Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
valaki tudna segiteni? Ezt a kodot kaptam egy node alapu képlet számitásra, de nem mukodik. Blenderben akarom használni, hogy összelinkeljem a számitásokat és az alapján egy modellre lenne hatással. De bemásolva a script ablakba és futtatom a kodot, de nem cinyál semmit nem jelenik meg semmi node nem látom, hogy mi az input output része ahova linkelni lehetne
import bpy
import math
def create_math_node(formula):
# create a new node tree
tree = bpy.data.node_groups.new("Math Formula", type='ShaderNodeTree')
# create input and output nodes
input_node = tree.nodes.new("NodeGroupInput")
output_node = tree.nodes.new("NodeGroupOutput")
# create math node
math_node = tree.nodes.new("ShaderNodeMath")
math_node.operation = 'MATH'
# link input and output nodes to math node
tree.links.new(input_node.outputs[0], math_node.inputs[0])
tree.links.new(math_node.outputs[0], output_node.inputs[0])
# set the formula on the math node
math_node.inputs[1].default_value = formula
return tree
# create node
my_node = create_math_node("sin(value)")
# using node
result = my_node.nodes[0].outputs[0].default_value
print(result)
[ Szerkesztve ]
-
repvez
addikt
valakinek ötlete, hogy hogy kéne ezt müködésre birni? Blenderen belül akarom futtatni pyton környezetben, de nem csinál semmit .Probáltam már sima 3.7es pytonnal és VS CODE-ban is.
Nem tudom, hogy ezeknél kell e valami speciális dolgot beállitani ezeknél a programoknál,hogy müködjön a kod,mert én csak a default telepitésben bemásoltam és probáltam leforditani, de semmi eredmény nem lett.Azt akarnám vele megcsinálni, hogy csináljon egy node-t aminél a képlet elemei a bemenet az eredmény a kimenet és a node-n belül, meg meg lehetne addni neki, hogy milyen matematikai müveleteket hajtson végre rajtuk és természetesen több node-t lehessen kombinálni összekötni , hogy az egyik eredménye a másik bemenete legyen .
import bpy
import math
def create_math_node(formula):
# create a new node tree
tree = bpy.data.node_groups.new("Math Formula", type='ShaderNodeTree')
# create input and output nodes
input_node = tree.nodes.new("NodeGroupInput")
output_node = tree.nodes.new("NodeGroupOutput")
# create math node
math_node = tree.nodes.new("ShaderNodeMath")
math_node.operation = 'MATH'
# link input and output nodes to math node
tree.links.new(input_node.outputs[0], math_node.inputs[0])
tree.links.new(math_node.outputs[0], output_node.inputs[0])
# set the formula on the math node
math_node.inputs[1].default_value = formula
return tree
# create a new material
mat = bpy.data.materials.new("MathMaterial")
# create the node tree
math_tree = create_math_node("sin(value)")
# assign the node tree to the material
mat.node_tree = math_tree
# create an object
bpy.ops.mesh.primitive_cube_add()
# assign the material to the object
bpy.context.object.active_material = mat
# switch to the material editor
bpy.context.area.type = 'NODE_EDITOR'
# select the material
bpy.context.space_data.node_tree = mat.node_tree
# evaluate the node
result = math_tree.nodes[0].outputs[0].default_value
print(result)
-
repvez
addikt
válasz sztanozs #3941 üzenetére
és azt hogyan ?
Mert találtam egy easy bpy részt amit bemásoltam a blender addon mappába, de nem irja ki, hogy installálva lenne.ha import bpy ott van az elején ha esetleg mégis használja már.
Mert ezt a hibakodot kaptamPython: Traceback (most recent call last):
File "\Text", line 32, in <module>
File "\Text", line 20, in create_math_node
IndexError: bpy_prop_collection[index]: index 0 out of range, size 0 -
repvez
addikt
mi lehet a probléma ha egy excel filebol amiben az A,B,és C oszlopában koordináta pontok vannak azokat akarom dxf formátumba átkonvertálni, de valamiért nem sikerül vagy ha igen akkor csak az elso ures celláig. a különbözö alakzatok között egy ures cella van hgagyva igy csak az elso alakzat pontjai mennek át ha egyáltalán átmegy.
a dxf file mentésre kerül,de nem látni benne pontokat.
a hiba kod csak ennyi ?
IndentationError: unexpected indentaddig mukodott amig a C oszlopba nem került bele adat és nem volt egy cella üresen hagyva.
import ezdxf
from openpyxl import load_workbook
# Load the Excel file
workbook = load_workbook(filename='G:\g_ref\cross\intersection_points.xlsx')
worksheet = workbook.active
# Create a new DXF file
doc = ezdxf.new(dxfversion='R2010')
msp = doc.modelspace()
# Read the coordinates from the Excel file
max_row = worksheet.max_row
for i in range(2, max_row+1):
x = worksheet.cell(row=i, column=1).value
y = worksheet.cell(row=i, column=2).value
z = worksheet.cell(row=i, column=3).value
# Check if any of the cells are empty
if x is not None and y is not None and z is not None:
msp.add_point((x, y, z))
# Save the DXF file
doc.saveas('G:\g_ref\cross\coordinates.dxf') -
repvez
addikt
válasz kovisoft #3994 üzenetére
az IF sorra és az alatta lévöre jön hiba de nem tudom, hogy tudnám megnézni, hogy hol van a szoköz vagy tab hiba, látszolag egyhelyen vannak.
> import ezdxf
>>> from openpyxl import load_workbook
>>>
>>> # Load the Excel file
>>> workbook = load_workbook(filename='G:\g_ref\cross\intersection_points.xlsx')
>>> worksheet = workbook.active
>>>
>>> # Create a new DXF file
>>> doc = ezdxf.new(dxfversion='R2010')
>>> msp = doc.modelspace()
>>>
>>> # Read the coordinates from the Excel file
>>> max_row = worksheet.max_row
>>> for i in range(2, max_row+1):
... x = worksheet.cell(row=i, column=1).value
... y = worksheet.cell(row=i, column=2).value
... z = worksheet.cell(row=i, column=3).value
...
>>> # Check if any of the cells are empty
>>> if x is not None and y is not None and z is not None:
File "<stdin>", line 1
if x is not None and y is not None and z is not None:
IndentationError: unexpected indent
>>> msp.add_point((x, y, z))
File "<stdin>", line 1
msp.add_point((x, y, z))
IndentationError: unexpected indent
>>>
>>> # Save the DXF file
>>> doc.saveas('G:\g_ref\cross\coordinates.dxf')
>>> -
repvez
addikt
válasz kovisoft #3996 üzenetére
probáltam több félét ide oda másolgattam mig egyszercsak müöködött. meg a gond az volt, hogy a dxf file-t nem egyformán mutatja vagy olvassa be a külöbözö programok, az infranview és a PS hibát dobot rá, pedig elvileg kezelik, a blenderbe se mindig mutatta ,
Egyébként ha ennyire fontos a szóköz és a tab akkor miért nem jelzik valahogy a szerkesztöben ugy mint egy sima word dokumentumnál, hogy mikor milyen karakter volt leütve, segég elemként ami láthatatlan a formázásnál?
-
repvez
addikt
válasz kovisoft #4000 üzenetére
hát blenderben kiszinezi a parancsokat ,de leforditani a python consolban csináltam ott csak mint egy DOS parancsoros kijezöt látok nincs semmi menö rendsze, de ott legalább ha hiányol valamit akkor lefuttatok egy PIP instalt és már fut a kod, mig máshol nem mindegy, hogy hova telepitem a szukséges modulokat libeket stb,meg még be is kell emelni a keretrendszerbe .
VS22ben is néztem de az sokkal bonyolultabb és a fenti problémák miatt le sem fordul az a kod mig a consolban igen -
repvez
addikt
üdv érdeklődnék, hogy nem lenne e probléma ha egy teljes 100 sor körüli codeot linkelnék be és segítené valaki kibogozni, hogy mi hogy lenne működőképes?
De lehetőleg csak ha tényleg a segítés a cél és nem annak firtatása ,hogy miért ezt és miért úgy ,ha nem is értek hozzá (csak a korábbi topicocbol kiindulva) -
repvez
addikt
[link]
akkor igy linkelem.
Ahogy most muködik.
Alul megadom a nevét és az értékét a nodenak majd létrehozza
A piros négyzet jelentené a portot a kapcsolodáshoz, ebbol kellene egy ki és egy bemeneti a node oldalára.jelenleg csak akkor mozgathatoak a node-k ha már össze vannak kötve egymással és csak egy összeköttetés lehet mostAmit szeretnék, hogy egy olyan progi legyen mint ahogy a legtöbb mostanában használt programnél NODE-t használni.
Olyasmi mint Blenderben.
amit szeretnék elérni, hogy
-jobb gombbal késziteni egy uj node-t (egy másik változatban ez már ugy van)
-MEgadni neki a nevét ami fix lenne külön fejléccel és szinnel.
-bármikor lehessen értéket addni neki ha a nodeba kattintok
-legyen be és kimeneti portja
-ezeken a portokon keresztül lehessen összekötni a node-t akár több bemenet és kimenet is lehessen egy node-hoz.
-szabadon lehessen az egérrel mozgatni öket és nagyitani bármekkora térbe
-lehessen elmenteni és folytatni késöbb
Ami a lényeg
Ezeket a nodokat meg lehessen határozni, hogy bámilyen matematikai muveleteket végezzen el a két node érték közöttpl: egyik node 10 a másik 20 és össze akarom addni öket akkor össze kell kötni a 10 es kimenetét a 20 bemenetével és megadni, hogy összeadás legyen és igy a kimeneten keresztül már 30 menne a következő node-hoz
esetleg ha már van ilyen ami személyreszabhato node bázisu visuális program az is jo
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- DIGI kábel TV
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Dell G5 5590 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1650 16GB 1TB magyar vbill ujjlolv új akku gar
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- EVGA GeForce XC GAMING RTX 3060 Ti 8GB DDR6 256bit LHR
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen