Új hozzászólás Aktív témák
-
fondorlatos
aktív tag
A hangulata nagyon hasonlít a Doom3 ra, azért is tetszik. Ezek a rejtett retro pályarészek meg csak csemegét jelentenek a sorozat rajongóinak. Egyetértek, hogy jó ötlet.
-
Ragnar_
addikt
válasz jorgoszka #46 üzenetére
Szerintem nagyban függ majd a doom sikere a snapmap és modding támogatástól, ha hetente jönnek majd ki rá pályák, esetleg játékmódok, akkor elég sokáig jó szórakozás lehet, ha kedve szottyan az embernek doomozni.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
MageRG
addikt
Karaktermodellek nem voltak a játékban, de egyes ellenfelekről tényleg készültek igazi, kézzelfogható modellek, amit aztán lefényképeztek.
A játék nagyon jól néz ki, de sajnos a mechanika egy hulladék.
Előadják hogy milyen retro, de multiban sikerült két szék közé, a pad alá ülni (loadout vs. pick-up rendszer).
A "bezárunk egy arénába 20 szörnnyel" már 10 évvel ezelőtt is ciki volt. A színes, potyogó bigyóktól meg egy régi rajongó 2 perc után hányingert kap."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
[Prolixus]
addikt
Elvileg ki lehet majd kapcsolni az ilyen HUD elemeket. Engem a narancssárgán/kéken ragyogó szörnyek idegesítenek a legjobban. Ez még talán egy CoD-ban is dedós megoldás lenne, egy Doom-ban egyenesen röhejes.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #50 üzenetére
Igen, elvileg doom1-doom2 mapok lesznek a videoban látotthoz hasonlóan elérhetőek nem egy sima easter eggről van szó (ezen 'apró' részlet kimaradt ), de én így a videot elnézegetve úgy gondolom, hogy inkább csak kizökkentene, de persze attól másnak még nyilván működhet.(Amúgy, ha retrohoz támad kedvem akkor quakenél régebbiekkel már nem nagyon szoktam játszani. Doom1-2t se játszottam már jó néhány éve)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
[Prolixus]
addikt
Doom 2 térképek is benne lesznek? Ezt nem mondták ebben a hírbe linkelt videóban.
Az adott pályán csak a Doom 1-es pálya töredéke lesz meg, mint easter egg, később a menüből viszont a teljes pálya játszható lesz, ha az easter egg meg lett találva. Szerintem ez nem zökkent ki különösebben, mert nem arról lesz szó, hogy becsábulsz a Doom 1-es pályára, aztán 20-25 percekig azt játszod a maga pixeles és ronda dicsőségében. Első végigjátszáskor nem is fogom keresni ezeket, max másodikra. Aztán ha megvan, megyek tovább a kampánnyal. Majd ha mindegyik unlockolva lett, akkor fogom végigtolni a Doom 1-es pályákat a menüből kiválasztva, amolyan bónuszként.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Assimilator
őstag
Lassan az lesz mar, hogy a Doom 1-2 gyorsabb jatekmenettel rendelkezett, mint a Quake. Ugyan mar. Prolixussal karoltve valami egeszen masrol beszeltek.
Az alapveto problema az, hogy a "gamerek" 95%-a igy kezdte a Doomot: IDDQD, IDKFA.
God modban, minden fegyovel, kivilagitott palyakkal ertheto, hogy nem volt felelmetes, meg gyors volt a jatekmenet. Nem kellett 5 percet veszodni egyetlen pinky daemonnal, nem kellett a korom sotetben ket villano feny kozott rajonni, hogy honnan horog a dio. stb.
De is fura, hogy abbol indultatok ki, hogy a Doom nem horror. Mar ott tartunk, hogy azert a Doom 3 megiscsak az. Meg beszelgetunk egy kicsit aztan mind az lesz. -
[Prolixus]
addikt
válasz Assimilator #57 üzenetére
Hogy ki hogy tolta én nem tudom, én akkoriban azt sem tudtam mi az a csít, csak a szomszéd gyerek felrakta nekem, aztán játszottam vele, és kész.
Amit meg itt csinálsz az érvelési hiba, a szalmabáb érvelés. Senki nem mondta egy szóval sem, hogy a god mode-os Doom-okra vonatkozik a véleménye. Senki nem mondta, hogy a Doom 1-2 gyorsabb, mint a Quake. Ne adj már olyan dolgokat az ember szájába, amit nem mondott el, aztán ezt a téves prekoncepciót felhasználva igazolod, hogy mégiscsak neked van igazad.
A Doom 1-2 NEM horror. A Doom 3 IGEN. Azt sem mondta egyikünk sem, hogy a Doom 3 nem horror játék. Én ezt sosem állítottam, Pöttön is csak azt mondta, hogy annak szánták a készítők nyilvánvalóan, de szerinte gyenge horror játék lett. Úgyhogy nem "már ott tartunk, hogy azért a Doom 3 mégiscsak az". Ide nem kellett eljutni a konszenzusos véleménynek, mert eleve ez volt a konszenzusos vélemény.
Itt az egész diskurzus arra vonatkozik, hogy az 1-2 szerinted az, szerintünk meg nem. A Doom 3-at igazán el lehetne már felejteni, nem azon van a hangsúly egyáltalán.
Egyébként pár hete nosztalgiáztam egy kicsit a Doom 1-2vel, és nem kellett 5 perceket vesződni a pinkyvel meg ilyenek. Gondolom szándékosan is tudatosan túloztál, de ez azért brutálisan nagy túlzás volt. De nekem mindegy, legyen neked a Doom 1-2 horror. Viszont azt azért javaslom, hogy nézz szét a neten, milyen tömegek osztják még ezt a véleményedet Doom 1-2 kapcsán. Nem fogsz ilyen tömegeket találni.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #56 üzenetére
Én úgy értettem, hogy minden pályán lesz egy ilyen easteregg, valamelyik híresebb doom1 vagy doom2 pályával, de valóban, ha megvan az easteregg akkor menüből is játszható később az adott doom1/2 pálya.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
AusWolf
őstag
válasz [Prolixus] #50 üzenetére
Akkor már ez nagyobb modernizálás. Ebben a modban minden a Doom 3 technológiai szintjére van írva (a pályák is), és még a zene hangszerelésével is foglalkoztak, hogy ne az eredeti midi szóljon a háttérben. Én végigvittem anno. Tényleg ütős.
Ez az új Doomos "benne vannak a Doom 1 pályái" dolog nekem is sokkal inkább easter egg, mint vásárlásra ösztönző erő, easter eggnek viszont jópofa.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
mildwood
tag
Szerintem nem gáz, hogy szóltak, azért ez is jelentősen megdobja sok embernek a játékot a pozitív irányba. Eladás a lényeges szempont Másrészről csak 1-et mutattak meg, és lesz egy halom, a videóban pedig elmondták, hogy nehéz lesz megtalálni őket. De még mindig az első a lényeg, eladás...
P
-
AusWolf
őstag
-
Assimilator
őstag
válasz [Prolixus] #58 üzenetére
Igazad van, rengeteg hibat kovettem el. Abszolut.
Teljesen jogosan kensz ram olyat amit nem mondtam. Az is rendben van, hogy olyat akarsz nekem beadni amit te magad sem hiszel el.
Mindegy is. Nyertel. Visszahuzodom a nehany millio ember koze, akik mind a 3 reszt horrornak tartjak.
En azert jobban hiszek az IGN-nek, Wikipedia-nak, illetve a ket szememnek, mint kettotoknek.
Maradjunk is ennyiben. Reszemrol vegeztem. -
#72042496
törölt tag
Az első két Doom számomra mindig is a horror és az akció keveréke volt, nem tudnám csak az egyik kategóriába besorolni. Szerintem nem is kell.
-
[Prolixus]
addikt
válasz Assimilator #64 üzenetére
TE jobban tudod, hogy ÉN SAJÁT MAGAM mit nem hiszek el. Geeeeeeez. Szerintem is jobb, ha itt befejezzük.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
kisbalázs
tag
Én úgy érzem hogy ez a játék nagyon nagy bukó lesz, és nem a grafika miatt. Ezt annak fogja köszönni, hogy egy pörgős akciójáték (horror) helyett egy vízalatti gyorsaságú béna (néhol vicces még itt a videón itt lehet látni hogy az ellenfelek több időt töltenek az üvöltéssel mint a támadással) teletubbies cucc. Akkor már a brutal doom-ot kellett volna csinálniuk jobb graffal. A multija nemrég bukott meg. Szóval pár év fejlesztés a kukába. Ha esetleg majd moddolni lehet az kihúzhatja a csávából ja meg ha jó olcsón adják mellé.
Ez egésszel az a baj hogy olyan játékot próbáltak csinálni ami mindenkinek jó (konzolosoknak, pcseknek, gyerekeknek, öregmotorosoknak) hogy a doom nevet még jobban elterjesszék. Az eredmény meg az hogy senkinek se lesz jó, és ezt már ők is érzik. Van egy ismerős aki régen nagy cs-függő volt. Nagyon jól nyomja. Pár éve elment a konzol irányába és azzal tölti a kevéske szabadidejét. Pár nappal ezelőtt eljött mondom próbáld ki a brutal-doomot tök fasza, az első ajtón túl alig jutott mert szó szerint kibelezték. Hát igen se időlassítás se segítőbotok se scriptelt bevédések se célzásrásegítés. Na de itt egy doom ami majd ezt mind meghozza éljen! Ahelyett hogy maradtak volna egy receptnél ami valamennyire követi az eredeti koncepciót és azzal tűnne ki a tömegből hogy ez igazi régifajta hangulatos lövöldöző azzal tűnik ki hogy egy hajdan jó nevű játék tömegutánzata.
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
-
Rasiel
senior tag
Ha már a horror, nem horror témán ment itt kisebb vita, akkor - igaz erős OFF-ba téve, de leírom - nálam ez a kategória a Clive Barker's Undying-nál kezdődik. Ha tehetitek, próbáljátok ki, érdemes!
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
válasz kisbalázs #70 üzenetére
A bemutatókban elvileg a legkönnyebb fokozaton játszották, (hiszen ugye ha hardkór fokozaton 20 másodpercenként szétkapták volna a playert, akkor sokat nem láthattunk volna a pályákból) attól lehet sokkal pörgősebb is a hentelde. Az megint nem lenne szerencsés, ha csak PC-n lenne játszható, hiszen elég régóta már nem a PC az elsődleges platform a nagy kiadóknak. Szinte biztos, hogy vannak kompromisszumok a játékban annak érdekében, hogy mindegyik platformon játszható legyen. Viszont említették, hogy lesz HC mód , ahol ha egyszer meghalsz előről kell kezdeni az egész játékot. Ráadásul a pályaszerkesztővel a játékmenet is befolyásolható.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
s912
aktív tag
Nagyon bejön ez az easter egg.. Rage-ben is jópofa volt, bár ott enemy-k nem voltak, csak pályarészletek (doom, quake, wolf3D). És az igazi az lenne, ha az eredeti kinézetű ellenfelek lennének benne. De így is jó. Pláne úgy, hogy elvileg ugyanott lesznek.. Az pedig hab a tortán, hogy a teljes doom 1 pályái újrajátszhatóak lesznek
szerk.: elvileg lesz benne spider mastermind, meg arch-vile is
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Elsore meg a kepek es elozetes videok alapjan bejott viszont most mar sajnos egyertelmu paraszt vakitas az egesz jatek es nulla iq-val rendelkezoknek es kis hulye gyerekeknek (15-20evesek) szol.
Amennyire jo pl a Revenant annyira tre az IMP vagy a Demon (Pinky) egyenesen vicc. Mint vmi aranyos hazi alatka... Akkor ami elsonek jonak tunt, hogy be lehet "alazni" kozelrol, le boxolni a szornyeket jo lenne ha csak pl. Berserk modban lehetne. De ez, hogy siman az osszes ellenhez oda lehet menni azt is ugy, hogy kifestve vannak nyarancsra, kekre mar most unalmassa valt csak az elozetes videok utan. Mint a mostani tucat zombie jatekokbol vett baromsag. Vegyver valtasnal ez a pause-es lassitas is paraszt vakitas.
Az se szimpatikus, hogy a szornyek megolese utan ki esnek beloluk Ammok, Health-ek es stb.
Az, hogy a Doom anno horror jatek volt vagy sem hagyjuk. En special emlekszem igen ilyeszto volt jo par palya resz benne es paraztatos meg a hangok ahogy valahol a kozelben horognek a szornyek. Na mar most egyenlore en ebbol az uj Doombol ezt az atmoszferat csirajaban se velem felfedezni es nem azert mert 30 vagyok.
Valjuk meg. Ez az id mar nem is az ami. Elvegre senki nincs benne a csapatban az eredeti bagazsbol.
Persze ki kell probalni ha megjelet es biztos el lehet vele jatszogatni majd es jo kikapcsolodast fog nyujtani de, hogy olyat nem fog utni mint amit kene az biztos. Egy konnyen emesztheto es felejtheto "CoD" lesz ez is szerintem.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
[Prolixus]
addikt
válasz kisbalázs #70 üzenetére
Egyetértenék azzal, hogy ne legyen ennyire kompromisszumos, "mindenkinek meg akarunk felelni" típusú a játék, ha ezzel nem a PC-s tábor járna rosszul. Mert abban biztos lehetsz, hogy ha a fejlesztés során pálcát törtek volna valami mellett, az a konzol lett volna.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
kisbalázs
tag
Nem az a lényeg hogy egy lövéstől meghalljak hanem hogy ne ilyen vérszegény dolog legyen még gyengén is megvárják a célzást, még ha könnyűre is van állítva ne az legyen már a különbség nehéz és könnyű között hogy ugyanazt a két személyt lőhetem (ez esetben odasomfordálva és fatalitizny ami talán még először vicces de azt hiszem hogy itt nagyon erőltetik csak úgy mint az easter egget amit már meg jelenés előtt mutogatnak hogy nézd itt akár a 25 éves játékkal is játszhatsz csak az új szép szörnyekkel. Mert tudják hogy itt senki se fog erre emlékezni 25 év múlva).
Az oké hogy nem az elsődleges platform a pc de akkor nem egy olyan címet kellett volna rábutítani a konzolra ami a pc-s játék fénykorának a kezdete mert így csak elveszítették a név jelentőségét a régi rajongók elpártolnak, újak meg nem fognak jönni hisze ez nekik csak egy átskinezett call of borzalom és ha ki is próbálják elfelejtik. Mert ha ez egy más nevű játék lett volna ugyanekkora hírveréssel elmaradna a csalódás de így csak az maradt.
ui. nem akarlak meggyőzni az igazamról ez csak egy álláspont amit talán néhány régi játékos oszt velem, te attól nyugodtan játszhatsz ezzel. Én beveszek egy kis quake 3-mat Bad Religionnel támogatva gyógyír gyanánt.
Nézd meg a kontrasztot az eleje és a vége között
[link]Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
-
Ragnar_
addikt
válasz kisbalázs #78 üzenetére
Arra céloztam egyébként, hogy nem tudjuk egyelőre hogyan skálázódik a nehézségi fokozat, szerintem az lenne a legjobb, ha növekedne a démonok száma, de persze lehet, hogy a HPjük növekszik, vagy a sebzésük. Viszont nem kizárt, hogy ezt esetleg te magad választhatod meg akármelyiket mod formájában. (mondjuk x3 daemons, tougher demons mod stb.1.5x speedmod esetleg, mondjuk így előre nem tudom ezek mennyire kivitelezhetőek, de elvileg ilyen tekintetben eléggé modbarát a game) Ha már a régi elődök szóbakerültak Q3 hatalmas flash volt annó mikor megjelent azzal a grafikával még woodoo3-al offlineban is jópár órát beletoltam. rohadt jó volt a soundtrackje is. A videot ismertem, kicsit jellemző valóban, de nagyon sokat változott a játékgyártás a doom meg a quake óta. Ez esetben is nyilván nem fog mindenkinek tetszeni, mint a doom3, de azért ha kiadnak egy olyan hardkór kompromisszumok nélküli doomot ami ugyan minden tekintetben méltó az elődökhöz, vagy akár túl is mutat azokon 'doomság'-ban, de nagyon gyenge eladásokat produkál az egy olyan nagy kiadó esetében, mint a Bethesda nem nagyon működhet szvsz.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Tian66
senior tag
-
kisbalázs
tag
Értelek, de ezzel nekem nem lesz szimpatikusabb ez a játék. Persze van rá esély hogyha egy igazi doomot csinálnának ami merít az elődből és nem ez a dróton rángatott érzés lenne bukik, de arra is van esély hogy pont ezért lesz sikeres, olyan élmény amit évek múlva is szívesen vesz elő az ember. Az meg hogy a doom most válik terminatorrá (már csak Arnold biztos abba is ahogy itt a bfg) az is biztos ott is az első kettő volt jó itt is.
Amúgy szólni kellene a fejlesztőknek, nem attól lesz jó egy játék a régiek szemében, hogy régi pályákat újra lehet játszani, ezt meg lehet tenni egy dosboxszal meg egy 5 megás játékkal hamár egy 666 gigabítos pakkot veszek meg legyen benne némi extra ne pedig ez legyen a hab a tortán
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...