Új hozzászólás Aktív témák

  • KicsiPaszuj

    tag

    válasz brd #2936 üzenetére

    Énis ezt mondtam, de köszönjük. ugyan én az Spc-t vettem alapul nem az optifine-t. (többek között mert nekem működött az :

    Optifine
    Industrialcraft2
    Buildcraft
    Smp mocreatures
    GUIAPI
    Audiomod
    Smartmove
    Flan's Planes
    Flan's Vehicles
    Flan's ww2 weapones.
    modloader
    modloadermp
    PlayerAPI
    MinecraftForge

    1 SZERVEREN!, szal sztem nem az optifineal van a gond. Többek között mert ez van a honlapján:

    "Compatible with: ModLoader, Forge, SinglePlayerCommands, TooManyItems, PlasticCraft, CJB's Modpack, Zan's Minimap, Rei's Minimap, DynamicLights, The Aether and many other.
    Not compatible with: GSLS Shaders, MinecraftExtended, CCTV."

    Szal sztem ezt túltárgyaltuk.
    Annyi,h a modloadert/Forge-ot hamarabb kell telepíteni mint az OF-t.

    Míg ahogy -szintén írtam- az SPC kicsit "népszerűbb" classokat szerkeszt más modokra különösebb tekintet nélkül.

    Emelett -amit már szintén írtam- azis problem lehet, h a Zant hamarabb kell felrakni mint a Toomanyt.

    Az optifine pl a modloader classét is szerkeszti, de nemszámít, mert a már modloader álltall szerkesztettet írja tovább. így a sorrenden kívül más hibafaktor nincs. ezzel szemben az SPC Lefossa a többi modot.

    (amúgy meglehet csinálni az összes modot full modloaderrre. Ha a Forge-nak sikerült egy igencsak átfogó APIt készíteni, akk gondolom a GUIAPI is menne, szimplán csak később lett portolva, így kompatibilis a modloaderrel, de nem használja ki 100%ban.)

    [ Szerkesztve ]

    "Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon

Új hozzászólás Aktív témák