Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #19 üzenetére

    ebbe kár belemenni, minden gyártónál és szolgáltatónál vannak problémás esetek is, de csak itt fórumon is rengeteg pozitív tapasztalat is olvasható - egy hasonló hozzászólásra elég sokat összeszedtem anno -, illetve magam is sokszor megtapasztaltam a korrekt hozzáállást is mind a két részről, amikor megbízásból intéztem garanciális ügyeket.

    Retro DJ; valóban nem látok bele, ha az átlagember szeret várakozni a szolgáltatónál - jellemzően többet, mint más módon intézve -, szereti a hosszabb ügyintézést és javítási folyamatot - ez szinte mindig biztos -, a javítás idejére adott készülék okés, már ha épp tudnak adni, de arról ne beszéljünk, hogy milyet.
    nem csak a samsung esetén áll a dolog - bár ott a prémium támogatás egyértelművé teszi a dolgot -, más gyártók készülékei kapcsán is van tapasztalatom - nokia, lg...stb -, amikor a szolgáltatós szerviz küldte volna tovább a készüléket a gyártó központi szervizébe, amíg a gyártói szerviz órákon belül, vagy másnapra megjavította, na ez a szolgáltatón keresztül jóval több időt vett volna igénybe.
    tudom, hogy sokan csak a szolgáltatóhoz fordulnak, és nem csak a készülék megvásárlásakor, hanem a későbbiekben a problémák orvoslása miatt is, de ha ismernék az egyszerűbb és gyorsabb utat, akkor talán nem lennének a saját maguk ellensége...
    vannak persze speciális esetek, amikor csak a szolgáltatón keresztül megy, mert mondjuk nincs a közelben más, direkt gyártói szervizes lehetőség, de amikor adott jobb út is, akkor nem értem meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák