Új hozzászólás Aktív témák
-
br.rak
őstag
válasz Dilikutya #47 üzenetére
Nem feltétlenül nehéz jó és érdekes Sci-Fi világot teremteni, elég csak a Halo-t és Mass Effec-ett említeni, mindkettő mára eléggé jól ki lett dolgozva. Star Wars esetében pl szerintem a múltban íródott történetek nagy lehetőséget adtak a világ kibővítésére. Nyilván az Ep6 utáni történetek egy része sajnos kicsit tényleg katyvasz lett, de ebbe Lucas is belesett, hogy a filmek kicsit ellentmondásosra sikeredtek ( pl Luke kiképzése az ep 5-ben, vagy az ep 3-ban kimarad egy jelenet ,ami kicsit jobban megértetné Anakin miért fordul a 2 hozzá legközelebb álló személy ellen, stb)
-
#65675776
törölt tag
válasz Dilikutya #69 üzenetére
De, készen álltak rá. Elvégre '97-ben már ott volt a Dungeon Keeper, '98-ban a Populous: The Beginning, vagy '99-ben a Homeworld. És ezek kifejezetten sikeres játékok voltak. A Force Commander meg... Kezdjük azzal, hogy a kezelőfelület elfoglalta a képernyő kb egyharmadát.