Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz likeaRAINBOW #6 üzenetére
Rémlik, hogy hajdan ugyanez történt az S3-al és a HW T&L támogatással?
Az Savage 2000 lett volna az első HW T&L kártya a piacon, de késett a driver támogatása, amikor pedig végül az S3 kidobta a driverét, az bugos volt, kvázi élvezhetettlen textúravillogások, artifactok miatt anyáztak azok, akik emiatt vették meg a kártyát... A Savage széria el is bukott, az S3-at pedig felvásárolta a VIA (hát nem csinálták meg vele az év üzletét, az is fix.Mondom ezt úgy, hogy nekem is GCN-es videókártyám van, de ez a Mantle lassan vaporware szinten kezd mozogni...
@wednesday: Azért olyan nem sokszor volt, hogy előbb volt elérhető az adott technológiát kihasználó szoftver, mint maga a technológia...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nem a Motion blur van rosszul megcsinálva, eleve a motion blur problémát okoz a képernyőn lévő objectek számának növekedésével. Ez a probléma, mivel itt tele van a képernyő ilyesmivel, ezért kell sokkal többet dolgoznia a GPU-nak. A kérdés az, hogy a motion blur-on kívül máshol is hoz-e látható fejlődést a MAntle...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz mrhitoshi #15 üzenetére
Megnézted a tesztet? Extreme beállításokkal nálam volt, hogy 10 alá is benézett az FPS, az átlag pedig 25 FPS volt (6 perces teszt futtatás alatt). Miután Custom-ban kikapcsoltam a Motion Blur-t, az FPS 30 feletti folyamatosan, az átlag FPS pedig 53, és ugyanúgy, vagyis sokezer hajó lövi egymást... Mindezt természetesen DirectX alatt.
A Guru3D-n most hoztak ki egy gyorstesztet, ezek alapján nem APU-k esetén a várható sebességnövekedés 10-15% körül van DirectX-hez képest BF4 alatt.
Persze tisztán csak akkor fogunk látni, ha a StarSwarm-on is tesztelni tudja bárki...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz mrhitoshi #19 üzenetére
Láttam már ezt a videót, de ott is leginkább a motion blur ki/be kapcsolásával tudtak mutogatni többet. Oké, elég izmos gépem van, de adott esetben nálam most ez az adott demo már DirectX-el is tökéletes (minusz motion blur, amit amúgy sem kedvelek). Ha a Guru3D előzetes tesztjét nézem, akkor a várható sebességnövekedés aligha lesz 15%-nál több.
Szó se róla, ez csak feltételezés. De a marketing bullshitbe sok minden belefér. Ha kijön a Nitrous-al egy komoly RTS, és tényleg látványos lesz a Mantle általi sebességfölény, akkor fejet hajtok előtte. De addig kissé szkeptikusan állok ehhez az egészhez...
Még egyszer: nem a Nitrous képességeit kérdőjelezem meg, hanem azt, hogy a Mantle olyan gigászi változást hoz, mint amit beigértek.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest