Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
Mindig volt egy olyan érzésem, hogy emiatt a híres-hírhedt bug miatt lett olyan k. nehéz a TFTD.
Túl sokan dicsekedtek hogy milyen könnyű az első rész.
A TFTD-ben meg nem elég hogy kaptunk repülő cryssalidot (a csápos), ott voltak a hajós küldetések, a kétmenetes bázisfoglalás, a homár-terminátorok. Ja, meg volt valami repülős, robbanós ellenfél (bio drone?). Na azt utáltam."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
A lobstermanoknál tényleg elszalad a ló a készítőkkel.
Gyakran volt olyan szitu, mint a gyalogkakukkban: amikor a farkas felrobbantja, a kakukk meg ott áll sértetlenül egy bazi nagy kráter közepén.
Szűk folyosókon szinte semmit nem tudtál csinálni velük.
Volt egy új közelharci fegyvertípus, ami pont a homárok ellen lett volna jó. Csak amikor játszottam, akkor ezt persze nem tudtam. Talán ki is próbáltam sokkal később, de elég katasztrofális volt az eredmény."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#72042496
törölt tag
Igen, az idegen gránát... az darabolt rendesen.
Érdekes, hogy talán ez volt az egyetlen játék amit magyarul játszottam (így is nehéz volt, angolul egyáltalán nem is értettem volna - nálunk csak német volt általánosban), most aztán eredeti angol elnevezéseket nem is tudok mondani belőle.
Viszont visszaemlékezve hangulatosak voltak benne a fordítások. A "csápolat" volt a kedvencem, megláttam aztán be is írtam egyből.A játékban az is egy rohadék volt, hogy ujjongtam amikor az idegenek körében az emberem kettőt is leszedett reflexből. Aztán jött a harmadik...
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
Az se volt rossz, valóban. És mintha a fekvőket is meg lehetett volna fúrni utána.
Nekem kifejezetten idegesítőek voltak az újoncok, 100 lövésből jó ha egy talált... Mondjuk gránátnál mindegy, mert nagy a hatósugár, az tény.
Igen, a gránát ezért kellett. Se értelmes fegyver se célzóképesség nem volt az elején. Maradt a brute-force.[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Hát az ufos részek nem bonyolultak apocalypsenél, elég odaállni mindenkivel az ajtóba, aztán a kijövő tömeget reflexből leszedik az emberek. Ez egészen a megaspawn-okig beválik, onnantól már sokkal zűrösebb a dolog. Amikor épületekbe fészkelik be magukat, az sokkal bonyolultabb, szerencsére a civil áldozatok nem számítanak, csak az épületben esett kár. Volt, hogy kilöttem egy poppert, felrobbant, aztán 6 civil halt meg körülötte... Nem tudom nekem milyen apocalypse van meg, de szerintem sérült lehet, pl a kutatásoknál is a Large Disruption Shield-et nem engedte kikutatni, csak azt írta rá, hogy unknown.
A füst hasznos, főleg ha kábító. Sima füstre azt mondják, hogy nehezebben látnak tőle, de engem általában simán elkaszáltak úgy is, úgyhogy inkább hagytam, nem láttam értelmét.[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Nekem a real time nem jött be, sokszor meghaltak az embereim, turn based-ben meg csak nagyon ritkán. A turn based viszont bázis támadásnál használhatatlan. Felszórtam egy csomó advanced security station-el a bázist, és egyik sem tüzelt, csak forgolódtak. :S Azt mondják van valami bug ebben is, és csak realtime mode-ban működik a torony. Én egyébként innen szedtem le: [link]
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs