Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
ebbe kár belemenni, minden gyártónál és szolgáltatónál vannak problémás esetek is, de csak itt fórumon is rengeteg pozitív tapasztalat is olvasható - egy hasonló hozzászólásra elég sokat összeszedtem anno -, illetve magam is sokszor megtapasztaltam a korrekt hozzáállást is mind a két részről, amikor megbízásból intéztem garanciális ügyeket.
Retro DJ; valóban nem látok bele, ha az átlagember szeret várakozni a szolgáltatónál - jellemzően többet, mint más módon intézve -, szereti a hosszabb ügyintézést és javítási folyamatot - ez szinte mindig biztos -, a javítás idejére adott készülék okés, már ha épp tudnak adni, de arról ne beszéljünk, hogy milyet.
nem csak a samsung esetén áll a dolog - bár ott a prémium támogatás egyértelművé teszi a dolgot -, más gyártók készülékei kapcsán is van tapasztalatom - nokia, lg...stb -, amikor a szolgáltatós szerviz küldte volna tovább a készüléket a gyártó központi szervizébe, amíg a gyártói szerviz órákon belül, vagy másnapra megjavította, na ez a szolgáltatón keresztül jóval több időt vett volna igénybe.
tudom, hogy sokan csak a szolgáltatóhoz fordulnak, és nem csak a készülék megvásárlásakor, hanem a későbbiekben a problémák orvoslása miatt is, de ha ismernék az egyszerűbb és gyorsabb utat, akkor talán nem lennének a saját maguk ellensége...
vannak persze speciális esetek, amikor csak a szolgáltatón keresztül megy, mert mondjuk nincs a közelben más, direkt gyártói szervizes lehetőség, de amikor adott jobb út is, akkor nem értem meg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest