Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Ha akarnák menne az droidon is. Igazából szerintem az a réteg akik ezekre a komoly játékokra vágynak bőven kisebbségben vannak mobil platformokon. Elég csak megnézni a listákat, sehol nincsenek. Gondolkodni, figyelni kell és a türelem is fontos. A sok színes-szagos kapanyélegyszerűségű vacakra sokkal fogékonyabb a vásárló réteg.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elméletben igen, de a Windows Phone túl pici piac ahhoz, hogy egyelőre érdekelje a cégeket. A Firaxis két területre fókuszál. A normál Windows és az iOS. Ezen belül is két API-ra fókuszálnak: Mantle és Metal. A többi API, még a DX12 is csak másodlagos. Az előbbi két API-ra készült fejlesztéseket portolják majd rájuk. A portolást elvégezheti az Aspyr, ők csinálják a Starships Mac OS portját is OpenGL-re. A Linux nem fókusz, ahogy a Windows Phone, vagy mobil Windows 10 sem. Az Android sokkal inkább fókuszban lenne, de az OpenGL ES miatt nem kezdenek bele, mert nem tudják jól megírni az alkalmazást. A Starships iOS-en, Metállal olyan minőségben fog futni, mint PC-n Mantle-lel, de a Mac OS port például rosszabb minőségű lesz már a megjelenítésben és a sebességben is. A DirectX 11 port minőségben hozni fogja a Metal/Mantle portot, de sebességben nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...