-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
Alapvetően 2 dolog miatt eshet le ennyire az FPS: nagy a látótáv, vagy éppen chunkokat készít a használatra (és ehhez gyenge a CPU). Az előbbire erősebb VGA javasolt (ill. a gondolom a max. FPS), utóbbira a multicore, ami a chunkok betöltését másik magon csináltatja.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ez egy védelem a játékban, ha túl gyorsan kap egymás után jeleket egy fáklya, akkor kiég. Ha pl. csinálsz egy hurkot, amiben gyorsan körbefut a jel, akkor a játék (vagy a serveroldala) letérdelne gyorsan pár ilyentől. Így viszont csak "kiég" a fáklya, és újra el kell helyezned. Tehát valahogyan azt kell megoldanod, hogy lassabban kapja a jelet.
MasterDeeJay: Az az i7 igazából Xeon, de olyasmi.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz X3B6O0X #3976 üzenetére
Sosem értettem, miért jó valakinek ilyennel szívatni magát. Miért nem hagyod abba, amikor már látod, hogy ez bizony olyan, mint sajtreszelővel rejszolni: enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas. Olyan rövid az élet, vannak sokkal jobb dolgok, mint egy bénán irányítható játékban, ügyességi pályán szenvedni.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Erre reagálva: mindenkinek köszi' a támogatást, megtörtént a vásárlás (aki kér képet bizonyítékként, privátban elküldöm) és külön köszönöm annak, aki az átlagos összeg kétszeresét küldte el.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
A PH! serveren a vonatsín ugye nem bányászott anyagból készült? Összesen nem láttam még annyi iron, de inkább gold tömböt a játékban, mint ami ezen az egy pályán van a sínekben...
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
#4012-#4012: Hmm, strange... régen az arany volt a 2. legritkább bányászható anyag, most pedig ennyi van belőle?
#4015: Nekem tetszik az ötlet, sokat dobna a kinézeten, bár, lehet, hogy túlságosan is megváltozna a küllem, játékidegen lenne. Az Optifine_MT+Unbelievable Shaders (vagy GLSL Shaders)+Watershader triumvirátust nem tudnád összebarátkoztatni egymással, ha már kódolásra adtad a fejed? Az nagyon sokat dobna a kinézeten.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz MasterDeeJay #4019 üzenetére
Tudom, de ugye vagy optifine+us, vagy optifine+ws van (ill. most éppen az sem, mert 1.2.5-höz nincs még működő ws, ha jók az utolsó infóim), az optifine+us+ws az sehogyan sem megy sajnos...
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz netpeti98 #4035 üzenetére
Az anisotropic filtering kényszerítését (magyul: kapcsold ki, ill. tedd alkalmazás által meghatározottra - application controlled) kapcsold ki a VGA beállításaiban. Ez ATI-ra érvényes, de gondom, Nvidia-n is hasonlóan működik a dolog.
The only real valuable thing is intuition.
-
-
brd
nagyúr
Ha valaki próbálkozna a PH!-s serverrel, és nem sikerül, akkor az azért van, mert jómunkásemberek elnyisszantottak egy kábelt valahol a Lágymányosi (Rákóczi) híd mellett.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Bjdövéj, ha nagyon kell, másik IP-n elérhetővé tudom tenni ideiglenesen, bár az nem fix lenne, és amúgy is, remélhetőleg hamar megoldódik.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz MasterDeeJay #4356 üzenetére
Ezeken ugyanúgy ugrálva kellene majd felmenni? Mert az sokszor zavaró lesz szerintem, hogy egybefüggőnek látszódik a terület, de mégis ugrani kell, hogy túljuss rajta.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
-
brd
nagyúr
válasz #43676928 #4425 üzenetére
Ebben nagyrészt benne van.
Angolul egy részletesebb leírás.
Egyébként van egy olyan, hogy kereső, pl. a Google-é, oda beírod, hogy minecraft soulsand és lehet válogatni jól. (De még a magyar elnevezésére is találsz használható találatot...)[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
-
brd
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #4660 üzenetére
El kell olvasni a modok leírását, hogy mivel akadhat össze, milyen sorrendben kell a .jar-ba másolni őket, melyik MC verzióhoz valóak, és hogy másvalaki próbálta-e a kettőt együtt. A logfile-lal általában nem sokra megyünk, többnyire vagy olyan részletes, hogy csak egy, az adott nyelven mély ismeretekkel rendelkező programozó tudná értelmezni, vagy semmitmondó baromságokra hivatkozik a hibaüzenet.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Elég lenne 1x vizsgálni (és futhatna teljesen külön magon/threadként a serveroldalon, úgysem nagyon tud a server már 3-4 magot sem lefoglalni), mert legfeljebb ha nem készült el valaminek a vizsgálatával, a teljes chunk elküldésre kerül (ahogyan most is van). Meg persze blokkmódosulás után is számolgatni kellene újra a környezetét. Továbbá szerintem csak azokat kellene nem küldeni, amely mellett nincs transzparens blokk (víz/üveg/üres/stb.) Mert az biztosan sehonnan nem látszódik. Bár ezzel a csalás nem szűnne meg teljesen. Probléma lehet még, hogy nagy pingnél így esetleg bele lehetne futni olyan blokkba, ami láthatatlan lenne a játékos számára, ezért bizonyos távolságon belül mindig a teljes chunk elküldésre kerülhetne (10-20 kocka mondjuk).
Superhun: Sok modot így is verziónként kell újra elkészíteni/patchelni, ez miért probléma?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Superhun #4797 üzenetére
A csalás megoldására nem fordítottam agysejteket, nem is igazán érdekel a dolog, mert aki így csal, azt nem értem, minek játszik a játékkal egyáltalán (persze értem, de az onnantól már egy másik játék lesz). Nem az egymással való harcról, vagy kinek nagyobb a *sza kérdéskörről szól a játék, akkor meg milyen előnyhöz jut a csaló?
Egyébként lehetne finomítani a dolgot, lefelé pl. lassabban szokott haladni a player, mint előre, mert ahhoz ásni kell, ott elég lenne akár 3-4 blokk is. Ill. akár azt is lehetne, hogy a közelben lévő, még nem vizsgált blokkok helyén valami szilárd blokk legyen alapból (mármint kliensoldalon is), talán az okozza a legkevesebb galibát, mert így nem esel voidba, és ha vizsgálni kell, akkor ott amúgy is valami szilárd blokk van.Az hogy meg küldjük el a teljes chunkot ha nem végez a vizsgálat... háát... nem valami szép megoldás.
Ha a vizsgálat a játék folyásához képest időnként lassú lenne, akkor milyen egyéb módszer működhetne? Persze lehet, hogy az egész vizsgálat akkora erőforrást igényelne, hogy nem éri meg összességében. Ill. egy chunkot elküldeni valószínűleg kevesebb erőforrást igényel mind2 oldalon, mint a kockákat egyenként (vagy kisebb csoportokban), de lehet, hogy a nem elküldött blokkokon spórolt sávszélesség miatt gyorsabb lehetne összességében a folyamat (kisebb lag). Jelenleg vajon hogyan működik, ha módosul egy blokk, akkor a server újra elküldi az egész chunkot (csak nem...), vagy csak nyugtázza/aktualizálja a kliens felől érkezett módosítást?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Volt egy kis JAVA frissítés, meg bukkit debug. Ez utóbbi volt a hosszabb...
Egyébként ez alapján sikerült valakinek 1.3.2-vel működőre összehoznia a klienst? Nekem vagy nincs shader, vagy van, de pár másodperc után lefagy a MC (nem hibával, csak megáll a kép, és úgy kell kilőni taskmanagerből).
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Nagyon nem olvastam utána, mert nem izgatnak a java baromságai, de kicsit igen, tehát amit valószínűleg megadsz opciónak induláskor, azzal az ún. heap területet adod meg, ezt egyrészt nem biztos, hogy ki is használja (=egy bizonyos méret felett felesleges), másrészt ha ezt túl nagyra adod meg, akkor másra/máshogy nem tud memóriát lefoglalni magának, és abba fárad el (persze ez akkor fájó igazán, ha nincs több GB RAM és x64).
The only real valuable thing is intuition.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest