pedig kész élmény...
-
Kephamos
addikt
Hát srácok... Megadtam az ezredik esélyt is a játéknak. 1001. nem lesz. A mod óta játszok a RO-val, úgy vártam ezt az új részt, mint a messiást. Nem kellett volna.
A véleményem röviden annyi, hogy ez a játék kb egy év múlva lesz félkésznek nevezhető. A pályák semmilyenek, szerintem nagy részüket néhány óra alatt rakhatták össze. Rossz helyen vannak a spawn pontok, rossz helyen vannak a fedezékek, csapatmunkára nulla lehetőség van.
Ja, és a nevetséges gépigényről ne is beszéljünk.
A készítők büszkén hirdettek anno, hogy ez nem lesz kod, azonban kicsit mégis az lett. Elmentek a realizmus irányába.
És kicsit mégsem lett az. A kod a maga nemében jó, ez nem.
Vérzik a szívem, ez van sajnos.
Majd egyszer talán, valamikor megnézem megint, de nem tartom valószínűnek, hogy valaha is visszatérnének a régi útra. -
McCartman
senior tag
válasz Kephamos #481 üzenetére
Ha megoldott lenne a ping kérdés sok játékos esetén is , én már elégedett lennék.
Nekem bejön a gyári mapok többsége , de ha jól sejtem már készülnek rajongói térképek is , sőt már van is 1-2.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
fpeter07
veterán
Tudna valaki pályaneveket adni? Nem találom sehol összefoglalva.
-
válasz cskamacska #484 üzenetére
Ha jól értelmezem akkor túl sok a késleltetés és emiatt panaszkodnak a látszólagos hit detection hibájára. De inkább ez mint hogy a szerver becsülgesse meg hogy kit találtam el. Lényegében csak a pinget kell csökkenteni.
Ha bekapcsolják azt ami pl codban van azaz a szerver predictet akkor furcsa dolgok fognak történni:
meg tudsz halni úgy hogy fal mögött vagy de az ellenfél még akkor lőtt le amikor kihajoltál, vagy ennek az ellentéte hogy fal mögül leanelgetsz és te meg tudod ölni de ő nem tud téged
cikk cakkban futó emberkék ellen nagy pingel még rosszabb lesz a predict, akkor fogod eltalálni amikor a legkevésbé sem rá célzol
ezeknél a mostani állapot esetében csak nem találod el, de nem lesznek furcsaságok.A jelenlegi rendszerrel csak simán nagy a késés, a becsléssel látszólag kisebb lesz de sokkal több random találat lesz a játékban. Cod széria híres erről, ott random makk-nak hívják és configal befolyásolható. (nem lelőhető játékos esete, vagy nagy pingű lagoló játékosoknál)
Hozzáteszem 100-as pingel én tudok játszani. Sniperrel nagyrészt mindig találok, távolságra a cél elé kell lőni. Darákkal (mp40, pphs..) jobban érződik a késleltetés, azaz közelre a nagyobb ping hátrány.
A fő ok tehát az hogy a szerverek túlterheltek (emiatt nagy a ping!), nem a netkód és nem is a kliens az ok. Egy 64-es szerver elképesztően nagy erőforrásigényű. A szerver oldalt kell optimalizálniuk, vagy ténylegesen erősebb hardver kell szerverként. (ez utóbbit képtelenek felfogni azok akik szervert üzemeltetnek!) Becslést/kompenzálást belerakni nem megoldás, csak a tünetet csökkentik a baj megmarad.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
McCartman
senior tag
válasz cskamacska #484 üzenetére
Ezzel szemben a híres-hírhedt Frostbite (Battlefield széria) megoldás , amikor 2 méterre magad mögött vonszolod a hitboxod , pont a késleltetés és (az ő esetükben) szarul megírt motor miatt.
Bad Company 2ben mindennapos volt , hogy befutsz a fedezék mögé , megteszel még pár métert és csak azután halsz meg.
Battlefield 3 is egyre inkább küzd ettől a problémától , hiába írtak elvileg új motort a srácok.RO2 does not use latency compensation.
Itt a lényeg , és nekem szimpatikusabb is ez a megoldás végülis , egyedül 'csak' jó ping kéne hozzá , ami meg ugye nincs. Egy minimálist rásegítést épp ezért beépíthetnének szerintem.Almost no other FPS is built this way.
A nagyobb stúdiók nem merik ezt meglépni , az anyázások tengere miatt.
Tekintve , hogy Vér István habzó szájjal törné ketté a dvdt ha egyszer nem találná el amire céloz.
Ezért alakulhatott ki az az anomália , hogy míg RO2ben adott esetben jóval a célpont elé kell célozni addig pl. Bfben , durva lag esetén a célpont mögé.
Előttem van , lőttem már le úgy valakit Bf 3ban , hogy tulajdonképpen végig mögötte húztam a célkeresztet ennek ellenére szépen adta be a találatjelzést folyamatosan.Azt vettem észre , hogy európai szerveren , 50 fő fölött kezd el igazán durvulni a helyzet , addig 100 alatt marad mindenkinek.
Nem tudom , hogy ez inkább csak szerver oldali vagy engine probléma is , de röhejes és szomorú , hogy fél évvel a megjelenés után még nem találtak rá megoldást.[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
válasz McCartman #486 üzenetére
Elé célzás inkább valósabbnak hat mint mögé célozni. (amúgy is elé kell de nem mindegy mennyire)
A szerver túlterheltségről annyit hogy azért meg lehet érteni, 64-es szerverek, totál külömböző pingek (valakinek kevés valakinek elegendő fps-el), eléggé sokszínű fegyverek külömböző ballisztikával realisztikusan mindezt egy olyan motorral aminek unreal a neve.
Unreal motor ilyen téren pontosan működik de zabál ha tele van komplex dolgokkal, quake motor engedékenyebb és igénytelenebb ilyen szempontból. Frostbite egy totál új motor (2008), nem ismerem régen BF2142-vel játszottam az katasztrófa hitdetect a ROhozképest. Ut3 motor meg 2004-ben már a fejlesztés végén járt és már bemutatózták. Persze ennyi erővel source motoros (HL2) is lett volna (egyidős az ut3-al), na akkor aztán lenne szívás multi terén.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
cskamacska
addikt
Aham, szóval van egy rendszerünk ami tök jól működne, ha a dedicated egy cluster szerveren futna, és a RO2 játékosokat az egész világból egy optikával összekötött paneltömbbe internálnánk(mind a 200-at ).
Jelenlegi lagos-procilimites formájában pedig gyengébben muzsikál, mint más játékok lag compensated hitscan bugyutaságai. Szóval nem az RO2 fejlesztői h@lyék, hanem mindenki más helikopter?
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
válasz cskamacska #488 üzenetére
Pontosan.
Meghaladta korát.Túl jót alkottak, kell hozzá a vas.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
fpeter07
veterán
válasz cskamacska #488 üzenetére
Nekem szerencsére már nincs semmi gondom azzal, hogy nem fut el a játék. Általában mindig van olyan szerver, amin alacsony a ping. Ezzel csak az a bajom, hogy általában egy ilyen szerver van.
[ Szerkesztve ]
-
McCartman
senior tag
válasz fpeter07 #490 üzenetére
40-1 és OldGitsArmy.
Mindkettő brit , 64es , realism szerver én csak ezeket találtam amin tűrhetően megy a játék (80-130 ping játékosszámtól függően) és ezek mindig tele is vannak este ahogy láttam.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
no várjunk csak , minél többet ölök egy fegyverrel , minél magasabb szintre 'fejlesztem' annál kisebb lesz a visszarúgása , hamarabb töltöm újra , tudom vállhoz emelni stb.?
ezeket hivatottak jelezni azok a %ok a fegyver statisztika mellett?ez nekik realisztikus? legrosszabb codos ficsőröket idézi.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
cskamacska
addikt
válasz Kephamos #495 üzenetére
Igen, körülbelül annyira, mint BF3-ban mikor a repülőgépekkel nem tudsz addig rakétát, és ir csalit eregetni, amíg nem szenvedsz eleget géppuskás agyaggalambként..
Ez bezony egyértelműen modern warfare epénisz persistent baromság, ami a köménymagnak(és a bot farmereknek ) kedvez, az újak kárára.
Az egy dolog hogy Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person of Sergeants Extreme fokozatot ér el valaki 1000 óra kockulás után, és csak ől33tségének szabad szólítani, de hogy több lőszere legyen, és pontosabban lőjön, nna az egy "realisztikus" játékban gáz szerintem. Pont az teszi valóságossá, hogy igazi tudás kell a győzelemhez, ez a mesterséges rásegítés csak az újakat hozza értelmetlen hátrányba."Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Kephamos
addikt
válasz cskamacska #496 üzenetére
Én másként közelítem meg a dolgot. A gép előtt ülő arc csak egy szimpla nerd, vagy egy nyomorult gamer, akinek az igazi tudása nem más, minthogy ismeri a jó pornówarez oldalakat.
Megveszed a ro-t, Sztálngrád stb. Valódi tudásod nincs, mint említettem csak egy nethuszár gamer vagy. Mint nethuszár gémer harcolsz a keleti fronton, katonaként, aki éppen akkor 18 éves, mit sem tud a hadviselésről, ám te mint gémer sokat harcoltatod és így egy igazi harcedzett veterán lesz belőle, aki jobban ismeri a fegyvereit, stb.Mellesleg nem hinném, hogy azok a pár százalékos bónuszok komolyan képesek volnának befolyásolni a végkimenetelt.
-
cskamacska
addikt
válasz MasterDeeJay #489 üzenetére
Azért túlzásokba nem kell esni.
Már csak azért sem, mert: Leading for ping is ridiculous, Mk.2: An Example - Page 5 - The Truth Behind The Conspiracy
Mert hogy bugos a játék az egy dolog, de hogy ideológiai alapon szivatják az ügyfeleiket, az már elismerésre méltó."Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
NFL#13
tag
válasz McCartman #492 üzenetére
Nem azért, de a valóságban szerinted nem így van? Vagy te lemész a lőtérre megfogsz egy fegyvert(ami előtte soha nem volt a kezedben) és 200 méterről csak a céltábla közepét szaggatod?! Nézz dokumentumfilmet erről és megvilágosulsz! Aki sokat használ egy fegyvert az kezd ráérezni annak "hibáira", és megtanulja kompenzálni ezeket. Legyen szó jobb/bal irányi felrántásról, tárcsere/lőszerbetöltéskor ,hogy és mikor akard meg a tár/lőszer, vagy hogy célszerű tartani és stb... és stb... Nagy mennyiségű (drága)lőszert sem az újoncoknak adnád szerintem , hanem aki fel is használja nagy valószínűséggel.
Mindig az a példa jut eszembe ilyenkor, ami a TommyGunnal volt régen. Mielőtt kisúlyozták volna a fegyvert a sorozatlövésnél jobbra és fel tolta/rántotta a géppisztolyt. Az veteránok ezt tudták(kitapasztalták) és ezt kiegyenlítve lőttek vele. Lehet az újoncoknak el elmondták ezt az "öregek" , de szerintem amire belejöhettek volna, már késő volt.
Szóval ha ez nem reálisa játékban, akkor semmi. A codhoz képest még a Seriuos Sam is reális -
McCartman
senior tag
#494
nem rambózás (minél több kill a cél) hanem a csapatjáték nemde?
és mi van azokkal akik csak megsebesítik az ellenfelet , vagy jókor jó helyen fedezettüzet biztosítanak de nem rongyolnak az első sorban agyonlövetni magukat pár ingyen fragért?azok nem tapasztalják ki a fegyer működését?
ez pedig így cod szagú 'fejlesztés'.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- További aktív témák...
- I7 - GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600/8GB DDR6- 700W - RGB HÁZ
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256gb/8gb Phantom Black
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol
- Samsung Galaxy S22 5G Dual Sim 8/128gb Hibátlan állapot
- 10.GEN GAMER PC /B460-STEEL-I5 10400F +VÍZ - 1TB NVME + 4TB HDD - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB/