- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- EAFC 24
- Diablo IV
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- EA Sports WRC '23
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- Alkoholista nevelde
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
A TFTD több okból is jóval nehezebb volt.
Erősebbek lettek az idegenek. Némelyiknek olyan armor és resist értékeik voltak, hogy a legerősebb fegyverekből is 2-3 lövést simán túléltek.
A fegyverek sokkal szarabbak lettek. Az auto fire opció az idegen fegyverekről eltűnt, így egy komolyabb ellenfélre 3-4 ember is kellett, ha egy kör alatt el akartuk intézni. Ráadásul a lőszer mennyisége is nagyban csökkent. Volt olyan küldetés, amelyet félbe kellett hagynom, mert egyszerűen elfogyott a lőszer. (Kétszintes hajó tele lobstermanekkel, nekem meg csak szutyok gauss fegyverek.)
Több kétszintes küldetés, amelyeknek a végén örülhettünk, ha maradt még emberünk.
A kutatás is lassabb lett, tovább tartott használható felszerelést szerezni, és az a használható sem ért a nyomába sem az első részben használtaknak.
Persze amint meglett a psi technika, ez is pont olyan könnyűvé vált, mint az első.
-
sb
veterán
Az a fúrószerű cucc volt, nekem bevált. Csak jól kellett felderíteni, hogy messziről oda lehessen sétálni és ugyanabban a körben lenyomni. Hullottak tőle.
A legidegesítőbb visszatöltés nálam az volt amikor egy bázis megvonta a támogatást. Jó pár havi állást kellett visszatölteni ha meg akarta fordítani az ember. Főleg az elején volt gáz amikor még alig volt bázis és lefedettség, hogy minden terület felett kontroll legyen. Ha pedig elapadt a támogatás akkor kábé vége volt a játéknak.
Persze voltak félresikerült csata visszatöltések is, de az kevésbé volt kritikus. Az elején egyébként nálam bevált az olcsó gránát + olcsó katonák taktika. Később értelmes fegyverek mellett már lehetett vigyázni az emberekre, onnantól változott a taktika.
Egyébként talán ez volt kiemelkedő ebben a játékban, hogy többször kellett stratégiát váltani mert ami működött egy ideig az 1-2 váltás/ellenfél/felszerelés után már nem volt nyerő.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Az a fúrószerű valami valóban használható volt ellenük, csak a megközelítésük nem volt könnyű. Ami igazán jól működött, az a thermal shock launcher, mert arra viszont érzékenyek voltak a rohadékok. Egy lövéstől rendszerint feküdtek. Utána, ha nem akart az ember meglepetést, az alvó rákokra egy gránát, és meg volt oldva a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- EAFC 24
- Milyen videókártyát?
- Milyen autót vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen