Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lord Dragon

    senior tag

    válasz Quan-Chi #23 üzenetére

    Hát igen, ez eléggé szar ügy... össze tud jönni 1-1 szar skill elég könnyen :) :(
    Én hangulattól függően vagy azt csináltam, hogy abbahagytam az ölést és kerestem vmi skill tanítót vagy Conflux várat, vagy úgy voltam vele, hogy lenyelem a békát és 1 szar skill még belefér, attól még jó hős leszek...
    Legjobban azokkal lehetett megszívni akik alapból annyival kezdtek, hogy 1 db advanced és kész. Pl.: A Fortress várban ott volt a "bohóc :DDD " ugye (aliasz Tazar) aki annyival kezdett, hogy "Advanced Armorer". Ezután 2. szinten Expert és már el is fogyott az összes skill ami még nem expert és beadott két szart 3. szintre :DDD Jeeee... de ha azt túlélted valahogy, akkor utána jó hőst lehetett csinálni belőle.
    Egyszer keményen megszívtam... földmágia nélkül ugye nehéz elképzelni jó hőst... szintet lépek választani lehet: Basic Wisdom, Basic Earth Magic... jóóó mondom nagyon űber legyen föld mágia a wisdom úgyis annyira általános mindig mindenkinek beadja. Na ezek után a következő 15 szintlépésnél nem adta be és bazze wisdom nélkül maradtam a végére :DDD Szóval azóta úgy vagyok hogy a földmágiát mindig minden hősnek beválasztom, de ha basic Wisdom vagy Basic Earth AKKOR mindenképp wisdom-ot választok :))

    Amúgy ja, Tazar meg Crag hack szeirntem is abszolút best of. Mondjuk én nem igazán szeretem a LeaderSkip-et meg a Luckot.... úgy vagyok vele, hogy azokat tárgyakból is ki lehet gyűjteni 200% -os erősségen meg úgy csal a gép, hogy örülök, hogy nem maradok ki +6 -os morálra :C :C :C És a resisttel is ezt tapasztaltam... egy ideig erőltettem a Rampart várban a resist speckós állatot. Áhh .. érted 30. szinten ott álltam és jön az enemy .. olyannal nyit hogy implosion király meghal csomó Gold Dragon .. legjobb mert 4. szintig mindenre immunis ergó lehet Implosion-olni de Resurrection-olni nem. 2. kör expert Slow-ot rak .. 7 egységemből !!! egy !!! kivédi ... 6 beszopja. És az az egy is a törpe akinek alapból is 40% és még arra jön rá a nem tom mennyi amennyi adtam má 30. szinten de kibaszott sok. Szóval én azóta semmire nem alapozok a heroes 3-ban ami mázlifüggő. Ha van akkor elfér, ha nincs akkor leszarom... Inkább felteszek egy Spirit-et, mert a gépnek 1-es morálra is sűrűbben van jó kedve mint nekem 3-asra.

    Amúgy szerintem a megfelelő taktikával minden vár eléggé erős tud lenni. Jól ki vannak balanszolva szerintem. Egyedül a Conflux-ban tartom kicsit irreálisnak azt a 4 Phoenix \ hét termelést.. szerintem kicsit elvetették ott a sulykot... Jó nem egy erőbajnok a 200-as életével, de nem elég hogy a phoenix a leggyorsabb lény és még a tűzvarázslatokra is immunis szal vakítani nem lehet berserk-elni nem lehet... Slowolni lehet 21-ről 10-re leveszi az expert slow úgy hogy 2 helyet foglal el... szal nem tudom úgy is eléggé sok helyre elér és még újjá is tud születni és kibaszott olcsó .. áhh.. szerintem kicsit elszálltak a készítők amikor 4-et raktak oda \ hét. Nézzünk meg egy Ghost Dragont. Az 50% -al drágább, sokkal lassabb, még Attack \ def-re is szarabb picivel szal minden téren szarabb és még 2 is jön hetente. Az öregítésről meg annyit, hogy akkor láttam olyat amikor ellenem jött :C Szal szerintem 3 Phoenix BŐSÉGGEL elég lenne hetente, azt is csak azért mert tekintettel kell lenni arra, hogy az elementálokat se a Resurrection se az Animath Death nem rakja vissza, de azért nem gyengék.

  • Lord Dragon

    senior tag

    válasz Quan-Chi #24 üzenetére

    Azért én a 3-ban is szerettem a Taktikot, a barbároknak meg akik keveset tudtak lépni azoknak nagyon nem ártott mert érted mondjuk egy csontvázat megnézünk ... még heast-el se érte át 1 lépésre a pályát a drágám :))
    Egyébként tényleg eléggé ajjas skill volt a 4-ben a taktika de mindennek meg volt azért az előnye. Nobilityben +50% termelés a várban? Az mi? Ha meg barbár vagy akkor meg pláne az mi? De a Scouting-ban +50% movement ... elég jani tudott lenni, ha meg vízre mentél ott volt a Seamenship ami rengeteg plusz lépés vizen ami rá is fért az emberre plusz kb helyettesítette is a Grand master taktics-ot vizen. Ettől függetlenül tényleg szerintem is a Taktics a legjobb cumó a harcos skillek közül, de hát mindet érdemes beválasztani sztem.

    A 4-ben amúgy tényleg a Vámpír volt a legjobban elimbítva szerintem. Igazából nem vágom mit éreztek amikor ezt így tették oda, hogy vámpírt adjon a Necromancy, de irreálisan el lehet fejlődni vele... kegyetlenül oda tudnak vágni a vámpírok. Az elején kiizzadom valahogy a vámpír épületét aztán megyek és 1 fingos vámpírral szénné gyakom az összes kis 1. szintű lényt ami a környezetemben van. Aztán még néhány vámpír és a 2. szintűek is megfexenek....
    A Barbár vár is eléggé erősre sikeredett annak ellenére, hogy nem sok mit kell varázsolni ott főleg eleinte.

    Azzal viszont nem igazán értem mire gondolsz, hogy egyik mágia használhatatlan a másik meg nagyon jó. Szerintem mindegyikben vannak nagyon jó taktikák. :))

  • Lord Dragon

    senior tag

    válasz Quan-Chi #25 üzenetére

    Azért annyira nem kell kiakadni a gép az összes heroes-ban csal mint a szemét :DDD Természetesen mindig tudja, hogy te mennyit látsz a mapból és még sok mást is tud. Ahogy mondod azt is tudja milyen messze vagy a váradtól és mennyit tudsz lépni, de ezt régebbi heroes-okban is tudta. Aztán mindig 7. én támadja be a váradat mire vehetnél erősítést, ha nincs town portal-od és az utolsó lépéskockájával pont eléri a váradat még 7.napon :C Illetve ha tudja hogy a lightning bolt a legerősebb támadó varázslatod akkor hogy-hogyse van rajta egy Immune To lightning Bolt-os amulet.... korlátlan mennyiségű ásvány és pénz áll a rendelkezésére mindig ki tud venni mindent a várból és még nagyon hosszan lehetne sorolni...na mind1.
    Viszont az tény, hogy 1-2 dolgot eléggé elcsesztek az 5-ben ami alapvető.
    Pl.:
    1, Nem tudom ki találta ki azt az oltári baromságot, hogy 4zet alapú legyen a csatamező. A hatszög sokkal kiegyensúlyozottabb volt. Ráadásul kicsi is lett a csatatér az íjászok használhatósága ezáltal drasztikusan csökkent.

    2, És tényleg irreálisan sokat pöcsöl a gép. Egy-egy hosszabb játékban már kínunkba vacsorát főztünk meg filmet néztünk miközben a gép lelépte a körét amikor 8-an vannak a MAP-on és XXL-es a pálya.

    Ennek ellenére sok-sok jót is vélek felfedezni így a kiegészítőkkel együtt. (Skillrendszer nagyon jól átgondolt szerintem a 3 és a 4 jó tulajdonságait ötvözi)

    A Fortress tényleg lehetett volna szerintem is inkább a jó öreg mocsaras, mint ez a törpés kamu. :U

    Kicsit "félek" mindig amikor új rész jelenik meg, mert nehogy elcsesszék. De szerintem max kicsit gyúrnának grafikára, meg kijavítanák a heroes 5 hibáit máris nagyon hangulatos játékot kapnánk. Esetleg még figyelembe vehetnének mindent ami jó volt az eddigi heroesokban és amiket szidtak és az alapján egy fullos kis játékot összehozni. :)
    Nekem aztán volnának ötleteim miket is lehetne csinálni az új heroes-ban :)

    [ Szerkesztve ]

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Quan-Chi #34 üzenetére

    "a Heroes egy sima körökre osztott stratégia..."

    Ez így van, csak hogy a cikkben RPG-ként emlegetik.

    ***

  • Lord Dragon

    senior tag

    válasz Quan-Chi #34 üzenetére

    Hát azért én nem írnál le annyira hamar azt az order várat se...

    A mass slow szerintem például nagyon szemét tekintve, hogy a gépek meg a hullák immunisak a death-es Fatigue-ra. A Slow egyszerűen csak lelassít mindenkit mindig. A Precision is nagyon erős szerintem, jóformán duplát irt a titán várfalon mindenen keresztül is, meg a halfling is.
    Eléggé szemét a Blind is... majdnem minden várnak vannak olyan varázslatai amivel 1-1 körre kimarad az ellen, a blind-dal kapásból 3 kör. A berserkkel meg még üti is a sajátjait.

    Arra azért nem alapozhatsz, hogy elég találni egy tárgyat az "agyalapi" varázslatok ellen. Mert akkor ezt el lehet mondani más várakról is. Elég találni egy tárgyat ami az összes ward-ot kitiltja... stb.

    Arról nem is beszélve, hogy itt van még a town portal, amivel rengeteg időt lehet megspórolni a játékban, amit nem kell részletezni mennyire hangsúlyos tényező. Arról nem is beszélve, hogyha szorul a hurok, akkor a csatatérről is el lehet vele teleportálni szépen.
    Nameg ott van a steal all enchantement-s ami annyit csinál össsz-vissz, hogy minden hasznos dolgot ami az ellenfélen van levesz, és áthelyezi a saját egységeidre. Ha rossz is van az ellenfélen, azt rajta hagyja... jó kis varázslatokhoz lehet jutni, amiket esetleg nem is ismersz, miközben az ellenről leveszed akárcsak egy dispel. :))
    A varázslatok meg általában úgy az igaziak ha kombózzák őket. :)) Mit ér egy bármilyen varázsló, ha csak egy vár varázslatait ismeri.

    pl.: E
    1, Egy bless egy jó kis precision-al az íjászoknak
    2, Vagy rengeteg griffre ráteszel first strike-ot (mindig visszaüt és mindig először) Na jó ez nem varázslat kombó de jó kombó :DDD :C
    3, de az ultimate: Hypnotizálod az ellent, aztán meg sacrifice-al feláldozod :DDD Mondjuk feláldozod az ellen összes arkangyalát és visszarakod belőle egy egységedet. Egyhamar megfordul a csata kimenetele. :C

Új hozzászólás Aktív témák