Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kiemelem a lényeget:
"It is perfectly possible for a Vulkan implementation to expose multiple GPUs. What Vulkan currently can’t do is allow resource sharing between them."
Tehát megcsinálhatod rá a támogatást, mert képes a rendszer több GPU-t detektálni, csak azokat különállóként kell kezelni. De ha csinálsz rá egy implementációt, akkor különálló GPU-ként azt számolnak amit akarsz.
Amit a Vulkan 1.1 hoz az olyasmi rendszer, ami van a DX12-ben.Az már egyébként értelmezési kérdés, hogy mikortól tekintünk egy API-t multi GPU-t támogató API-nak. Elég ha képes több eszközerőforrást kreálni vagy ezek között kell az erőforrások megosztása is. Előbbi alapvetően elég, míg utóbbival sokkal könnyebb dolgozni, hiszen az egyik GPU elérheti a másik memóriáját, és nem kell szinkronizálni, illetve másolgatni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- EAFC 24
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Napelem
- További aktív témák...