Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem tudom melyiket vegyem meg, ezt vagy a Reflex-et. Quake style jobban tetszik... ezt még átgondolom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
atidzsiforc
őstag
Ez latszolag jobban "keszen van", mint a reflex, viszont benne vannak a sokakat zavaro ue3-as betegsegek (mouse smoothing default on, nincs raw input stb). Viszont csak 1 map van perpill es meg nincs kint az editor, de majd jon tavasszal. Van egy eleg konkret developer roadmap, hogy mire lehet szamitani az ea folyaman.
Sokan sirnak hogy op a raketaveto, kozben meg csak meg kene tanulni celozni az egerrel a sok nubnak , kb minden fegyverbol kihozhato ugyanakkora (nem splash) damage. A mozgasban poen, hogy a lepcsokon vegig fel lehet ugralni mint quake live-ban, meg ha dodge-bol ugrasz akkor dob rajtad akkorat, mint egy tisztesseges circle jump quakeben. Persze bunnyzni nem lehet, de a map design (legalabb is eddig) miatt kb mindenhol ott vagy 1-2 ugrasbol, a futas meg eleg gyors. Ja es nincs shock kombo aminek koszonhetoen a gunplay teljesen mas mint ut-ben. Olyan halo quake/doom hl2dm feeling keverek szvsz.mind2 jatek egesz jol fut (2-300fps a gepemen), reflexben a jelenlegi sfx eleg idegelo, nekem konkretan megfajdul tole a fejem.
amugy reflex es q3 cpm kozott az a lenyegi kulonbseg perpill, hogy reflexben nincs wall clipping (mikor beakadsz a fal sarkan es kicsit megboostol), plusz a megahealth ugy spawnol mint ql-ben/vq3-ban (mar ha jol erzekelem)
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Hogy a "viharba" ne szólnék! (ehh ehh )
Pont ez a bajom, hogy sima VQ3-at ismerem. És CMP-t nem. De most érdemes nekem csak azért megvennem a Reflex-et, hogy kipróbáljam a CPM-et? Ez az én nagy dilemmám.. Remélem összefutok ilyen HAl_9000 típusú playerekkel rögtön az elején(#4) atidzsiforc Na azok az egérrel kapcsolatos dolgok elég ijesztőek... no raw input + smooth... nem túl jó előjel.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
atidzsiforc
őstag
Nekem ennek ellenere adja, mint a diszno. Mondjuk ut3-ban mar megszoktam valamennyire. OneFrameThreadLagot, framerate smoothingot meg a mousesmoothingot ha kikapcsolja az ember, utana mar majdnem jo.
De piszkaljuk a deveket a forumon, szoval hatha alkotnak valamit, legalabb olyan jo ha lesz, mint wicklandban akkor lesz olyombodotta'. Van UE3-ban elvileg mar egy uj beepitett directinputtal mukodo egerkezelesi eljaras, igazan berakhatnak kiprobalasi celbol
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Készül a Galaxy S24 FE
- BestBuy topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Ford topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós topik
- További aktív témák...