Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmister
senior tag
válasz Intel core33 #48 üzenetére
Nem hiszem, hogy BF4-re jonne DX12 patch.
-
nagyúr
Hogyne, rengeteg ilyen fejlesztő van / lesz. Ők azok, akiknek eleve eszükbe sem jutott volna Tier 2-re fejleszteni. Ezért mondom, hogy a gyakorlatban ez nem fog változást jelenteni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
emre33
addikt
Ez azt jelenti, hogy a Geforce 680 kártyám a TIER_2 szintet tudni fogja?
ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
pakriksz
őstag
a szöveget azért elolvastad [moderálva]? Vagy előbb vérzett be a szemed mielőtt ez összejött volna?
Tudod mert a specifikációkat megváltoztatták a gyengébbek kedvéért (intel, nv), az amd hardver még mindig ugyan azt tudja mint előtte.[ Módosította: radi8tor ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
nem kell költeni az UAV-t használó fícsörökre, ugyan is a limit nélküliség programozási könnyítés, tehát éppen hogy olcsóbb, kisebb fejtörést okozhat a programozóknak.
Tudod az UAV limit kb olyan mintha azt mondanák, hogy te a programodban csak összeadást használhatsz. Meg lehet írni limittel is, csak limit nélkül kicsit egyszerűbb lenne.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gyakorlatilag mindhárom PC-s low-level API ugyanaz, tehát nehéz egyedileg véleményt alkotni róluk. Az előnyeik nyilván vitathatatlanok. Erről az új 3DMark teszt is képet ad.
(#51) Xmister: Annál is inkább, mert a Frostbite Team vezetője már mondta, hogy a Vulkan API-ra fókuszálnak. A DX12 részükről nem annyira fontos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sinesol
veterán
Érdemes egyébként lecserélnem az R9 280x-et egy R9 285-re?
Gondolom az ujabb Gcn a fő platform a fejlesztőknek és egy komolyabb játék kihasznalja majd a fejlettebb Gcn képességeit. Gondolom alapbol ugy keszülnek majd a jatekok hogy kihasználjak a 8 parancsprocesszor és a 32/64 parancslista nagy részét. Na meg ott van a trueaudio is.Szóval a régi elavult Gcn mekkora hátranyban lesz egy AAA kategorias nextgen Api-s játék esetén?
A valóságra vagyok kivancsi, legyen az bármilyen, nem kell védeni a régi Gcn-t.[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
ha a valóságra vagy kíváncsi, várd meg a dx12-es játékokat
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Ed3r_X_
nagyúr
Még akkor egy HD 7870 is Tier 3? Ez jól hangzik
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
djculture
félisten
Szerintem a valóság az hogy mire tényleg kijön egy ezt használó cim addigra egyik mostani kártya se lesz valami csúcs cucc.. Jön a gta 5 a division a mad max a Witcher 3 és még 50 féle játék legalább szerintem egyik se fogja később a dx12 megkapni, ez a mai valóság. Mire ez valósággá válik kb jövő tavasz lesz alsó hangon.
[ Szerkesztve ]
-
pkornel
aktív tag
válasz #32839680 #57 üzenetére
"Ezt megfordíthatjuk úgy is, hogy egy eleve konzolra fejlesztett motornál, ami csak sok UAV használatával lenne átültethető pc-re, minek költene dollármilliókat a pc-s port visszabutítására bármelyik stúdió, ha a Vulcan és a DX12 magasabb bekötési modelljeivel kb ctrl+c ctrl+v-vel átültethető egy jól optimalizált kód. Futni fog az régebbi kártyán is csak butított látványvilággal. És szerintem inkább ez lesz a jellemző. Az NV fanboyok meg majd ütik az asztalt hogy a GTX780Ti-je miért csak butítva tudja futtatni a DX12-es címeket.
Az AMD nagyon helyesen tette, hogy GCN alatt semminek nem adott DX12 kompatibilitást, mert nem érdeke hogy egy látvány matrica figyegjen a kártya dobozán." Most nem azért de ez honnan veszed jövőbe látsz?? -
Sinesol
veterán
Ez a valóság, egy konzolra fejlesztett cimben alig par sort kell valtoztatni és már megy is Pc-n low level api-val. Szóval alapból ott lesz a sok Uav meg minden, ha meg direkt Pc-re fejleszt egy AAA studio, az meg még magasabbra teszi a lécet. De mindez majd akkor derül ki ha ott tartunk.
Mondjuk elvileg Gameworks-el is megoldható sok minden UAV helyett, szóval az is egy lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
xbox1-ra igaz csak a példa, ahogyan x360-ról is annyi volt kb a portolás, ha ugyanazt akarták pc-n megjeleníteni.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Azt nemtom mi volt meg hogyan, de hogy elég sok játék xna studióval készült rá, az biztos
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lecserélni nem, azért az pazarlás lenne. De ha új vásárlásról van szó, akkor a 280-ak helyett a 285-öt érdemes választani.
A 8 vs 2 ACE ott számít majd, amikor a játék aszinkron compute-ot futtat. Ha sok az átlapolás, akkor természetesen számít, hogy jóval több a parancslista a 285-ben. Ezt már most láthatod a 3DMark új tesztjében. [link] - A 285 jobban skálázódik, mint a HD 7970, mert jóval több parancslistát támogat.
Ez a gyakorlatban egy magas aszinkron compute terhelésű játéknál hozhat úgy +10-15%-ot a 285-nek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pkornel
aktív tag
Itt lehet sokan nagyot fognak csalódni AMD fronton , akik azt hiszik hogy alázni fogják az NV-t Dx12ben mert szerintem Nv kártyákon sem lesz semmivel sem lassabb nem hiába azzal promozták a Dx12öt(forza5 Gtx 780ti-n)
Főleg úgy hogy arról jönnek a hírek hogy csak az AMD csúcs kártyák lesznek új fejlesztés.... Valami brutális hogy itt az emberek hogy várják a megváltást főleg AMD-töl ,de lesz itt pofára esések rendesen szerintem! -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz djculture #61 üzenetére
A Witcher 3-nak valószínűleg lesz Vulkan portja, hiszen jön SteamOS-re. Nyilván nem emulációval, vagy OpenGL-lel. Az öntökönszúrás lenne.
A The Division DX12-t használ, míg a Mad Max az új Avalanche Engine-re épít, ami Mantle-t már támogat, tehát innen a Vulkan, vagy a DX12 könnyű célpont.
A GTA 5 NDA-s, arról nem mondhatók semmit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ed3r_X_
nagyúr
FX-szel is ez volt, na most majd jól jön a több mag, reszkess Intel.
Most vacillálok, hogy 7870, vagy GTX 660 (Ti). nVidiához húz a szívem, de itt a DX12. Mondjuk ha elkezdek dolgozni, úgy is egyedi gép lesz majd, a nulláról összeválogatva.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért azt hozzá kell tenni, hogy ha valaki csak pár sorral egészíti ki az Xbox One kódot, akkor az nem lesz jó a PC-nek. Az azt jelenti, hogy a kód jól fog futni Hawaii és Bonaire GPU-kon, illetve a Kaveri APU-n és ennyi. Szóval optimalizálni kell a többi GCN verzióra is a memóriamenedzsmentet, aztán lehet menni a Fermi, Kepler, Maxwell variánsokra és az Intel IGP-kre.
Ami az AMD-nek igazából előny, hogy a fejlesztők a GCN-t tanulják meg. Nem csak azért, mert ez van a konzolban, hanem azért, mert csak ezt lehet tanulmányozni. Az Intel és az NVIDIA nem engedi meg, hogy a programozók mélyen megismerjék a hardvereiket. A legtöbb optimalizáció a shaderek oldalán úgy történik, hogy a fejlesztők feltételezik, hogy minden GPU-architektúra úgy működik, ahogy a GCN, ami gáz. Joshua Barczak mindig tweeteli ezeket az Intel és az NV embereinek, hogy ha nem értenek egyet ezzel, akkor készítsék el a fejlesztőeszközöket, hogy a GeForce-okat és a HD/Iris grafikus vezérlőket is tanulmányozhassák. Ez valóban nagy probléma és már vannak mozgolódások az Intel részéről, hogy megadják a fejlesztőknek a lehetőséget, hogy a Gen7.5 és Gen8 hardverekre is optimalizálhassanak. Nem készítenek ugyan saját disassemblert, de ki akarnak adni egy leírást, amivel minden fejlesztő el tudja magának készíteni ezt az eszközt. És ez már egy előrelépés lesz. Arra is számíthat szerintem az Intel, hogy Joshua Barczak beépíti az Intelre vonatkozó támogatást a Pyramid programjába, amivel a kisebb fejlesztők is kapnának egy nem hivatalos, de lényegében működő Intel disassemblert.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pkornel
aktív tag
Hát igen én tapasztalom hisz Fx procim van Most néztem méréseket és eddig azokból is az jön le hogy az NV nincsen lemaradva semmiben sem. Az a baj itt mindenki jósol hogy így AMD meg úgy AMD közeben senki sem tudja hogyan fognak játékok alatt muzsikálni! Egy fejlesztő nyilatkozta az új APIk sokat segítenek de nem lesznek csoda fegyver bár sokan ezt várják! Azért az is naiv elvárás hogy egyből Tir3 szint kihasználják, szerintem addig van még pár év!
-
nagyúr
válasz #32839680 #68 üzenetére
A PC-s gamer piac kitűnően érzi magát, tele vagyunk jobbnál jobb indie játékokkal. Hogy a nagyköltségvetésű engine-ek körül mit politizálnak a gyártók, az bizonyos fokig érdekes, de marhára nem kritikus.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
pakriksz
őstag
hát az nv szintjére korlátozott programokban nincs lemaradva semmiben, mert az nv szintjére korlátozták
Tier3 szint már ki van használva konzolon, mert ott nem kell gyengébbhez igazodni viszont így a gyengébbek kedvéért vagy butítani kell, vagy átírni a kódot. AMD-re viszont elég lenne copy-pastelni.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pkornel
aktív tag
-
pakriksz
őstag
konzolon mindig is volt low level api, nem csak most, már az előző generációban is, és azelőtt is. Mai konzolos játékok tier3 szint körül vannak, hiszen miért ne használnák ki ami van?
Konzol szint fölött vannak a játékok dx11? Egyrészt hol? Mutass egy olyan grafikájú játékot pc-n mint mondjuk az Order (függetlenül attól hogy tartalmilag 0 a játék). De ha még lenne is ilyen akkor mi van? Ennyi erővel a dx9 is elég, mert azzal is el lehet érni a mai grafikai szintet... csak sok szenvedéssel, gyenge hardverkihasználással, és óriási pazarlással.
Harmadrészt azt az esetleges jobb grafikát megnézted milyen hardverrel lehet elérni pc-n?Már írtam egyszer, hogy Urallal is lehet munkába járni, de egy robogó lehet hogy ésszerűbb fogyasztás szempontjából
Assembly-ben is lehet programozni C++ helyett, csak sokáig tart.
Te lehet hogy szeretsz egy rakás korlát közé szorítva programozni, de a legtöbben azt szeretik, ha csak a fantázia, és a nyers teljesítmény szab határt, mert úgy könnyebb.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
alevan
őstag
Úgy érted, hogy napi szinten egyre több early access játékkal, aminek egy töredéke lessz befejezve.
Ha így halad a PC gamer piac, belefulladnak az értelmes indie fejlesztők a sok szennybe.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
pkornel
aktív tag
Multiplatform címekre értettem Pl: AC , GTA V....Stb Ezek mind fps mind grafika téren túlmutatnak a konzolon (legalábbis az én gépemen!) tudom mert van Ps4-em is! Nagyon nem értem még mindig hogy miért jöttök ezzel a butítás dologgal , mert ha konzolon Tir3 körül vannak a játékok akkor is pc-n már most szebbek és jobban futnak dx11ben akkor miért kellene butítani dx12ben? De megint kérdezem ezt a Tir szintet honnan veszitek konzolon? Mert máshol nem nagyon láttam erről semmit csak itt
-
-
Sinesol
veterán
Tud a konzol 4k-t, vagy Wqhd-t?
Tud fix 60fps-t akárcsak Fullhdban?
A The Order-ről jut eszembe, nem ott takaróznak véletlenül a "filmszerű" 30fps-el?
Szerintem ha Pc-n is csak 30 fps lenne megcélozva, már rég cgi grafikánk lenne Dx11-el is[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
Megnézted már a konzolodba hogy milyen hardver van? PC ugyan olyan hardverrel hozza azt a grafikát? Van még egyéb kérdés ezzel kapcsolatban?
Tier 3 képes GPU van a konzolokban. Gondolod hogy nem használják ki, és azzal szivatják magukat a fejlesztők hogy korlátozzák önmagukat?
GTA V-t kipróbáltad PC-den? Az AC-ről meg le lett írva, hogy pont az ami konzolon sem használ low level api-t mert egy hulladék.
Én meg nem a multiplatform címekre értettem. Az Order úgy néz ki ahogy semmi pc-n, tehát ha fordítva van, lehet, hogy nem a konzol hardvere miatt van...
@Sinesol: Hányszor kell még ezt belinkelni? Igen tud 60fps-t fullhd-vel, már akinek sikerül optimalizálni
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Ed3r_X_
nagyúr
Azért baromi sok a 900p, meg a 720p is, szóval azt ne mond, hogy ennyinek nem sikerült optimalizálni.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Darth_Revan
veterán
Ez a DX12 olyan, mint halottnak a csók...
Régi, nagy HW igényes játékokba nagy eséllyel már nem fog fektetni pénzt a kiadó, hogy kapjon DX12 támogatást -> nem fog gyorsulni
Új játékokban meg sok esetben csak lustábbak lesznek (/kevesebbet fordítanak rá) optimalizálás terén a fejlesztők -> nem lesz egetverő gyorsulás
[ Szerkesztve ]
-
jedis
senior tag
Én úgy gondolom, hogy a konzolok is azért szenvednek még , mert olyan régi grafikus motorokkal készült játékok jönnek ki rájuk, amik még nem a low lewel API-kat figyelembe véve készültek ! Egy jó grafikus motor megírása meg nem kis idő, években lehet mérni ! No meg ha elkészült a tökéletes grafikus motor, ami már 100%-ban a low level API-k fényében született, még meg kell írni rá a játékot is, ami szintén egy-két év ! Szóval TÜRELEM ! Lesz itt minden , vizuális orgazmus, meg 100fps + is, csak időt kell adni a fejlesztőknek ! Inkább örüljünk, hogy végre valahára felrúgta valaki ezt az MS feliratú sz.rosbilit , és elindult az ipar a jó a irányba !!!
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
nyakdam
aktív tag
Az én véleményem az újabb változtatásokkal, hogy a VGA-k nem lesznek sokkal jobban kihasználva mint most. A proci limit szűnik meg bizonyos szintig és végre több mag is ki lesz használva(bár nem értem miért csak 6 magig skálázódik mikor legalább 8 magig illene neki).
A virtuális UAV-król annyit, hogy nem lesz több UAV-ra írva a játék mint ami valójában van a VGA-ban, mivel egy fejlesztő sem hülye és a VGA piac 80%-ban nincs csak 8 UAV mivel DX11.0 -as VGA-k vannak többségben hála az NV-nek. És ha a piac nagyrészén csak butítva fut akkor nem lesz vásárlás. Ilyen egyszerű.
Az AMD eddig is megtehette volna hogy az általa promóciózott játékokat DX11.1 v 11.2 -vel adja ki, de akkor jött volna a fikázás, hogy pl 660Ti vagy egy 760 miért nem maxon futatja a játékot és nem lett volna elég vásárló, hogy visszajöjjön a rászánt összeg. Nem véletlen a AMD-s játékok gyengébb gépigénye, mert az több vásárlót vonz. Az NV promótált játékok meg csak az AMD-n futnak szarabbul, de a piac 20%-a hiába reklamál, így is megveszi a maradék 80% elég példányszámban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 4
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Yettel topik
- Androidos tablet topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Opel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...