Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lars

    őstag

    Jó kocsik ezek, én is ilyennel kezdtem, 20 évesen első autóm volt. Kapott hieget meleget, sportkipufogót, meg tiltásig pörgetéseket bőséggel. Az még a régi 8v-s motor volt, ha kapott olajat, akkor kiment a világból. Fenntartási költség gyakorlatilag nem létezik. Ilyen apró nyekergő hangot a vezérmű támasztógörgője tudott még adni. Ha cseréled a szíjjal együtt, akkor a következő cseréig majdnem végig csendben van. ( a hang akkor jelentkezik, amikor esedékes amúgy is a csere :) )
    Törésem is volt, még itt vagyok, nem törik rosszabbul mint a korabeli hasonló méretű autók. Be kell kötni magad és kész ...
    1-szer nem indult el, úgy hagytam a lámpát és a gyári 8 éves akksi pillanatok alatt lemerült. Bebikáztuk, mentem vele 10 km-et, és újra indult simán :D Télre azért kapott új akksit. Imádtam, de volt lehetőség újra cserélni, így megváltam tőle. ( azóta is jó szívvel gondolok vissza rá )
    ( egyébként azóta is swiftem van, két gömbölyű is volt, mindkettő újonnan lett véve. Az elsőt ellopták 2 évesen, a másodikra nagyon vigyázok, 8 éve hű társam :) )

    Jó utat, használd sokáig megelégedéssel :)

  • Lars

    őstag

    válasz elmepocok #11 üzenetére

    Volt bátorság az 1.3-as 8v-ben is, ha 3 ajtós kaszniban volt. Ha izgalmat akartál, akkor ment rá egy 1.0-es váltó :D ( Kétségtelen, hogy a 16 v - jobban vitte a kasznit, annál már csak a régi 1.6-os volt durvább, ami viszont csak sedanban volt. És annak nagyon hosszúú volt a váltója :) A GTI meg már nagyon ritka, arany áron mérik, a legtöbb átépített hazai autó )

Új hozzászólás Aktív témák