Új hozzászólás Aktív témák

  • Weißturul

    senior tag

    Notch akkor lesz király, hogyha ír egy engine-t a játékhoz, hogy ne a procira háruljon szinte az összes feladat.
    Múltkor letöltettem a Clasicot az egyik haverommal. A gépében van egy 3GHz-es Prescott (s478) procival, egy giga DDR RAM-mal meg egy mezei GF6600-zal nem ment laggoltba játék. Csakis jópár beállítás mellett volt hajlandó szaggatásmentesen eldöcögni. Pedig ez egy tűrhető konfig, szerintem. Az én Celeron 420 + X1600XT + 1GB DDR2 konfigomon is csak ugyanazon beállításokkal ment el lagg nélkül, viszont ez combosabb konfig.
    Sajnos a grafikát is a proci számolja szerintem. Egy blokk szerintem 12 poligonból áll, de sosem láthatunk 6-nál többet. Erre feszűlnek rá a 8x8-as textúrák (az, hogy lehet akár 128x128-ast is berakni most legyen mellékes). Ezt egy Voodoo 1-es nek is illene lekezelni, ezért gondolom kap feladatot a GPU is, de még mindig túl sok feladat hárul a CPU-ra.

    Más:
    Lassan összeállítom a háziszerverem, jöttök majd tesztelni (egy időben), hogy mennyi játékost fog elbírni a rendszer?

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

Új hozzászólás Aktív témák