Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Kornel #9 üzenetére

    Pl. Szolnok belvárosában most is indokolatlannak érzem, hogy két T-Pont is van 500 méteren belül. Anno az egyikben elhajtottak, a másikban simán vettem akciós tabletet az ADSL-em mellé, tehát vagy azon múlik, ki mennyire akar valamivel foglalkozni, vagy mennyire van tisztában vele. De mindkettőben meg akartak győzni, hogy nincs kedvezményes ADSL a lakhelyemen (pedig volt, telefonon meg is kötöttem), és egyikben sem tudtam lakossági csomagra váltani a munkatársiról, csak a telefonos ügyfélszolgálaton.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #9 üzenetére

    korábban sokszor volt szó erről a telekom mobilos témában is, még szolgáltatós illetékes is hozzászólt - persze nem hivatalosan -, hogy a szolgáltatónak másodlagos/sokadlagos szempont a mobiltelefonok értékesítése, azért is teheti meg, hogy nem adja olcsón, bár még így is sok potenciális előfizetője van, akik ennek ellenére sem gondolkodnak más forrásokban, hanem rendre a szolgáltatójuktól vásárolják a készülékeiket.
    nagyon sok esetben megéri a szolgáltatónál venni a mobiltelefonokat, és nem feltétlenül arra gondolok, hogy kamatmentes részletre kihozható, akár 0 ft befizetése mellett, hanem mert sokszor csak bizonytalan forrásból származó, bolti/külföldi garanciás...stb darabokkal lehetne olcsóbban megúszni, arra meg sokan nem vevők.
    bő 17 éve mobilozok, elég sok telefont vettem azóta magam és a családtagjaim részére, és az esetek 99.9%-ában a szolgáltatónál érte meg a vásárlás, csak néhány alkalommal találtam jobb lehetőséget, amikor korrekt forrásból, megfelelő jótállási feltételekkel...stb tudtam beszerezni máshonnan, de olyankor éltem is a lehetőséggel és nem a szolgáltatótól hoztam el a telefont.
    több előfizetésem is van a szolgáltatónál, mindig van olyan, amin épp nincs hűség, de sokszor csak kevéssel olcsóbb előfizetéses hűségre a telefon a domino és listaáras konstrukcióktól, ezért nem írok alá további hűséget, viszont akkor is a szolgáltatónál vásárolok, amíg szolgáltatós domino csomagban vagy listaáron jobb feltételekkel kapom a készüléket, mintha függetlenül venném meg egy megbízható forrásból, minimum azonos feltételekkel.
    igaz, ettől még kifutnak a hűséges előfizetéseim, és nem köt majd hozzájuk kötelező szál, de emiatt fájjon a feje a szolgáltatónak, hogy legutóbb is inkább listaáron vettem meg náluk az iphone 5s telefonomat, mert 2 év további hűség aláírására csak 5 e ft kedvezményt jelentett volna, ami konkrétan nevetséges egy bő 200 e ft árazású készüléknél...
    így is csak néhány ezressel vettem olcsóbban a függő készüléket, mintha függetlenül tettem volna, korrekt forrásból, de a jobb garanciális feltételek a szolgáltatós vásárlás mellett szóltak.

    Dilikutya; mióta mindent kiadtak maszekba, azóta folyamatosan romlik a kiszolgálás színvonala, legalábbis az ügyintézők hozzáértését és/vagy hozzáállását nézve. nem általánosítok, de sok a nem hozzáértő, vagy nem érdeke, ezért nem csinálja hozzáállású dolgozó.
    a "nem érdeke" vélhetően abban rejlik, hogy mi után kapnak "jutalékot" - nem is feltétlenül dolgozói szinten, hanem az ő cége a szolgáltatótól -, és mi után nem.
    jártam már úgy, hogy egy ügyintézéskor lepasszolt a kiscsaj, hogy nem látja a rendszerben az előzményeimet, nem jó a rendszer...stb, menjek vissza másnap, de láttam, hogy kamuzik, ezért telefonáltam az ügyfélszolgálatra és elmondtam a problkémámat, ahol pillanatok alatt átlátták a dolgot és visszaküldtek az üzletbe, hogy hivatkozzak erre a telefonos beszélgetésre, és intézkedni fognak, és úgy is történt, hirtelen képesek voltak az ügyet átvinni a rendszeren...

    [ Szerkesztve ]

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #12 üzenetére

    eddig is javasoltabb volt közvetlenül a gyártói szervizzel intézni a garanciális ügyeket, mert ha a szolgáltatón keresztül került oda továbbításra a telefon, az csak néhány nap többletet jelentett, arról nem is beszélve, ha bizonyos gyártók prémium garanciát biztosítanak, mint például a samsung, ahol a csúcskategóriában a szervizes díjmentesen házhoz megy, illetve az alsó(bb) kategóriában is van díjmentes szervizes futár, aki elviszi a készüléket a szervizbe, ott - lehetőség szerint - egy munkanapon belül javítják, aztán viszi is vissza a futár, házhoz. ilyen esetekben pláne nem érdemes a szolgáltatóhoz vinni!
    igaz, az én telefonjaim és notijaim nem szeretnek elromlani - szerencsére -, de ettől függetlenül fontos szempont számomra a vásárláskor az ilyen jellegű támogatás is, legyen korrekt (hazai) szerviz a termék mögött.
    nekem az is sok lenne, ha külföldre kellene küldözgetnem a telefont, és egy hónapig tartana a folyamat - igaz, hazai szerviznél is előfordulhat, van ilyen, de azokat kerülöm is.
    notiknál is fontos szempont a jó szerviz, hajlandó vagyok többet fizetni a megfelelő támogatásért, még ha nem is kell igénybe vennem, jellemzően hasznos a készülék eladásakor, könnyebben és jobb áron eladhatom majd használtan de még bőven gyártói jótállásosan a jelenlegi dell notimat, amire például 3 év gyártói jótállás van - nem lesz meg addig -, ráadásul next business day opciós!

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #17 üzenetére

    az csak az általános leírás, részletek itt; link és link
    igaz, ezt sokan nem tudják, és hurcolásszák a telefonjukat a szolgáltatóhoz, ha probléma van vele...

  • Kornel

    veterán

    válasz Kornel #17 üzenetére

    és egy két felhasználói vélemény az ügyfélbarát szervizekről.
    1
    2
    etc.

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #19 üzenetére

    ebbe kár belemenni, minden gyártónál és szolgáltatónál vannak problémás esetek is, de csak itt fórumon is rengeteg pozitív tapasztalat is olvasható - egy hasonló hozzászólásra elég sokat összeszedtem anno -, illetve magam is sokszor megtapasztaltam a korrekt hozzáállást is mind a két részről, amikor megbízásból intéztem garanciális ügyeket.

    Retro DJ; valóban nem látok bele, ha az átlagember szeret várakozni a szolgáltatónál - jellemzően többet, mint más módon intézve -, szereti a hosszabb ügyintézést és javítási folyamatot - ez szinte mindig biztos -, a javítás idejére adott készülék okés, már ha épp tudnak adni, de arról ne beszéljünk, hogy milyet.
    nem csak a samsung esetén áll a dolog - bár ott a prémium támogatás egyértelművé teszi a dolgot -, más gyártók készülékei kapcsán is van tapasztalatom - nokia, lg...stb -, amikor a szolgáltatós szerviz küldte volna tovább a készüléket a gyártó központi szervizébe, amíg a gyártói szerviz órákon belül, vagy másnapra megjavította, na ez a szolgáltatón keresztül jóval több időt vett volna igénybe.
    tudom, hogy sokan csak a szolgáltatóhoz fordulnak, és nem csak a készülék megvásárlásakor, hanem a későbbiekben a problémák orvoslása miatt is, de ha ismernék az egyszerűbb és gyorsabb utat, akkor talán nem lennének a saját maguk ellensége...
    vannak persze speciális esetek, amikor csak a szolgáltatón keresztül megy, mert mondjuk nincs a közelben más, direkt gyártói szervizes lehetőség, de amikor adott jobb út is, akkor nem értem meg.

    [ Szerkesztve ]

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #22 üzenetére

    mondom, nem érdemes belemenni, minden gyártóra...stb lehet rosszat is írni.
    amennyiben mégis, úgy olvass bele az s3, note 2...stb témákba, hogy akinek ütődött/kopott a keret, annak "véletlenül" beégett a kijelző, kihívta házhoz díjmentesen a szervizest, aki a kijelzővel kicserélte a keretet, adott ajándékba fóliát, és még meg is köszönte, hogy igénybe lett véve a szolgáltatás!
    továbbá az olcsóbb s advance témájában is találsz olyat, akinek méltányossági, díjmentesen alapon javították az olyan hibát, amit a felhasználó okozott, akár fizikai sérülés formájában!

    olyan is volt, hogy a szolgáltató át sem akart venni egy fizikai sérült telefont javításra, de a gyártói szerviz simán megjavította garanciában!

Új hozzászólás Aktív témák