Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez86
őstag
Tényleg szép meg minden, de amikor szar (elavult) gépem volt akkor az első dolog amit kikapcsoltam hogy a játék jobban fusson az az árnyék volt. Talán pont ezért nem értem hogy minden ilyen tech demóban miért azt hangsúlyozzák ki az árnyékok kidolgozottságát a legjobban.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Yutani
nagyúr
Talán azért, mert nem "szar (elavult)" gépekre fejlesztenek a fejlesztők, másrészt meg az élethűség egyik alappillére a lehető legjobb fény-árnyék megjelenítés, amihez a részletes árnyékok szervesen hozzátartoznak.
MÁS: A képgalériában vannak nagyon szép és hangulatos képek, főleg az outdoor shotok.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Szerintem annyira nem is szép.
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
ksasa
tag
Mi ebben az olyan fantasztikus? Nem értem.
-
wwenigma
Jómunkásember
A sétáló fickónak miért nincs árnyéka??
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
]Phobos[
senior tag
Hehehe, erre az engine-re elviselnék egy WarCraft 4-et + DOTA-t
A végén még megéri gépet venni Már csak a játék készítést kellene újra megtanulniSemmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
Gomez86
őstag
Nem azt mondtam, hogy fejlesszenek árnyék nélkül mert a nép gépe nem bírja, csak arra próbáltam célózni, hogy jobban örülnék ha másra tennének nagyobb hangsúlyt. PL kipróbáltam a dragon age-et, és nagyon szép játék, meg gyönyörűek a fények (szeretncsére most megtehetem hogy fullon játszam) viszont amikor egy kicsit közelebbről megnézed mondjuk a füvet, és egyéb talajmenti növényzetet, akkor rossz kedved lesz... Ezért mondom hogy szebbnek látnám ha inkább a részletezésre mennének rá a programozók mint a csillogás-árnyék hatásokra.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
MODERÁTOR
A fény-árnyék hatások teszik életszerűvé a megjelenítést.
A Dragon Age-be meg minek szebb fű? Ott felülről, messziről kell nézni a játékteret, úgy lehet normálisan játszani. A szebb fűvel csak erőforrásokat pazarolnának feleslegesen, a játék is lassabb lenne, és a fejlesztési idő is megnőtt volna.
[ Szerkesztve ]
***
-
veterán
-
veterán
én a dragon age-et úgy játszom, hogy nézem viszonylag közelről a dolgokat, az ha meg utasítást kell kiadnom, egy scrollal máris felülnézetben vagyok Azért megérte kidolgozni ennyire benne a dolgokat, hiszen pl a beszélgetések alatt is legalább engine-es megoldásban is szép a grafika... pedig még nem is egy erőgépen játszom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Gyiro
csendes tag
Ha ez a jövő technológiája Fantasyban, akkor legalább még legalább 5 évig nem fogok szerepjátékkal játszani. Nem volt meggyőző.
Gyiro
-
savior
őstag
nem rossz, de a dx9-es cryengine ennel szebbet is tudott.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
deicide
veterán
Az én kérdésem annyi, hogy ki az aki pl egy nagy hentelés közepette azt nézi, hogy van-e árnyéka az ellenségnek...más kérdés mondjuk egy lopakodós thief szerű játékban, ahol az árnyék a játék része lehet, de a játékoknak csak kis százaléka ilyen.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Johnny Cage
addikt
Vajon miért gyúrnak az eye-candy-re ilyen mértékben és miért nem az életszerű látványra törekszenek a fejlesztők?
Ott van például a fizika, a látvány első számú meghatározója. E téren miért nincs érzékelhető fejlődés évek óta? Komolyan kiaknázható terület, a játékok egyelőre igen halványak a füst, por, szemcse- és folyadékeffektusok szimulálásában, ebben kéne nagyot lépni és nem ilyen parasztvakító eyecandykkel villogni.
-
MODERÁTOR
válasz Johnny Cage #18 üzenetére
Az a baj, hogy az olyan mértékben erőforrásigényes, hogy minden más kárára menne.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz Johnny Cage #20 üzenetére
Azért történt, van fizikai gyorsító kártya, de azt hiszem az erőforrásigényről az elmond valamit, hogy még ma is külön kártya kell az ilyen effektekhez. És mivel kevesen használnak ilyen kártyát, ezért a fejlesztők sem erőltetik.
Egyébként feltételezem, hogy nem vagy programozó, különben tudnád, hogy mekkora feladat (és mekkora erőforrást igényel) leprogramozni mondjuk a gáz- és folyadékmolekulák mozgását (pl.: köd, gőz).
[ Szerkesztve ]
***
-
Johnny Cage
addikt
"feltételezem, hogy nem vagy programozó, különben tudnád, hogy mekkora feladat (és mekkora erőforrást igényel) leprogramozni mondjuk a gáz- és folyadékmolekulák mozgását (pl.: köd, gőz)."
1.) Hogy mekkora feladat leprogramozni egy fizikai motort, az már bocsánat, de kit érdekel? Ezért vannak a programozók.
2.) [link]
Csak kéne erre egy rendes open-source motor...
-
wednesday
őstag
válasz Johnny Cage #22 üzenetére
Azért nagyon is számít, meddig tart valami, mert rendesen növeli a ráfordított órák számát és a fejlesztési költséget is érezhetően megdobja.
A másik, érezhetően jobb fizikai szimulációtól a NASA gépe is "izzadna" rendesen.(kis túlzás talán...)
Az Nvidia techemoba is csak azt láttuk, hogy 1 kisebb házba kifolyik az olaj, meg a logóba a folyadék viselkedése van szimulálva. Természetesen nulla "környezetbe" belerakva, semmi háttér csak ez 2 objektum. Valószínű 9800GT pont elbírta ezeknek az "apróságoknak" a megjelenítését.Azért lehet érezni a mai játékok gépigényét is 0 vagy gyenge fizikával. Most ez még egy ilyennel megfejelik semmi nem viszi el. Látványból meg nem fognak -15 évet leadni, csak, hogy jobb legyen a helyzet.
Talán 10 év múlva más jobban fogunk állni hardware-el is.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Johnny Cage #22 üzenetére
no comment...
ehh, mégis írok: igenis érdekelni fog, ha e miatt dupla annyiba kerül a játék
[ Szerkesztve ]
***
-
Johnny Cage
addikt
válasz wednesday #23 üzenetére
"Azért nagyon is számít, meddig tart valami, mert rendesen növeli a ráfordított órák számát és a fejlesztési költséget is érezhetően megdobja."
Kiét? Licenszelt technológiákról beszélünk. A DirectX SDK-ért te fizetsz?
"Azért lehet érezni a mai játékok gépigényét is 0 vagy gyenge fizikával."
Melyik játék izzasztotta meg a konfigodat mostanában? DX9-re fejlesztett játékokról beszélünk évek óta.
-
ChromeX
addikt
Nem tudom mitol kéne hanyat vágni itt magam a dinamikus világitás meg árnyék nem ujdonság, vagy akkor mirol szolt a video meg a tessaláciot sem nagyon láttam vagy csak jol elbujt.
jah :A Trinigy Engine jelenlegi verziója (v7.6) ugyan még nem támogatja a hardveres tesszellációt, akkor sem tetszik. ilyet láttunk már korábban is
[ Szerkesztve ]
Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
Nunder
őstag
A videóból sok mindent nem lehetett leszűrni, ha én megrendelőnek készítenék demo-t biztos tettem volna bele pár konkrétabb dolgot is. A napszakok váltakozása, ráadásul eléggé akadozva szerintem nem túl meggyőző. Ettől függetlenül nagyon szép, jó hangulatú játékokat lehet majd köréje építeni. A képek közül nekem a Gothic-os két külső kép tetszett. Na ott leesett az állam. Nekem jobban tetszett mint a Crysisról látott képek a megjelenése előtt.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
giigz
veterán
ez a dx11 nem is olyan csúnya
-
Jhonny06
veterán
Nem tudjátok, hogy mit kell nézni a képeken, olvassatok! Nem a grafika az érdekes, hanem a megvalósítás, az effektek. HDAO..
-
aram01
nagyúr
komoly ez
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
JColee
őstag
válasz Johnny Cage #25 üzenetére
Licenszelt technológiákról beszélünk. A DirectX SDK-ért te fizetsz?
Szerinted ki fizeti? Mindent a vásárló fizet ki
Egyébként meg a fizika terén is történtek előrelépések, pl a crysisban is azért van valamicskeTermészetesen az összes többi lehetőség, amit a DirectX 11 nyújt, támogat a motor, tehát a Shader Model 5.0, Parallax Mapping, Glow/Bloom/Tone Mapping, Screen Space Ambient Occlusion és egyéb technológiákat is.
Mióta újdonság a parallax mapping? SSAO-t meg már a 4000es sorozat is tudja (elvileg)[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Van ám fizika a krájziszba!
-
Thome
addikt
Ez egyértelmű!
Bár azért ilyenekre nem figyelnek (Crytek), hogy 1 lábon álló épület nem igazán marad meg. Az hogy a teknős megtanult repülni, az lehet, hogy valóban emgtanult repülni, de a te általad mutatott hiba, az már röhelyes!
De nembaj, a többi mocsok "játékhoz" képest nagyon is szép, és jó játék!
-
kundika
csendes tag
.
[ Szerkesztve ]
-
dre75
tag
A "jövő legszebb szerepjátékait"...ezen azért még vitatkozhatnánk
-
Vistaboy
veterán
Én csak azt írtam, amit a forrás cikk kiemelt, mint főbb feature-öket. Annyira nem vagyok hardver-guru.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
rumkola
veterán
"A Trinigy Engine egyike azoknak a játék architektúráknak, melyek már kihasználják a DirectX 11 lehetőségeit."
Csak a tesszalláció nincs még benne.
Hát sztem ez elmondható a többi 8456 engine-ről is. -
64b0r
aktív tag
Nem azért, de szerintem ez semmivel nem szebb, mint mondjuk az Overlord 2 vagy az Elder's Scroll Oblivion...
Főleg, hogy a tesszaláció lett a legnagyobb erénynek beharangozva itt meg olyan lapos minden falfelület, mint Jacko EKG-ja (sorry a black (or white) humorért)On the internet you can be anything you want. It is strange, that so many people decide to be stupid.
-
-
DriderG
tag
Kicsit Unreal Tournament III, kicsit World of Warcraft, kicsit Serious Sam 2... de semmi különleges, ami miatt olyan szép is lenne, vagy szebb náluk.
-
DriderG
tag
válasz Clubengineer #36 üzenetére
Lehet vele vitatkozni, hogy hogyan vetődik az árnyék, de érdemesebb megfigyelni. Ha nem úgy vetődne a felületre, akkor lenne hibás, de gondolom a valóságban sem szoktad az árnyékodat kergetni.