Új hozzászólás Aktív témák
-
Halkow.
senior tag
válasz Superhero123 #1500 üzenetére
Most már teljesen mindegy szerintem!
Ezek a frissítések legtöbször csak elvesznek dolgokat. Mikor tavaly megvettem a telót használtan úgye de pár hónaposan! akkor ilyen 5,5-6órás kijelződidőket tudodd a masina a legelső rendszerrel asszem, vegyes használattal. Most meg ilyen 4-5órás szokott összejönni, franc tudja miért pedig alig használom heti pár órát Ezért várom a 7.0-át hátha jobb lesz.
Azt észre vetétek gondolom, hogy a frissítések sokszor elvesznek /le tiltanak dolgokat!?
Amikor elöszőr frissítettem akkor jött ez az otpimalizáló alkalmazás pluszba, de eltünt a kameránál a QHD felbontásnál a videó stabilizáció aztán következő frissítéskor meg levették 30fps fhd-ra a stabit, meg háttérkép kiváéloasztásánál volt egy olyan lehetőség, hogy 3D hatás asszem(mozgatód a telót és mozgott a háttér jobbra-balra , fel -le ennyi a lényeg) na ezt is kivették a mocskok.
-
nickedez89
senior tag
Túlságosan elengedte a Vodafone a teló kezét!
De a furcsa az, hogy még folytatása sincs!Azt hittem lesz Smart Platinum 8, de ezek szerint mégsem lett akkora siker.
[ Szerkesztve ]
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
nicu71
addikt
ami elég megdöbbentő ,tekintve hogy anno csúcsmodell volt,és legalább egy darab főverzió frissitést illett volna valahogy kiszenvedni.Áldom az eszem hogy annak idején ellenáltam a csábitásnak és nem ilyet vettem.Tudom nem minden a legfrissebb szoftver jelenléte ,de azért ennyi supportot megérdemelt volna.
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
nickedez89
senior tag
Megérdemelne egy főverzió frissítést az biztos!
Ettől eltekintve szerintem így is egy nagyon jól sikerült készülék!
Igazából lehet nagyobb hype kellett volna neki a Vodafone részéről!
Láttam pár helyen plakáton hirdetve a telót, meg a nagyobb vodákban ki volt rakva, de ez úgy tűnik kevés volt. Bár nem tudni mennyit adtak el belőle, lehet hogy sikerterméknek számított csak akkor érthetetlen, hogy miért ilyen gyenge a support és miért nincs folytatás?[ Szerkesztve ]
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
T. I.
senior tag
válasz nickedez89 #1507 üzenetére
Nem értem én sem. Egyedül a kamerában gyenge, de egyébként maximálisan kielégíti az igényeimet, így, android 6-tal is (azaz atom stabil).
A TCL volt olyan jófej, és lehúzta a klotyón ezt a flagshipet, egy minőségváltás keretében ráment inkább a gagyira, ami az alcatel brandet illeti. Én bízom benne, hogy lesz még ebből kilábalás. Mert így a xiaomi, vivo, oppo és meizu mellett nem nagyon van értelme az árra rámenni. Inkább a minőséget kéne tovább csiszolni. -
Kampó
senior tag
Platinum7 et hirdetnek 34000ft ért.. gyerekek.. Ezt nem hiszem el..
2gb ramos 720p-s 4magos szarokat adnak ennyiért... komolyan... ez vicc szerintemAMD volt AMD van AMD lesz
-
Kampó
senior tag
válasz nickedez89 #1510 üzenetére
galaxy s6 szint.. most olyanom van és Antutu pontszám is hasonló .. kijelzö felbontás anyaghasználat és képminöség is.. (kamerát ivéve) de hangszorokba stb nem marad el.. s6-tól
AMD volt AMD van AMD lesz
-
george68
újonc
válasz Borrower #1512 üzenetére
Szia, én is hirdetem. 46.000-é van fent a jófogáson kb 2 hónapja. 24 x5000FT-ot fizetek havonta. Ebből még van 7 hónap. Ha hiszed ha nem egy érdeklődő sincs. Enyém olyan mint amit ma hoztam ki a boltból. Legutóbb volt egy hangszóró csík cserén és totál kicseréltek mindent rajta külsőleg, mint a patika most minden tartozéka a gyári és dobozban. 40é eladnám de az alatt már nem. Ott rohadjon meg a szekrénybe. Most S8 pluszt használok november óta. Na ez teló Hozzáteszem rohadt jó telefon a platinium 7 is. Ha nem megy el jó lesz csere telónak. Az az igazság, hogy aminek nincs neve nem kell a kutyának sem. Samsungot mindig eladtam 1 héten belül vagy a LG-t.
-
george68
újonc
Alza.hu-n 109.000 az ára...csak szólok!
-
Borrower
tag
Nekem a készülékkel bajom nem nagyon van. A probléma tényleg az, amiért ez a fórum is (haldoklik), hogy nem lesz már az eddig megismertekhez és kibeszéltekhez képest semmi változás. Nem kapunk főverziót nem lesznek már újdonságok, extrák. Ez a telefon olyan amilyen és ez így is marad. Lehet hogy ezért is értéktelen... Az viszont bosszant, hogy ha már nem is fejlesztik és szó szerint lesz@rják, akkor miért mozgattak meg minden követ hogy ne lehessen rootolni. Az ember legalább magának csinosítgathatná vagy csak kiélvezhetné a maximális tudását! Ez ultragáz hogy se support se root! Ezért fogok csak megválni tőle.
Xiaomi 12T
-
-
nickedez89
senior tag
Ez így igaz! Én a 7-et pl. csak az osztott képernyős mód miatt vártam rá míg megvolt!
Annyit viszont meg kellene tenniük, hogy az android biztonsági hibajavító csomagokat szépen kiadják rá frissítésben! Mert igazából annyi a lényeg, az új funkciók csak kellemes extra lenne!
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
Kampó
senior tag
válasz nickedez89 #1518 üzenetére
akkor én " viszonylag jól jártam" egy p9 lite 2107 et adtak érte meg 10e kp..t .. A p9 lite ot azota letiltották XD Ugyhogy szétba... ott az ideg.. Függö telefont soha többé.. kizárolag saját részre... üzletből.. de a platinumom sajnálom hogy egy ilyen semmirekellö kreténhez került..
AMD volt AMD van AMD lesz
-
nickedez89
senior tag
Na igen, sajnos vannak veszélyei a használt telónak!
Ha van rá mód olyat kell keresni, aki adja hozzá az eredeti számlát, ha részletre vette akkor pedig annak a lezárásáról szóló papírt! Én mindig elrakom az ilyen papírokat és ha eladok valamit adom hozzá.Gondolom a partner már nem elérhető aki átvert!?
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
Kampó
senior tag
válasz nickedez89 #1520 üzenetére
facebookon irtam neki.. de nem nagyon reagált... Most az a baj futkoshatok akár hova feljelentés stb.. ha nem is az ö nevén van atelo ugyan ugy veszett fejsze nyele...
AMD volt AMD van AMD lesz
-
sveczo
tag
Helló Mindenkinek! Szerintetek mi lehet a hiba? Teló megy, használom minden jó. Facebook közben lefagy. Mondom semmi baj, restart. Amúgy sem igényelte. Azóta nem tudom bekapcsolni... Bootloader menü bejön, de recovery-be már nem tudok bemenni. Egyszer sikerült. Kapott egy factory resetet. Utána be is kapcsolt. Kezdem újra belakni a telót mire ismét fagyás. A "powered by android"-on nem tud túl jutni. Persze minden gyári. FB, messenger, soundhound, jófogás, zedge és pár kisebb alkalmazás volt telepítve. Semmi extra. Márciusban lenne egy éves. Előre is köszönöm!
-
nickedez89
senior tag
Az is jó, csak akkor van valamennyi befizetendő önerő ha jól tudom, de legalább kapsz egy kategóriájának megfelelő új telót!(Persze lehet, hogy előtte véletlenül földhöz kell csapni... )
[ Szerkesztve ]
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
sveczo
tag
válasz nickedez89 #1525 üzenetére
Annyit súgtak, hogy jobban járok ha össze töröm. "A buszon harmadik fél kiverte a kezemből".
Annyi, hogy 20 ezer az önerő. Nekem még így is jó, mint most új telót venni. -
diduka66
csendes tag
Sziasztok!
Esetleg valaki innen hirdeti a telefont?
[link][ Szerkesztve ]
-
Halkow.
senior tag
" akkor én " viszonylag jól jártam" egy p9 lite 2107 et adtak érte meg 10e kp..t .. "
Ha minden kínja lenne az enyémnek én is eladnám/ elcserélném xaré, de ez nincs így 50alatt sose adnám.
--------Használt árakhoz visszatérve "csalófogás"-on lévő 34rugós platinum 7 törött hátlapos volt és még ki tudja mi kínja volt, rengeteg csaló van azon az oldalón haveromnak féltéglát küldtek egy i8 helyett. Nekem hibás stihl fűrészt adtak el hibátlanként háztól-háziggal. Szóval lehet az árakon rúgozni, de jobban jártok HA.-val vagy vaterával ahol van értékelési rendszer.
Megfigyelhető amúgy, hogy HA és Vaterán jóval többe kerülnek a cuccok, mint pl: a csalófogáson.Meg hágy olyan felhasználó van azon az oldalón, felrak x dolgott írsz neki azt fél év után ír, hogy már eladta de szerezek másikat tesa. Akkor minek rakja fel ha lusta dög ránézni az üzenetekre?
-
sveczo
tag
Helló! Vissza jött a teló a szervízből. Egy teljesen újat kaptam. Nem javították. Sziasztok!
-
sveczo
tag
válasz nickedez89 #1534 üzenetére
Köszi! Idő miatt este kezdtem belakni. És nem működik az ujjlenyomat olvasó...
-
sveczo
tag
válasz nickedez89 #1536 üzenetére
Nagyon úgy tűnik. El sem hiszem... Most megint adjam le kb két hétre. Örültem, hogy vissza kaptam. De korai volt az öröm.
-
Halkow.
senior tag
Felraktam tegnap a legútobbi frissítést, valami alkalmazás optimalizálós biz-baz azóta, mintha gyorsabb lenne. Amikor kapcsolom be írkálja alkalmazások optimalizálása 5/1, 5/2 stb. kicsit fura de semmi más extrát nem tapasztaltam és még mindig 6.0 pedig már kijött az idol 5s.
-
T. I.
senior tag
válasz Halkow. #1538 üzenetére
Sőt,már az alcatel 5 is kijött! Hehe. Csak a minőség a 4S után rükvercbe kapcsolt a brand.
Amúgy ezekre a ketyeréinkre nem lesz már 7es kukarobot,az zicher.
Ja, az én idol 4S-emnél meg 1hete boot-loop issue lépett fel. Fél év használat után. :-\ kíváncsian várom, gariba javítják-e itthon. -
Halkow.
senior tag
Helyzetjelentés, a gyári füles valszeg kezd behalni bal oldala sokkal halkabban szól, nem tudom mire vélni nem a teló hibája mással is probáltam. Ilyenem még nem volt... pedig nem volt sose tekergetve csak otthon használtam.
Milyen fülest tudtok ajánlani?
-
nickedez89
senior tag
válasz Halkow. #1540 üzenetére
A fülhallgató topicban biztos tudnak ezzel kapcsolatban segíteni!
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
Mayeye
csendes tag
Üdv.
Felraktam a 6.0.1. 200 FUN1 legutóbbi frissitést mert volt egy gyári beállitásos resetem,azóta nem mindig működik az ujlenyomat olvasom,kéri e jelszót, eddig csak ha kikapcsoltam akkor kérte,most meg Naponta többször kéri. Maga a leolvaso jó csak nem értem mi van vele.
Másnál előfordult ez?
A másik negativum az aksiidő,nap végéig kibirta eddig kb 30%os merülésig,most.meg 5%ig lemegy délutánig.
Mindent ugyanugy használok,sőt még kevesebb progi is van fent és a rendszert meg a képernyőt irja fő fogyasztónak.Régebbi szoftvert hogy lehet ennél visszarakni? Van értelme egyántalán?
Előre is köszi
GáborSamsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Gear S3 Frontier
-
nickedez89
senior tag
Amíg megvolt a telóm próbálkoztam sok mindennel, de teljesen zárt a bootloadere és nem találtam a nyitásra metódust sehol! Ráadásul a gyári romokat sem hiszem, hogy le tudta valaki menteni tehát valóban max szerviz tudja szerintem visszarakni a régebbi verziót!
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
Attila_26
aktív tag
Kici hangszorom kezd ropogni
-
oroszpeter_f
tag
6 szerviz után (a 7. előtt) sikerült kiharcolnom a készülékcserét, így már több, mint 1 hónapja boldog Platinum nélküli tulaj vagyok
Nagyon szerettem a telefont, bíztam benne, majd reménykedtem végül megutáltam.
Remek darab lett volna, ha picit odafigyelnek rá és nem a szervizek látogatója lenne.Ha érdekel Titeket, részletesebben kifejtem a hibákat, a szervizről alkotott véleményem, stb.
Mindenkinek további hibamentes használatot kívánok! Én már váltottam.
-
nickedez89
senior tag
válasz oroszpeter_f #1546 üzenetére
Ha van kedved megírhatnád a tapasztalatokat hiszen erre való a fórum!
Mik voltak a hibák? Miért nem akartak cserélni és végül hogy cseréltek? Mire váltottál?
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
oroszpeter_f
tag
válasz nickedez89 #1547 üzenetére
Bocsánat előre is, hosszú lesz
Kezdetben imádtam a telefont. Elég nagy tudást kapott, érkeztek a frissítések, olcsó volt, szerintem abszolút megérte. Viszonylag szép képeket csinált, a 4k-s videója részletgazdag volt, az előlapi vakuja pedig néha jól jött. Az ujjlenyomat gyorsan működött, alapvetően stabil telefont kaptam.
Ezután sajnos egyre több panaszom lett a telefonra, így a végén már úgy éreztem, hogy nincs is telefonom. Szervizt járta folyamatosan illetve a hibák keserítették a használatát.
2016. július 18-án vettem, az első vevők közt voltam, az adott boltban biztosan nekem adták el az első ilyen telefont.1. szerviz: 2016.09.26.
Már a megvétel után 2-3 hónappal jelentkezett (akkorra idegesített fel pontosabban). A telefon galériája lassan töltött be, erről írtam ide a fórumba is. Illetve a saját videóit nem bírta visszajátszani, csak a hang ment, a kép megfagyott a telón. Volt, hogy "félbevágta" a videót, azaz a kép alja meg teteje külön mozgott visszajátszáskor (gépen is), a hang is csúszkált.
Szerviz cselekvése:
Szoftverfrissítés.
Megoldást adott-e a problémára?
Természetesen nem, ezt már előre sejtettem.2. szerviz: 2016.10.17.
A telefon teljesen meghalt. A szerviz után pár héttel történt mindez, miközben a Play áruházban frissítettem néhány alkalmazást. Az utolsó töltés közben megállt, a navigációs sáv alul "lecsúszott", azaz csak a felső felét lehetett látni, de arra se reagált. A be/kikapcs gombot megnyomva elment a kép, a töltést se vette ezután, hard reset se ment. Tényleg teljesen kimúlt.
Szerviz cselekvése:
Alaplapcsere
Megoldást adott-e a problémára?
Természetesen ezután működött a telefon, és "csodák csodájára" eltűnt a galéria lassúsága és a videó rögzítési hiba is.3. szerviz: 2016.11.02.
A főpanel cseréje (és a bolt bezárása) után közvetlen, aznap észleltem, hogy ugyan a telefon korábbi hibái megszűntek, de a kamera lencséje karcos, valamint a belső részében törmelék darabok találhatóak, amik ütésre odébb mozdulnak a telefon belsejében, így a képen is. A kamera 1m-en túli dolgokra nem élesített. Minden bizonnyal a fődarab cseréje és az összeszerelés közben került törmelék a telefon kamerájába. A hangerő gomb működött, de szorult.
Szerviz cselekvése:
A jelzett dolgokat, így a törmeléket elhárították, a karcos lencsét kicserélték és a hangerőgomb szorulását is megoldották.
Megoldást adott-e a problémára?
Igen. Talán most mondhattam először, hogy hibátlan volt a telefon, és végre igazán úgy tudtam használni, ahogy azt az elejétől szerettem volna.4. szerviz: 2017.07.18.
Pontosan 1 évvel a vásárlás után. A telefon instabil volt a hálózaton. Külfüldön többször újra kellett indítani, hogy hálózatot találjon illetve rengetegszer ledobott a mobilnetről, ami csak újbóli újraindítás után ment megint. Akkor is bizonytalan időre. Volt, hogy 5 percre, volt, hogy 3 órára. A vodafone szerint hálózati probléma nem volt (felhívtam őket, kivizsgáltattam).
A mobil üveg hátlapja a sok szerviztől (és hibás összeszerelés miatt?) folyamatosan vált fel. A készülék random újraindult, valamint a kijelzője jól érzékelhetően be volt égve az értesítési és navigációs sáv. Kértem a készülék cseréjét, mivel már 4. alkalommal járt szervizben.
Szerviz cselekvése:
Egy hamis, valótlan indokra hivatkozva nem javították meg a garanciális készülékemet.
Konkrétan azt írták, hogy külső mechanikai hatásra a belső főpanelben szakadás történt, vélhetően ez okozza a problémát.
A telefon érintetlen volt, a szoftveréhez nem nyúltak, csak teljesen lemerítették az akksiját 100%-ról (hogy mivel, azt nem tudom elképzelni).
Megoldást adott-e a problémára?
Természetesen nem is volt megoldás, csak terelés.
Aki kicsit is ért a technikához, tudja, hogy ez orbitális baromság. Arról nem is beszélve, hogy a telefon nem volt meghajolva, végig flip tokban tartottam, vigyáztam rá, stb.
Olyannyira vicc kategória volt, hogy elkezdtem írni egy levelet a fogyasztóvédelemnek, aztán elvetettem, mert a munkám nem engedte meg az intézkedések sorát, inkább használtam tovább így.5. szerviz: 2018.01.25.
A készülék állapota a korábbi hibalistához képest még tovább romlott, ezért egy 4 oldalas panaszlevelet is mellékeltem a telefonhoz szervizbe adáskor, amiben kifejtettem az érzéseimet a telefonnal kapcsolatban, leírtam a korábbi szervizeket, a jelenlegi hibákat, stb.
Kértem, hogy telefonomat lecserélhessem másik típusra, akár ráfizetéssel is, illetve jeleztem, hogy nem akarok tesztalany lenni, hogy mikor kell megint szervizbe hozni, vajon megoldják-e a gondokat, stb.
Panaszomat jeleztem a Vodafone e-mail címén és a 1270-en is elmondtam rögzített vonalra. Elindítottam azt a "menetet", amit a 4. szerviz után akartam.
(1) Továbbra is előfordult, hogy hálózati kapcsolódási hibák jelentkeztek, leginkább külföldön.
(2) A telefon üveg hátlapja továbbra is mozgott, elkezdett még jobban felválni annak ellenére, hogy a telefonra vigyázok, zárt tokban van tartva a megvétele óta.
(3) A mobil időnként befagyott, lelassult, újraindult, ami egyáltalán nem kéne jellemző legyen egy ilyen hardverrel rendelkező telefonra.
(4) A telefon kijelzője továbbra is be volt égve. Legerősebben a virtuális navigációs sávon volt észrevehető, ami 100%-osan az amoled kijelzőpanel hibája.
(5) A telefon kamerája a 4. szerviz után ismét karcos lett. Szerencsére nem az üveg közepén, így nem zavart a képalkotásban. A tok, amiben tartom, messze kiemeli a kameralencsét a legalsó síktól, így teljesen kizárt, hogy én okoztam volna. Az ilyen hibát egyébként is elismerném, szerviz hibájára pedig az esetemben példa volt korábban.
(6) A sztereó hangszóró felső, műanyag rácsa elkezdett felválni. Mindez annak ellenére, hogy a flip tokom elölről is védi a telefont.
(7) A telefon több alkalommal kikapcsolt már a hidegben a tél folyamán, 50%-os töltöttség körül. Ez roppant kellemetlen, hiszen munkám miatt kültéren is használtam volna a telefont, fotóztam volna vele, elérhetőnek kellett volna lennem, leveleztem volna, stb. Külső akkumulátorforrást csatlakoztatva a melegben tért magához a telefon, majd azonnal, irreális gyorsasággal „töltötte fel” magát pl. 48%-ra, utána „visszalassult” a normál sebességre. Ez a jelenség is tisztán jeleztr, hogy a telefonnal valami nincs rendben.
(8) A telefon galériájának betöltési ideje rohamosan romlott napról napra, akárcsak a legelső szervizek idején. A galéria betöltési sebessége stopperrel lemérve 11 másodperc volt!
(9) A videókat újra "félbevágta" a telefon, nem lehetett kiszámítani, melyik felvétel lesz jó és melyik lesz használhatatlan, elcsúszot hangú és képű. Nem kell sokat ecsetelnem, hogy ez miért zavart.
Szerviz cselekvése:
Kicseréltek elég sok dolgot a telefonban.
- a teljes külső tokozást, konkrétan egy lefóliázott telefont kaptam a kezembe
- kicseréltek valami alsó elektronikai panelt, erről többet nem írtak.
- kicserélték a telefon akksiját, holott erre már nem is lett volna garancia
- kicserélték az LCD panelt.
Megoldást adott-e a problémára?
Tehát gyakorlatilag kaptam egy új telefont, amit köréépítettek a 2. szerviz alkalmával kicserélt fődarabnak.
Ugye én nem ezt kértem, érthető okok miatt.
Teljesen úgy éreztem, hogy a szerviz csak játszik velem, hülyének néz. Ha írok egy hosszú panaszlevelet, komolyabban vesznek, de közben nevetnek is rajtam, nem cselekednek helyesen.
Tudni kell, hogy csereengedélyt csak a szerviz adhat ki, a Vodafone és márkaképviseletei nem. Ők is csak a szerviz engedélye után bólinthatnak rá, tehát a célom az lett volna, hogy a Vodafone nyomást gyakoroljon a szervizre.
Újabb panaszlevelet írtam arra való tekintettel, hogy hülyének néznek, megpróbálják ennyivel helyre tenni a dolgot, illetve hívtam a 1270-et is újabb panaszra.
Elegem lett abból, hogy a telefonom csak a szervizeket járta, gyakorlatilag 1 darabja se volt már az, amit anno megvettem.6. szerviz: 2018.02.01.
1 kerek nap sem telt el, újra hibát találtam. Annak ellenére, hogy a telefont direkt nem használtam, csak elkezdtem kipróbálni a dolgait. Konkrétan nem fókuszált a kamera. Bárhogy próbáltam, nem ment, a Vodában a munkatársak se tudták életre kelteni (nem lepett ez meg).
A fókuszkeret meg se jelent, olyan volt, mintha fix fókuszú lenne. Nem kell ecsetelnem, hogy így használhatatlan volt, így megint beadtam szervizre. Ekkor már igen pipa voltam.
Szerviz cselekvése:
Egyszerűen kijelentették, hogy a telefon hibátlan, összehasonlították más telefonnal és gépre is tették, minden szuper. Egy szoftverfrissítést azért csináltak.
Megoldást adott-e a problémára?
Egyszerűen röhejes volt ez, amit leírtak. 2 Vodában is megnézték és elismerték, hogy ez szemmel láthatóan rossz, nem élesít, használhatatlan.Vége a szervizes történeteknek. Ekkor mondtam azt, hogy a TMX, mint mobilszerviz a szememben egyenlő lett a nullával, sőt inkább mínuszba hajazott. A viselkedésük egyáltalán nem volt korrekt.
Újra hívtam és írtam a Vodafonnak, már a médiával és közösségi médiával, fogyasztóvédelemmel "fenyegetőzve". Ez már a 3. telefonom és e-mailem, kiegészítésem volt az alap történethez.
Elmondtam azt is, nyomatékosan, hogy nem leszek tesztalany, nem vagyok hajlandó 7. alkalommal is elküldeni a TMX-nek a telefonom, mert bennük is elvesztettem a hitem. Nem javították meg normálisan a telefont, hibásan küldték vissza többször, valótlant állítottak, hülyeséget állítottak tényként. Nem voltam hajlandó 7. alkalomra is játszadozni és azt se akartam, hogy esetleg megbabrálják a telefont és visszaküldjék, hogy tényleg nincs hibája. Ezt is kinéztem már belőlük.
Kértem már erősen a telefon cseréjét, a 2. alaplapnak is a 4. szervize volt. Mondtam, hogy hajlandó vagyok független szervizzel is kivizsgáltatni a telefont, de a TMX-et hallani se akarom.Közben már régen egy másik, butább telefont vettem használtan és azt használtam, mert az időpontokból is látszik, hogy a sajátomra nem lehetett számítani. Szervizből ment szervizbe.
Lassan megjött a hivatalos panasztételek eredménye is.
Február 15-én hívtak a Vodafone-tól, hogy vigyem be a telefont és tartozékait, dobozát, megkaptam a csereengedélyt. Pontosan ezt: "Egyedi elbírálás alapján lehetőséget biztosítunk a 357066070285440-es IMEI-számú készülék bármely más típusú, díjmentes értékegyeztetéssel történő cseréjére, melyet márkaképviseleteink egyikén kérhet."Ezután nem kertelek, leírom mi volt:
Flottakedvezménnyel anno 87.990 Ft-ért vettem a telót, ez volt a kiindulási alap.
Tájékoztattak (már személyesen ismertek több boltban, odajöttek érdeklődni úgy is, hogy épp más ügyféllel voltak, érdekelte őket a történetem), hogy olcsóbb telefon választása esetén visszakapom kp-ban a különbözetet, vagy nagyobb értékű esetén simán csak rá kell fizetnem. Nem volt ezután kérdés. Kiválasztottam a legolcsóbb telefont, ami egy Smart Mini volt 9.900 Ft-ért. Járt tehát nekem 78 ezer Ft. Járt volna, ha nem ürítették volna ki a pénztárakat. Nem tudtak konkrétan kifizetni. Ez egy pénteki nap délutánja volt, 45 perc várakozás (ügyintézés) után. Nem volt más esélyem, hétfőn újra be kellett mennem, akkor intéztük el a dolgot, soron kívül hívtak már be. Nem is velem lett volna.
Ezután a megkapott telefont 2 nap múlva eladtam 7.000-ért, tehát "buktam" 3 ezret, 85 ezer Ft volt a zsebemben, meg a korábban megvásárolt buta helyettes telefonom.Álmodtam egy nagyot, kinéztem egy akciót és kiegészítve a meglévő pénzmagot megvettem egy Samsung Galaxy Note 8-at. Függetlenül, dual SIM-mel, hivatalos magyar beszerzéssel (figyelni kell, rá kell kérdezni, sok a külföldi ún. szürke import). Persze maradtam a saját flottámban, a Vodánál, mert nem a szolgáltatással volt bajom.
Hogy miért?
- Mert reméltem, hogy egy csúcsmodellel kevesebb baj lesz, konkrétan semmi, mert odafigyelnek rá.
- Hogyha mégis lenne gond, a Samsung saját boltjában 30 perc alatt szervizelik a telefont az ígéret szerint, nem heteket kell rá várnom (max. pár napot ha nagy a baj).
- Kapok a szerviz idejére igény esetén egy ugyan olyan tudású cseretelefont (pl. S8-at), illetve cserekártyát, azaz ha sokadjára gond lenne, visszakapom kp-ben az árát, nem kell listából válogatnom, stb.
- A telefon nagyobb értéket fog képviselni, mert független, dual SIM-es, magyar beszerzéses.
- Ez tényleg okos telefon, hihetetlen a tudása, maga a csúcstechnika, amit most tudnak a cégnél. Érdekelt a dual kamera, az edge kijelző, stb.
- Végül de nem utolsó sorban a munkámhoz nagyon nagy segítség a beépített toll, jól tudom használni pl. PDF-re vektoros rajzoláshoz. (építészmérnök és fotós vagyok)Azóta is megelégedve használom, lenyűgöz, hogy mennyi mindent tud.
Persze, jóval drágább a Platinumnál, nem is akartam egy percig se egymással összehasonlítani. Jó telefon lett volna az is, de kicsit elrontották.Ha idáig elolvastad, legalább pár sor reakciót írj válaszul, mert kitartásból jelesre vizsgáztál!
[ Szerkesztve ]
-
T. I.
senior tag
válasz oroszpeter_f #1548 üzenetére
Köszönöm, cégigolvastam. Szomorú történet, de valamennyire jól alakult a vége. Nekem ugyan Idol 4S-em van, de szintén megjárta a szervizt, szintén a TMX-et. 8hónap használat után lett bootloop-os. A MediaMarktba bevittem, az EU-s (nyilván nem magyar és nem is MM-os) számlát kinyomtatva szintén odaadtam. Aztán kerek 1 hét alatt sikerült főpanelt és akksit is cserélni benne. Ezt megelőzően és azóta is hibamentesen és elégedetten használom a telót. A TMX-nek további piros pont, hogy a weboldalán van szerviz nyomonkövetési, lekérdezési lehetőség, így a gyors javításról első kézből értesültem, és csak a UPS futárra kellett várni 2 napot.
-
nickedez89
senior tag
válasz oroszpeter_f #1548 üzenetére
Köszi, hogy ilyen részletesen leírtad, nem semmi történet!😳
Nagy kár érte, hogy így állnak/álltak ehhez a telóhoz mert ár/érték bajnok volt mikor megjelent!
A Note 8-hoz pedig grat.
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
Új hozzászólás Aktív témák
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Sweet.tv - internetes TV
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Politika
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest