Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sinesol #6 üzenetére

    Elméletben igen, de a Windows Phone túl pici piac ahhoz, hogy egyelőre érdekelje a cégeket. A Firaxis két területre fókuszál. A normál Windows és az iOS. Ezen belül is két API-ra fókuszálnak: Mantle és Metal. A többi API, még a DX12 is csak másodlagos. Az előbbi két API-ra készült fejlesztéseket portolják majd rájuk. A portolást elvégezheti az Aspyr, ők csinálják a Starships Mac OS portját is OpenGL-re. A Linux nem fókusz, ahogy a Windows Phone, vagy mobil Windows 10 sem. Az Android sokkal inkább fókuszban lenne, de az OpenGL ES miatt nem kezdenek bele, mert nem tudják jól megírni az alkalmazást. A Starships iOS-en, Metállal olyan minőségben fog futni, mint PC-n Mantle-lel, de a Mac OS port például rosszabb minőségű lesz már a megjelenítésben és a sebességben is. A DirectX 11 port minőségben hozni fogja a Metal/Mantle portot, de sebességben nem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák