- Xbox Series X|S
- Premier előzetesen az xDefiant
- Dragon Age: Origins
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Elden Ring
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Arena Breakout: Infinite
Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Azért fejlődésnek beállítani a tömény akciót és egyszerűsítést...hát nem tudom.
Nem ítélem el, mert kíváncsi leszek rá, hogy tényleg, 0 killel (legalábbis, akit sztori szerint nem kell megölni) is végig lehet -e vinni a játékot.Persze önmagában az semmit se ér, hogy na végig lehet úgy vinni, azért a játékmenetnek arra is kell épülnie és támogatnia. Nem véletlen a régebbi részekben a sunnyogás preferálása, mert ha valami balul sült el, nézhettünk mint hal a szatyorba. 2 gépfegyveres ellenfél meglepet és annyi is volt.
Ez adta a feelinget pl: a chaos theory-nál is. Elmentem egy őr mellett észrevétlen, közbe figyeltem egy másik mozgását is. Nem figyeltem eléggé és hirtelen az előbbi őr meglepett. Ő is meglepődött, de csak fél másodpercre, mert kapott egy golyót a fejébe. És én lőttem le, egy nagyon gyors, pontos és mákos lövéssel. Pillanatnyi késés, nem megfelelő reakció, azt riadó. És onnantól kezdve nagy a baj. Nem az volt, hogy kijelölöm a tagokat és átvezető animációba szépen agyonlövünk mindenkit!!! (már tényleg inkább mozi, az irányítást kezdjük végleg elveszíteni).
Pont ez a nehézség adott egy sikerélményt, hogy jól reagáltam, teljesítettem a kihívást. Az "akárhányan jöttök ellem, mert úgyis mindenkit lelövök 1 kattintással, de bennem még 100 lövedék se tesz kárt, mert fél másodperc alatt felgyógyulok játékmenetbe én nem érzek semmi szórakoztatót.
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz TazLeacher #36 üzenetére
Igen, pontosan. Erre írtam én is, hogy a játéknak egy fő irányt támogatnia is kell. Lopakodás vs hentelés. A pályák felépítése, a mozdulatok és cselekedetek lehetősége, a sztori, a jutalmazási rendszer stb.
Legyen olyan, hogy easy-n végiglehet darálni, legyen kompromisszum. De akkor hardon már 1 lövéstől fekszünk, a riadók veszélye stb, így kifizetődőbbnek kell lennie a lopakodásnak és a tervezésnek. -
wednesday
őstag
válasz fatallerror #46 üzenetére
Igen a megszerkesztett pályaelemek.
A legnevetségesebb - és egyben legunalmasabb számomra - az összes FPS-ben felbukkanó "robbanó, benzines hordók".
Természetesen egy homokzsákokkal megerősített jól védhető géppuskaállás kötelező tartozéka. Biztos benzint isznak a katonák, mert mi másért kellene oda. Másol meg előszeretettel bújik mögé az ellenség.És persze más kérdés, hogy az életben sosem robbannának fel, szépen kifolyna a gyúlékony folyadék. Ugyanígy az autók sem robbannának fel attól ha megsoroznák őket.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs