Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
valakinek ötlete, hogy hogy kéne ezt müködésre birni? Blenderen belül akarom futtatni pyton környezetben, de nem csinál semmit .Probáltam már sima 3.7es pytonnal és VS CODE-ban is.
Nem tudom, hogy ezeknél kell e valami speciális dolgot beállitani ezeknél a programoknál,hogy müködjön a kod,mert én csak a default telepitésben bemásoltam és probáltam leforditani, de semmi eredmény nem lett.Azt akarnám vele megcsinálni, hogy csináljon egy node-t aminél a képlet elemei a bemenet az eredmény a kimenet és a node-n belül, meg meg lehetne addni neki, hogy milyen matematikai müveleteket hajtson végre rajtuk és természetesen több node-t lehessen kombinálni összekötni , hogy az egyik eredménye a másik bemenete legyen .
import bpy
import math
def create_math_node(formula):
# create a new node tree
tree = bpy.data.node_groups.new("Math Formula", type='ShaderNodeTree')
# create input and output nodes
input_node = tree.nodes.new("NodeGroupInput")
output_node = tree.nodes.new("NodeGroupOutput")
# create math node
math_node = tree.nodes.new("ShaderNodeMath")
math_node.operation = 'MATH'
# link input and output nodes to math node
tree.links.new(input_node.outputs[0], math_node.inputs[0])
tree.links.new(math_node.outputs[0], output_node.inputs[0])
# set the formula on the math node
math_node.inputs[1].default_value = formula
return tree
# create a new material
mat = bpy.data.materials.new("MathMaterial")
# create the node tree
math_tree = create_math_node("sin(value)")
# assign the node tree to the material
mat.node_tree = math_tree
# create an object
bpy.ops.mesh.primitive_cube_add()
# assign the material to the object
bpy.context.object.active_material = mat
# switch to the material editor
bpy.context.area.type = 'NODE_EDITOR'
# select the material
bpy.context.space_data.node_tree = mat.node_tree
# evaluate the node
result = math_tree.nodes[0].outputs[0].default_value
print(result)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- Új infók a negyedik generációs iPhone SE-ről
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- LEGO klub
- Apple notebookok
- Robotporszívók
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen