Új hozzászólás Aktív témák
-
atidzsiforc
őstag
Ez latszolag jobban "keszen van", mint a reflex, viszont benne vannak a sokakat zavaro ue3-as betegsegek (mouse smoothing default on, nincs raw input stb). Viszont csak 1 map van perpill es meg nincs kint az editor, de majd jon tavasszal. Van egy eleg konkret developer roadmap, hogy mire lehet szamitani az ea folyaman.
Sokan sirnak hogy op a raketaveto, kozben meg csak meg kene tanulni celozni az egerrel a sok nubnak , kb minden fegyverbol kihozhato ugyanakkora (nem splash) damage. A mozgasban poen, hogy a lepcsokon vegig fel lehet ugralni mint quake live-ban, meg ha dodge-bol ugrasz akkor dob rajtad akkorat, mint egy tisztesseges circle jump quakeben. Persze bunnyzni nem lehet, de a map design (legalabb is eddig) miatt kb mindenhol ott vagy 1-2 ugrasbol, a futas meg eleg gyors. Ja es nincs shock kombo aminek koszonhetoen a gunplay teljesen mas mint ut-ben. Olyan halo quake/doom hl2dm feeling keverek szvsz.mind2 jatek egesz jol fut (2-300fps a gepemen), reflexben a jelenlegi sfx eleg idegelo, nekem konkretan megfajdul tole a fejem.
amugy reflex es q3 cpm kozott az a lenyegi kulonbseg perpill, hogy reflexben nincs wall clipping (mikor beakadsz a fal sarkan es kicsit megboostol), plusz a megahealth ugy spawnol mint ql-ben/vq3-ban (mar ha jol erzekelem)
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest